Automobilį sukūrę broliai neslepia, jog kurdami „Berlinetta“ daugybės įkvėpimo sėmėsi iš šeštame ir septintame dešimtmetyje pagamintų „Alfa Romeo“markės automobilių. Greičiausiai dėl to „Effeffe Berlinetta“ turi daugybę to laikmečio „Alfa Romeo“ automobiliams būdingų bruožų, apvalių formų.
Techninė automobilio pusė neįspūdinga. Po elegantišku ir grakščiu kėbulu slypi „Alfa Romeo“ keturių cilindrų benzininis agregatas, kuris buvo suporuotas su penkių laipsnių mechanine pavarų dėže ir dviem „Weber“ karburatoriais, kurių dėka iš benzininio motoro pavyko išspausti net 180 arklio galių.
Ar „Berlinetta“ reikėtų vadinti konkretaus „Alfa Romeo“ modelio replika? Broliai Frigorio teigia, jog tai nėra replika. Tai duoklė šeštame ir septintame dešimtmetyje sukurtiems „Alfa Romeo“ modeliams, kurie sugebėdavo pavergti ne tik savo grožiu, bet ir techninėmis charakteristikomis bei charizma.
Sugrįžtant prie techninės automobilio pusės, reikėtų paminėti, jog „Berlinetta“ turi diskinius stabdžius, tiek priekyje, tiek gale. Priekinė ir galinė pakaba - nepriklausoma.
Rankų darbų automobilis bus įkandamas tik pasiturintiems automanams. Mažomis serijomis gaminamo modelio vienas egzempliorius kainuos nuo 280 tūkst. eurų.