REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokiečiai vertina ne tik labai greitus, bet ir ekonomiškus automobilius. Idealus kasdieninis automobilis, turi ne tik būti komfortiškas, praktiškas ir erdvus, bet ir pakankamai ekonomiškas, nes vokiečiai iki savo darbo vietos nepatingi nuvažiuoti 200, 300 ar net 400 kilometrų. 
Automobilių gamintoja „Opel“, norėdama pabrėžti 1.6 litro, keturių cilindrų dyzelinio motoro ekonomiškumą, pasiryžo atlikti eksperimentą.

Vokiečiai vertina ne tik labai greitus, bet ir ekonomiškus automobilius. Idealus kasdieninis automobilis, turi ne tik būti komfortiškas, praktiškas ir erdvus, bet ir pakankamai ekonomiškas, nes vokiečiai iki savo darbo vietos nepatingi nuvažiuoti 200, 300 ar net 400 kilometrų. 
Automobilių gamintoja „Opel“, norėdama pabrėžti 1.6 litro, keturių cilindrų dyzelinio motoro ekonomiškumą, pasiryžo atlikti eksperimentą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Insignia (5)


Į pagalbą pasikvietę Felixą Egolfą ir jam įteikę raktelius nuo „Opel Insignia exoFLEX“ su 1.6 litro, 136 arklio galias ir 320 Nm sukimo momentą išvystančiu varikliu.
Kelionės tikslas - Juodosios jūros pakrantė, tuo tarpu kelionės pradžia - Šveicarijos Alpėse.

REKLAMA

Insignia (7)


Gamintojo teigimu, 136 arklio galias išvystantis dyzelinis variklis 100 kilometrų suvartoja 3.8-3.9 litro. Tuo tarpu į kelionę išsileidęs Felixas Egolfas sugebėjo sumažinti vidutinių kuro sąnaudų vidurkį iki 3.46 litro.
Atsargus ir ekonomiškas vairavimas leido su pilnu baku nuvažiuoti 2111 kilometrų atstumą.
Pirmus 429 kilometrus vyras sugebėjo įveikti 100 kilometrų suvartodamas vos 3.2 litro dyzelino.
Bent jau Lietuvoje, šį variklį turinti „Insignia“ kainuoja nuo maždaug 21 tūkst. eurų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų