Naujienos

Elektrinė „Opel Astra“ norės įtikinti, jog yra geresnis pasirinkimas už „Volkswagen ID.3“

Iki šiol daugelis automobilių gamintojų elektros pavarą diegdavo į ypatingai populiarius SUV tipo kėbulo tipus. Nors toks gamintojų sprendimas suprantamas, tačiau pamažu elektrifikacijos procesas paliečia ir kitus kėbulo tipus.

„Stellantis“ koncernui priklausantis automobilių gamintojas „Opel“, oficialiai pristatė elektrinę šeštos kartos „Astra“ versiją su hečbeko ir universalo kėbulo tipais.

2023 metais visose Europos šalyse pasirodysianti „Opel Astra“ versija naudos 115 kW galios elektros variklį, išvystantį 270 Nm sukimo momentą. Elektrifikuojančią dinamiką automobiliui tieks 54 kWh (naudotina talpa sieks 51 kWh) talpos baterija, kurios talpa, yra absoliučiai identiška „Peugeot e-308“, „DS 3“ ar „Jeep Avenger“.

Elektrinė Opel Astra
Elektrinė Opel Astra

Naudodama absoliučiai identišką elektros pavarą kaip ir kai kurie kiti „Stellantis“ koncerno gaminiai, elektrinė „Astra“ sugebės pasiekti maksimalų 170 km/val. greitį.

Atsižvelgiant į numatytas automobilių bandymų procedūras (WLTP), elektrinė „Astra“ su pilna įkrova nuvažiuos 416 kilometrų. Energijos sąnaudos 100 kilometrų sieks 14,9 kWh.

Naudodamasis plačiai naudojamomis technologijomis, „Opel“ inžinieriai galėjo užtikrinti, jog elektromobilio įkrovimo procesas bus ganėtinai greitas. Maksimali baterijos įkrovos galia sieks 100 kW, naudojant nuolatinės (DC) srovės įkrovimą. Naudojant šį įkrovimo tipą, baterijos įkrova nuo 0 iki 80 proc. turėtų būti įkrauta per maždaug 30 minučių. Vis dėlto, naudojant kintamos srovės įkroviklį, maksimali įkrovos galia sieks 11 kW.

Numatoma automobilio kaina – nuo maždaug 35 tūkst. eurų.

Back to top button