Bandymų trasa

Elektrinio „Volkswagen ID.5 GTX“ testas: Ar GTX gali pakeisti GTI?

Prieš keletą metų prasidėjęs „Volkswagen“ kompanijos elektrifikacijos spurtas ko gero tapo reikšmingu impulsu visai senojo žemyno industrijai imtis veiksmų, kuriuos, galbūt, atidėliojo iki geresnių laikų. Visgi, kuomet cepeliniško dydžio ambicijas pradeda demonstruoti didžiausias automobilių gamintojas Europoje, nori to ar ne, turi imtis atsakomųjų veiksmų.

Po ganėtinai sėkmingų bandymų elektrifikuoti populiariausią bendrovės modelį „Volkswagen Golf“, kitas žingsnis buvo kupinas didesnių ambicijų. „Volkswagen“ į masinę elektromobilių gamybą pažvelgė kaip į progą atversti naują, tuščią popieriaus lapą, kurio kvapas neturėtų absoliučiai jokių asociacijų su gamtos trūčyjimu.

Toks sprendimas lemia ne tik tai, kokią jėgainę naudoja pats automobilis. Tai absoliučiai visos veiklos reorganizavimas, dėl kurios turi pasikeisti ne tik patys „Volkswagen“ automobiliai, bet ir jų gamybos metodai ir ant prekystalio matomi tiekėjų komponentai. Nors radikali „Volkswagen“ transformacija turėjo įveikti ne vieną, ganėtinai aukštą kliūtį, dėl kurios bendrovės smakras dabar atrodo kaip eilinio šešiamečio kelis po smagaus pasivažinėjimo dviračiu, tačiau įsibėgėjęs transformacijos traukinys leidžia tęsti elektra varomų automobilių plėtrą.

Volkswagen ID.5 GTX
Volkswagen ID.5 GTX

DIZAINAS

2022-aisiais „Volkswagen“ elektrifikuotų transporto priemonių šalininkams pasiūlė žavingą „ID. Buzz“ furgoną bei brolišką „ID.4“ visureigio versiją – „ID.5“. Be to, kartu su jos pasirodymu, „Volkswagen“ turėjo drąsos imtis benzingalviškų versijų kopijų sukūrimo, pažymėtų „GTX“ abreviatūromis.

„Volkswagen“ sprendimas sukurti atskirą modelių liniją, kuri pasižymėtų didesne galia, geresne dinamika ir daugiau džiaugsmo teikiančiomis važiavimo savybėmis neturėtų būti stebinantis. Vis dėlto, keisčiausia yra tai, jog tokiems modeliams buvo parinktas labiau vaizdo plokštėms tinkantis apibrėžimas – „GTX“. Kita vertus, dėl technologijų pamišusiai vairuotojų kartai tai gali būti aktuali sąsaja bei impulsas atidžiau pastudijuoti „Volkswagen“ produktus. Bet kuriuo atveju, labai stipriai nesusitelkiant į ant bagažinės dangčio pūpsantį pavadinimą, mūsų ir jūsų įvertinimui skirtas „Volkswagen ID.5 GTX“ nepasižymi grandioziniais pokyčiais, dėl kurių primygtinai norėtųsi bičiulių kompanijoje pagyrūniškai sakyti „Aš vairuoju GTX!“.

Volkswagen ID.5 GTX
Volkswagen ID.5 GTX

Kaip ir kiti elektriniai „ID.“ šeimos nariai, taip ir „ID.5 GTX“ naudoja modulinę platformą, kurios pagrindą sudaro 77 kWh naudotinos talpos baterija. Pastaroje kaupiama ir išnaudojama energija naudojama sukti galinius ir priekinius ratus, o tai – „GTX“ versijų išskirtinumas. Na, bent jau Lietuvoje, mat žemesnio rango „ID.4“ ir „ID.5“ versijos galimos tik su galinių varančiųjų ratų pavara.

Skirtumų, nors ir nedaug, tarp kasdieniškų ir sportiškų „ID.5“ versijų yra ir jų išvaizdoje. Pastebimiausi pokyčiai matyti priekiniame buferyje, kuriame nebeliko gausybės netikrų, oro įsiurbimo angas imituojančių detalių ir vietoje jų – skoningai atrodanti alternatyva, kurią, tikėtina, rastume ir tradiciniame „GTI“ modelyje. Įprastai, dabar įvardintume kitus pokyčius, pavyzdžiui, galinėje dalyje, tačiau turėsime jus nuvilti. Išskyrus keletą emblemų ir jau minėtąjį priekinį buferį, „ID.5 GTX“ mažai kuo skiriasi nuo standartinio „ID.5“.

Ar tokį „Volkswagen“ sprendimą reikėtų laikyti tinginystės ženklu? Tiesą sakant – taip. Net ir ponulis subtilusis „Golf GTI“ turi keletą reikšmingų, pastebimų aksesuarų, kurie net ir savo „Facebook“ burbule gyvenančiam piliečiui leistų suprasti, jog pro šalį rieda ne tik dar vienas „Golfas“. To labiausiai trūksta „GTX“ versijoje – daugiau pastebimų detalių, pabrėžiančių jo tariamą dinamiškumą. Nebent pirminės „Volkswagen“ užmačios buvo tokios, jog „GTX“ versijos turi pranykti minioje.

Volkswagen ID.5 GTX
Volkswagen ID.5 GTX
Pravartu žinotiVolkswagen ID.5 GTX
Ilgis (mm)4582
Plotis (mm)1852
Aukštis (mm)2108
Ratų bazės ilgis (mm)2771
Kėbulo prošvaisa (mm)163 mm
Automobilio svoris2167 kg
Apsisukimo spindulys (m)11,57
Oro pasipriešinimo koeficientas (Cd)0.27

INTERJERAS

Prie žiovulį keliančio pastovumo visą pasaulį įpratinusi „Volkswagen“ nėra viena iš tų kompanijų, kuri ryžtųsi tęstinumą sudrumsčiantiems ergonomikos pokyčiams. Visgi, kitų gamintojų bandymai parodė, jog tam tikrų dalykų tiesiog nereikėtų judinti. Arba imiesi radikalių permainų, kaip visų giriama arba peikiama „Tesla“, arba lieki prie klasikinės interjero ergonomikos filosofijos. Kitos išeities tiesiog nėra ir niekada nebus.

Vis dėlto, kaip ir daugelis tam tikrų sprendimų pionierių, taip ir „Volkswagen“, regis, buvo įsitikinusi, jog jų modernizuota vairuotojo kabina taps industrijos pavyzdžiu ir kelrode žvaigžde kitiems. Nors minimalistinio dizaino, mygtukais neapkrautas interjeras iš tiesų šauniai atrodo eskizuose ir gamintojo nuotraukose, tačiau pirmasis įspūdis labai greitai pasikeičia, kai reikia pradėti visapusiškai juo naudotis.

Pridėjus ranką prie širdies, nuoširdžiai tikėjomės, jog per keletą elektrinių „ID.“ modelių gamybos metų „Volkswagen“ sugebės išspręsti tam tikras problemas, tokias kaip nemalonius naudoti lietimui jautrius valdiklius ant vairo, nepaklusniai veikiančius lietimui jautrius mygtukus durų užraktui valdyti, programinės įrangos problemas bei galiausiai sutvarkys elementarią problemą – sugebės įdiegti apšvietimą lietimui jautriems mygtukams, su kuriais galima koreguoti klimato kontrolės darbą. Deja, bet „Volkswagen“ pavyko išspręsti tik programinės įrangos problemą, bet apie ją – kitame skirsnyje.

Volkswagen ID.5 GTX
Volkswagen ID.5 GTX

Atsitraukus nuo vairuotojui ir keleiviui skirtų žaisliukų, jiems skirtas gerbūvis, tiesą sakant, taip pat neatitinka aukštų „Volkswagen“ standartų, prie kurių esame įpratę. Puikiai suprantame, jog riebią automobilio gamybos kainą sudaro brangios elektromobilio baterijos, tačiau kitų gamintojų pavyzdžiai rodo, jog jiems pavyksta suderinti tai, ko trokšta kiekvienas, perkantis automobilį už daugiau nei 50 tūkst. eurų – surinkimo kokybę ir kainą pateisinančias interjero apdailos medžiagas. Tik nesupraskite klaidingai – „ID.5 GTX“ rasite maloniai atrodančių tekstūrų ar salono detalių, tačiau žemesnės klasės „Renault Megane e-Tech“ yra kone puikus pavyzdys, parodantis, kur „Volkswagen“ susimovė. Kita vertus, tam tikrose srityse „Volkswagen“ neprarado savo sugebėjimų.

Kadangi „ID.5 GTX“, europietiškais standartais, yra pakankamai didelis visureigis, tai ypač jaučiasi sėdint automobilio viduje. Erdvės – tiesiog apstu. Kur tik apsidairysi ar padėsi ranką – ten dar bus likę šiek erdvės kitoms galūnėms. Norint pilnavertiškai išnaudoti „ID.5 GTX“ salono tūrį reikės arba labai pasistengti, arba būti dvimetriniu ąžuolu.

Dar viena gera žinia yra ta, jog net ir pasižymėdamas nuožulnia stogo linija, ant galinių sėdynių įsitaisiusių keleivių jis neprivers jaustis it tupint bunkeryje. Vidutinio sudėjimo, iki 1,8 metro ūgio bičiuliams sėdint ant galinių sėdynių bus pakankamai patogu, o jeigu atsisakysite pagundos užsisakyti panoraminį stoglangį – jos bus tinkamos ir dar labiau išstypusiems keleiviams.

Volkswagen ID.5 GTX
Volkswagen ID.5 GTX
Pravartu žinotiVolkswagen ID.5 GTX
Bagažinės tūris (l)549 – 1561
Maksimali leistina apkrova (kg)583
Maksimali stogo apkrova (kg)75
Maksimalus leistinas automobilio svoris (kg)2750
Triukšmo lygis važiuojant 80 ir 120 km/val. greičiu (dBA)63 / 67

TECHNOLOGIJOS

Automobilį išmaniajam telefonui mėgstantys prilyginti vairuotojai turėtų nudžiugti, jog sulig „GTX“ versijų pasirodymu, „Volkswagen“ pradėjo diegti naujausią programinės įrangos versiją, su kuria visi modeliai (net ir įprasti „ID.4“ ir „ID.5“) gauna keletą naudingų funkcijų.

Viena iš jų – „Plug & Charge“ funkcija, kurią gamintojas tikisi išnaudoti ateityje. Kuo ji ypatinga? Atvykus prie įkrovimo stotelės ir prijungus reikiamą įkrovimo lizdą, ši sistema leis automatiškai patvirtinti jūsų automobilio paskyrą bei vos po keleto akimirkų automatiškai pradės elektromobilio įkrovimą. Nors ši procedūra iki šiol nereikalavo universitetinio išsilavinimo, tačiau automatizacijos procesas, ko gero, ateityje turės didžiulę reikšmę.

Kitas, potencialo turintis priedas – „ID.5 GTX“ galimybė komunikuoti su kitais automobiliais, turinčiais „Car2X“ technologiją. Atsiradus tinkamai infrastruktūrai, visi šią technologiją turintys automobiliai galės vienas kitam pranešti informaciją apie keliuose atsiradusias kliūtis, eismo sąlygas ir pan.

Volkswagen ID.5 GTX
Volkswagen ID.5 GTX

Ir paskutinis, ganėtinai svarbus technologinis papildymas – maršruto planavimo funkcija. Elektromobilių vairuotojams įvedus galutinį maršrutą, navigacijos sistema, atsižvelgdama į baterijos likutį ir aibę kitų parametrų, automatiškai parenka palankiausias įkrovimo stoteles, kuriose turėtumėte sustoti norėdami įsikrauti bateriją. Ji, kaip ir „Tesla“ automobiliuose ar „ABRP“ programėlėje, iškart rekomenduoja, kiek laiko turėtumėte įsikrauti konkrečiose stotelėse, jog galutinį maršrutą pasiektumėte optimaliu greičiu.

Vis dėlto, didžiausias juntamas pokytis tarp anksčiau bandytų „ID.“ šeimos elektromobilių ir „ID.5 GTX“ – skirtumas, kaip veikia pagalbinės vairavimo sistemos. Naudojant adaptyvią greičio, atstumo ir eismo juostos palaikymo sistemą, automobilis automatiškai gali pasiūlyti persirikiuoti į kitą eismo juostą. Tai atlikti tiesiog užtenka įjungti posūkio signalą. Žinoma, ši funkcija ne visuomet veikia sklandžiai, tačiau 2 iš 3 kartų, ši tinginiauti priverčiantis asistentas ištiesia pagalbos ranką.

Pastaroji sistema taip pat automatiškai (esant poreikiui ją galima išjungti) sumažina automobilio greitį, atsižvelgiant į pasikeitusius greičio ribojimus. Tai vyksta ne tik veikiant adaptyviai greičio ir atstumo palaikymo kontrolei, bet ir kai vairuojate pats. Tiesiog įvažiavus į kelio atkarpą, kur, pavyzdžiui, greičio apribojimas pasikeičia iš 90 km/val. į 70 km/val., atleidus akceleratoriaus pedalą automobilis pats sumažina greitį.

Volkswagen ID.5 GTX
Volkswagen ID.5 GTX

Gaila, jog šią pažangą užgožia tam tikros smulkmenos, su kuriomis būsite priversti susigyventi. Pirmoji smulkmena – paralelinėje visatoje veikiantis balso asistentas, kuris automatiškai aktyvuojasi kada nori. Tai tampa tokiu dažnu įvykiu, jog vėliau tiesiog būsite priversti jį išjungti ir esant poreikiui jį išsikviesti ant vairo esančiu mygtuku.

Antroji smulkmena – gerokai labiau erzinanti. Tai – dar 8-os kartos „Golf“ pristatyta naujos kartos multimedija, kurios funkcionalumas iki šiol verčia kvestionuoti „Volkswagen“ inžinierių tikslą. Elementariausios funkcijos yra užslėptos po keliais meniu punktais. Nors grafinė sąsaja atrodo patraukliai, o pačios sistemos veikimas yra gerokai sklandesnis negu buvo prieš keletą metų, tačiau jeigu tik turėtume galimybę, į „ID.“ modelius sugrąžintume sistemą, kurią gamintojas naudoja „Volkswagen Tiguan“ ir „Passat“ modeliuose. Tiesiog dėl sklandesnio veikimo ir paprastumo atliekant elementarias užduotis.

Volkswagen ID.5 GTX
Volkswagen ID.5 GTX
Pravartu žinotiVolkswagen ID.5 GTX
Saugos sistemos bazinėje įrangojeEismo juostos palaikymo sistema „Lane Assist“, pėsčiųjų ir dviratininkų atpažinimo sistema, kliūties apvažiavimo pagalba, nuovargio atpažinimo sistema, automatinė stabdymo sistema.
Euro NCAP saugumo reitingas5 žvaigždučių
Vaizdo kamerų konfigūracijaPriekyje, gale, šoniniuose veidrodėliuose
Oro pagalvių skaičius standartinėje įrangoje5 oro pagalvės
„Android Auto“ ir Apple Car Play“ sąsajaBelaidė

DINAMIKA

Kaip ir minėjome anksčiau, „GTX“ versijos naudoja du, skirtingos galios elektros motorus, sumontuotus ant priekinės ir galinės ašies. Priekinius automobilio ratus suka asinchroninis elektros variklis, išvystantis 109 arklio galias ir 162 Nm sukimo momentą. Tuo tarpu gale rasime sinchroninį elektros variklį, gebantį momentaliai generuoti 204 arklio galias ir 310 Nm. Nors pasinaudojus elementariomis matematikos žiniomis gali pasirodyti, jog bendra sistemos galia siekia 313 ir 472 Nm, tačiau gamintojas deklaruoja, jog vairuotojo dešinei kojai yra prieinama mažesnė, 299 AG ir 460 Nm galingumo elektros pavara. Ko gero, ties šiomis charakteristikomis reikėtų pridėti žvaigždutę ir parašyti – yra papildomų sąlygų.

Nepaisant šių neatitikimų, elektros pavara pasižymės savybėmis, kurių ir tikitės iš elektromobilio. Kiekvienas akceleratoriaus paspaudimas palydimas sklandžia ir tolygia akceleracija, kuri nekaltybės su elektromobiliais nepraradusiems keleiviams kels didžiulį įspūdį. Visgi – maksimaliu pajėgumu automobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 6,3 sekundės arba maždaug tokiu pačiu tempu kaip ir „Volkswagen Golf GTI“.

Volkswagen ID.5 GTX
Volkswagen ID.5 GTX

Bendrų sąlyčio taškų su išmetimo vamzdžius turinčiais „Volkswagen“ automobiliais „ID.5 GTX“ turi ir daugiau. Kaip ir tradicinį variklį turinčiuose „Volkswagen“ automobiliuose su „4Motion“ pavara, taip ir elektros motorai esantys „ID.5 GTX“ veikia kone identišku principu.

Įprastomis sąlygomis, automobilis į priekį juda varomas galiniais ratais, tačiau tik kai vairuotojui atsiranda nenumaldomas troškimas pastatyti į savo vietą kokį nors 20 metų senumo dyzelį arba kai sumažėja ratų sukibimas su kelio danga, į pagalbą atskuba priekinis elektros motoras. Visais kitais atvejais – jis, it tamsiame skersgatvyje plėšikų laukiantis herojus, taip ir laukia geriausios progos pasireikšti.

Nuvažiuojamas atstumas, kaip ir galėjote tikėtis, labiausiai priklauso ne nuo pačio vairuotojo, bet nuo oro sąlygų. Gamintojas deklaruoja, jog idealiomis sąlygomis, su pilnai įkrauta baterija nuvažiuosite iki 490 kilometrų siekiantį atstumą. Kadangi automobilį išbandėme, kai lauke buvo minusinė oro temperatūra, o vakarais paspausdavo ir smarkesnis šaltukas, net ir per didžiausią stebuklą nesitikėjome, jog su pilna įkrova nuvažiuosime 500 kilometrų, tačiau skirtumas nebuvo toks didelis kaip tikėjomės.

Volkswagen ID.5 GTX
Volkswagen ID.5 GTX

Žiemos metu, mišriu režimu (50% miestas, 40% – užmiestis, 10% – greitkelis), elektromobilis be didelių pastangų vidutiniškai nuvažiuos 350 kilometrų distanciją. Vis dėlto, jeigu jūsų kasdienės kelionės yra skirtos trankytis iš vieno miesto į kitą, kelionės greitkeliu nuvažiuojamą atstumą tirpdo nemaloniu tempu. Esant minusinei oro temperatūrai, nuvažiuojamo atstumo vidurkis sieks 260 – 280 kilometrų – su sąlyga, kad laikysitės 100 – 105 km/val. greičio ir visu pajėgumu nenaudosite klimato kontrolės.

Dažnus sustojimus ilgose kelionėse, teoriškai, turėtų kompensuoti iki 175 kW siekianti baterijų įkrovimo galia, tačiau, vėlgi, elektromobilį paveda lietuviška elektromobilių įkrovimo stotelių infrastruktūra. Stotelių, galinčių pasiūlyti tokią galią yra vienetai, o ir mūsų išbandytos „Ignitis Hypercharge“ ir „IONITY“ įkrovimo stotelės, niekada neleido džiaugtis didesne negu 60 kW įkrovimo galia. Tikėtina, tiek dėl oro, tiek pačios baterijos temperatūros.

Volkswagen ID.5 GTX
Volkswagen ID.5 GTX
Pravartu žinotiVolkswagen ID.5 GTX
Baterijos tipasLičio jonų
Elektros pavaros galia / Sukimo momentas299 AG / 460 Nm
Elektros variklių skaičius2, ant priekinės ir galinės ašies
0 – 100 km/val. (gamintojo/mūsų užfiksuotas laikas)6,3 / 6,4 sekundės
60 – 100 km/val. / 80 – 120 km/val.3,3 sek. / 4,2 sek.
Maksimalus greitis (km/val.)180 km/val.
Energijos sąnaudos testo metu (mieste/užmiestyje/greitkelyje) (kWh/100)20,91 / 22,3 / 23,7
Baterijos talpa / Nuvažiuojamas atstumas (bandymo metu) 77 kWh/ 370 kilometrų
Įkrovimo sparta (nuo 10 – 80 %) naudojant greitojo įkrovimo stotelę ~ 1 valanda (Užfiksuota maksimali įkrovimo sparta – 60 kW)
Įkrovimo sparta (nuo 0 – 100%) naudojant namų įkrovimo stotelę (11 kW)~ 8 valandos

VALDYMAS

Kiekvieną kartą pagalvoję apie „GTI“ emblema pažymėtus modelius, iškart prisimename, kokie universaliai nuosaikūs, patogūs ir tuo pačiu eiklūs yra šios šeimos nariai. Juolab, esame įpratę, jog aštresnių prieskonių turinti versija pasižymi tam tikrais pokyčiais, kuriuos jauti savo užpakaliu.

Iš dalies, tikėjomės, jog „GTX“ stengsis atkartoti „GTI“ modelių bruožus bei sieks būti absoliučiai dinamiškai universaliu ir galbūt bandys sukurti tokią pačią emocijų audrą kaip benzininiais varikliais varomi „Alfa Romeo Stelvio“ ar „Porsche Macan“. Deja, ši versija nedemonstruoja troškimų būti kažkuo kitu negu patogiu, kasdienai tinkamu automobiliu.

Volkswagen ID.5 GTX
Volkswagen ID.5 GTX

Nors žemas svorio centras šiam „Volkswagen“ elektromobiliui padeda jaustis stabiliu ir sąlyginai užtikrintu, tačiau kiekviename judesyje jam nepavyksta užmaskuoti daugiau nei 2,2 tonos siekiančio svorio. Jame esanti elektros pavara suteikia pakankamą kiekį galios greitam važiavimui greitkeliu, lenkimui ar kitoms užduotims maklinėjant vairu, tačiau papildomų, išskirtinių dinamikos talentų jis neturi. Vis dėlto, vieną „GTI“ savybę jis sugebėjo perimti.

Važiavimo komfortas, net ir mūvint didelio skersmens ratlankius, verčia maloniai nustebti. Menki kelio nelygumai praktiškai išnyksta, o grubesni, daugiau netikėtų iškilimų ar duobių turintys ruožai nepriverčia to pajusti savo užpakaliu. Junti, jog automobilio pakaba bando slopinti vieną ar kitą duobę, tačiau virpesiai ar kratymai nepersiduoda į vairuotojo sėdynę. Prie šios savybės pridėkite pagirtiną garso izoliaciją ir dienos pabaigoje turime automobilį, su kuriuo bus be galo patogu keliauti, bet ne smagiai pasivažinėti.

Volkswagen ID.5 GTX
Volkswagen ID.5 GTX
Pravartu žinotiVolkswagen ID.5 GTX
Svorio paskirstymas tarp ašių47/53
Automobilio komponuotėKeturi varantieji ratai
Pakabos konstrukcijaPriekyje – „MacPherson“ / Gale – daugiasvirtė
Stabdžių sistema312 mm mm stabdžių diskai priekyje ir 300 mm stabdžių diskai gale
Padangų išmatavimai bandytame modelyje235/50 R20 priekyje ir 255/45 R20 gale

EKSPLOATACIJA

Atsidarius „Volkswagen ID.5“ kainoraštį, trumpam galite šiek tiek sunerimti. Atsižvelgiant į tai, jog „ID.4“ ir „ID.5“ techniškai yra identiški automobiliai, kainų skirtumai tarp šių dviejų modelių yra nemaloniai akivaizdūs.

Pradinė „Volkswagen ID.4“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 45 862 eurų, o štai „ID.5“ – nuo 58 109 eurų. Skirtumas akivaizdus, ar ne? Vis dėlto, verta pažymėti, jog Lietuvoje „ID.4“ siūlomas ne tik su didesnės, bet ir su mažesnės talpos baterija, o štai „ID.5“ galimas tik su 77 kWh naudingosios talpos baterija. Jeigu pirštu bestumėte į „GTX“ modelių versijas, tuomet „ID.4 GTX“ ir „ID.5 GTX“ automobilių kainos prasideda nuo atitinkamai 66 074 eurų ir 67 217 eurų.

Gera žinia yra ta, jog gamintojas „GTX“ versijose nepašykštėjo naudingos standartinės įrangos. Visos „GTX“ versijos gauna LED matricos žibintus, garsą izoliuojantį ir šildomą priekinį stiklą, dviejų zonų klimato kontrolę, šildomas priekines sėdynes, „Dynamic Light Assist“ žibintų technologiją, šilumos siurblį bei dar keletą priedų, dėl kurių nekils mintis, jog toks brangus automobilis turi tiek mažai naudingos įrangos. Kita vertus, atsivertę papildomos įrangos katalogą, surasite šūsnį priedų, kurie neabejotinai paskatins paploninti savo piniginę.

Pravartu žinotiVolkswagen ID.5 GTX
Pigiausio modelio kaina67 217 eur
Bandyto modelio kaina74 915 eur
Garantinis laikotarpis5 metų / Baterijai – 8 metai arba 160 000 km
Preliminari išliekamoji vertė po 5 metų / 100 000 kmN.D
Planinių aptarnavimų dažnumasN.D
Atstovybių tinklasVilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje

Volkswagen ID.5 GTX skirtingų kriterijų įvertinimas

Vairuotojo pozicija
Interjero erdvė priekyje
Interjero erdvė gale
Medžiagų ir surinkimo kokybė
Ergonomika
Garso sistema
Praktiškumas
Prietaisų skydelio informatyvumas
Multimedijos sistema
Vaizdo kamerų raiška
Pagalbinių sistemų veikimas
Pakabos veikimas
Valdymas
Stabdžių sistemos efektyvumas
Triukšmo lygis

Verdiktas

Iškart atmeskite bet kokias sąsajas su automobiliais, dėvėjusiais GTI emblemas. Nors GTX simbolizuoja, jog tai dinamiškesnis „Volkswagen“ markės modelis, tačiau bet kokį vairavimo malonumą užmuša automobilio viršsvoris bei faktas, jog naujų automobilių rinkoje egzistuoja „Kia EV6“.

Back to top button