Naujienos

Elektrinis „Cadillac Celestiq“ taikosi į „Bentley“ ir „Rolls-Royce“ teritoriją

„Cadillac“ pagaliau surado savyje drąsos ir įspūdingo grožio koncepciją „Cadillac Celestiq“ perkėlė į serijinę gamybą, su kuriuo „Cadillac“ siekia vėl tapti prabangių automobilių etalonu.

Iki šiol „Cadillac“ markės ambicijos ir sukurti automobiliai labai dažnai prasilenkdavo su realybe, tačiau dabar, daugiau nei 300 tūkst. eurų kainuosiantis „Cadillac Celestiq“ taps įrodymu, jog „General Motors“ koncernas pagaliau suteiks amerikietiškų automobilių gamintojui tapti tuo, kuo ir turėtų būti.

Interior view of Cadillac CELESTIQ showing the front 55-inch pillar-to-pillar screen.

Pasak „Cadillac“, kiekvienas elektrinis sedanas bus surenkamas rankomis. Tokiu būdu norima užtikrinti, jog kiekvienas „Cadillac Celestiq“ atitiktų aukščiausius kokybės standartus, dėl kurių vertinami „Bentley“ ir „Rolls-Royce“.

Kiekvienas „Cadillac Celestiq“ taip pat turės 600 arklio galių, 868 Nm sukimo momentą išvystančią elektros pavarą, kuri padės įspūdingai atrodančiam sedanui iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 4 sekundės.

„General Motors Ultium“ platformą naudojantis elektrinis sedanas turi 111 kWh talpos bateriją, kuri užtikrins iki 483 kilometrų nuvažiuojamą atstumą. Sistema palaiko 200 kW nuolatinės srovės greitąjį įkrovimą, kuris užtikrins, jog po maždaug 10 minučių įkrovimo galėtumėte nuvažiuoti maždaug 126 kilometrų atstumą.

Rear 3/4 view of Cadillac CELESTIQ on a plateau overlooking mountains in the background.

„Cadillac“ neslepia, jog „Celestiq“ buvo sukurtas galvojant apie absoliutų komfortą. Priekinės ir galinės pakabos konstrukcija – nepriklausoma. Suporavus ją su „Magnetic Ride Control“ sistema, automobilis kiekvieną nelygumą turėtų įveikti nepriekaištingai.

„Cadillac Celestiq“ taip pat bus pirmasis bendrovės automobilis, kuris bus komplektuojamas su „Active Roll Control“ stabilizatoriais, kurie padės kovoti su per dideliu kėbulo posvyriu posūkiuose.

Cadillac CELESTIQ rear driver’s side 7/8 view with a woman walking toward the vehicle.

„Cadillac“ taip pat turės dar vieną išskirtinį priedą – „Michelin Pilot Sport EV“ padangas, sukurtas specialiai elektromobiliams. Šios padangos išsiskiria unikaliu protektoriaus raštu, savaiminio užsandarinimo technologija ir putplasčio intarpais, kurie užtikrina tylesnį važiavimą.

Kaip ir priklauso aukščiausios klasės „Cadillac“, „Celestiq“ naudos naujausią „Ultra Cruise“ autonominio važiavimo technologiją, kuri greitkelyje leis perleisti automobilio valdymą sumanioms kompiuterinėms sistemoms.

Close-up of the Cadillac CELESTIQ front driver’s side while charging.

„Cadillac“ pabrėžia, jog automobilyje naudojamos aukščiausios kokybės medžiagos. Jame taip pat yra net 115 3D spausdintuvu atspaudintų komponentų, įskaitant langų jungiklius, rankenėles ir priekinės konsolės apdailą.

300 detalių buvo pagamintos taikant lankstų gamybos procesą, kurio metu metalo lakštai sulenkiami į norimą formą. Be to, radiatoriaus grotelės ir priekinio sparno apdaila yra pagaminta iš frezuoto lieto aliuminio.

Serijinė „Celestiq“ versija atrodo beveik identiškai konceptui – su ilgu variklio dangčiu ir nuožulniu stogu. Išorėje nėra durų rankenų. Vietoj to savininkas paspaudžia mygtuką, kad atidarytų arba uždarytų duris.

Modelyje „Celestiq“ naudojamos aukščiausios klasės medžiagos. Yra 115 3D spausdintuvu atspausdintų komponentų, įskaitant langų jungiklius, rankenėles ir konsolės apdailą. 300 detalių gautos taikant lankstų gamybos procesą, kurio metu metalo lakštai sulenkiami į norimą formą. Be to, radiatoriaus grotelės ir priekinio sparno apdaila yra iš frezuoto lieto aliuminio.

Viduje – ekranų galerija. Prietaisų skydelyje dominuoja 55 colių įstrižainės ekranas. Iš tikrųjų, tai du ekranu, kurie dalijasi vienu stiklu. Vairuotojas šią ekranų sistemą valdo ant konsolės esančia metalo ir stiklo rankenėle.

Kiekvienam, gale sėdinčiam keleiviui skirtas 12,6 colio įstrižainės ekranas. Gale taip pat yra 8 colių įstrižainės ekranas, skirtas sėdynės padėčiai, temperatūrai reguliuoti ir durims valdyti.

Back to top button