REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visiškai ir absoliučiai naujas. Būtent toks yra naujasis „Fiat 500“ hečbekas, kuris su savo pirmtakais turi keletą bendrų savybių.
Pažvelgę į automobilį suprasite, jog „Fiat 500“ dizaineriai nepanoro atlikti kardinalių pakeitimų. Tai labai švelni, bet skoninga, itin sėkmingo dizaino evoliucija.

Visiškai ir absoliučiai naujas. Būtent toks yra naujasis „Fiat 500“ hečbekas, kuris su savo pirmtakais turi keletą bendrų savybių.
Pažvelgę į automobilį suprasite, jog „Fiat 500“ dizaineriai nepanoro atlikti kardinalių pakeitimų. Tai labai švelni, bet skoninga, itin sėkmingo dizaino evoliucija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Elektrinis Fiat 500 hečbekas


Tad kas už jos slypi? O už jos slepiasi visiškai naujutėlę platforma skirta išskirtinai elektromobiliams, o kartu su ja atkeliavo ir šūsnis naujų sprendimų bei 42 kWh talpos baterija, kuri, „Fiat“, teigimu iki 80 procentų įsikraus per 35 minutes, naudojant greitąją įkrovimo stotelę. Automobilį kraunant namuose, naudojant 7,4 kW galingumo įkrovimo stotelę, tuomet „Fiat 500“ esančios baterijos iki 100% įsikraus per šešias valandas.
Kadangi tai – miesto automobilis, jis pasižymi miesto automobiliui būdinga dinamika. Gamintojas teigia, jog iki 100 km/val. elektrinis „Fiat 500“ įsibėgės per 9 sekundes, tačiau tai – nesvarbu. Didesnę svarbą turi automobilio akceleracija nuo 0 iki 50 km/val, kuri siekia vos 3,1 sekundės. Jeigu jums tai svarbu – automobilis turės tris važiavimo režimus: „Normal“, „Range“ ir juokingai skambantis „Sherpa“, kuris optimizuoja energijos siurbimą iš baterijos, apriboją maksimalų greitį ties 50 km/val. ir išjungia klimato kontrolę.

REKLAMA

Elektrinis Fiat 500 hečbekas


Gamintojas teigia, jog šis itališkas aksesuaras su pilnai įkrautomis baterijomis nuvažiuos iki 320 kilometrų distanciją, o tai – pakankamai geras rodiklis, nes miesto automobiliai, „Fiat“ teigimu, per dieną nenuvažiuoja nei 50 kilometrų, tad, teoriškai, su pilnai įkrautomis baterijomis galėsite važinėti beveik visą savaitę.
Iš pradžių „Fiat“ ruošiasi išparduoti „La Prima“ vardu pavadintas modifikacijas, kuriose yra visa įmanoma komforto ir saugumo įranga. Pradedant nuo stoglangio, žavaus spoilerio iki adaptyvios greičio ir atstumo palaikymo kontrolės, 360 laipsnių kamerų ir dar gausybės priedų, kurie palengvina automobilio vairavimą.

REKLAMA
REKLAMA

Elektrinis Fiat 500 hečbekas


„La Prima“ versija, deja, nebus pigi. Elektrinė „Fiat 500“ versija su hečbeko kėbulu kainuos nuo 34 tūkst. eurų. Verta paminėti, jog vėliau „Fiat“ pristatys pigesnes „Fiat 500“ modelio versijas, kurios bus įkandamos platesniam vairuotojui ratui.
Ir galiausiai, pasirodžius elektrinei „Fiat 500“ versijai italų gamintojas nesustabdys iki šiol prekyboje buvusios modifikacijos su vidaus degimo varikliu. Ji ir toliau bus gaminama ir atnaujinama, kol galiausiai versiją su vidaus degimo varikliu išstums štai ši – elektrinė.
Lietuvoje naujos kartos „Fiat 500“ pasirodys kitų metų ketvirtį.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų