REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

450 – dienų skaičius, kuris simbolizuoja naujų „BMW“ dirbtuvių egzistavimo laikotarpį.
Praėjusiais metais „BMW“ koncerno vadovai nusprendė įkurti naujas dirbtuves bei padalinį, kuriame būtų dirbama tik ties viena sritimi – autonominiais automobiliais.
Elmaras Frickensteinas – šio padalinio viceprezidentas ir naujų, netolimų technologijų šalininkas, tad turėdami progą – susipažinkite.
Kas paskatino „BMW“ koncerną sukurti naujas dirbtuves, skirtas specialiai autonominiams automobiliams?
Elmaras Frickensteinas – Mes gyvename ant kardinalių pasikeitimų slenksčio. Automobilių industrija per artimiausius dešimt metų pasikeis žymiai greičiau negu per pastaruosius 30 metų.
– Šiuo metu mes didžiausią dėmesį skiriame autonominiam važiavimo režimui. Nors ši technologija nėra iki galo ištobulinta, bet esame labai arti galutinio tikslo, kuris visiems laikams pakeis mūsų keliones.
– Naujos dirbtuvės buvo įkurtos tam, jog galėtume susikoncentruoti tik į vieną sritį – autonomines technologijas. Pavyzdžiui, programuotojai gali tą pačią akimirką išbandyti ką tik parašytą programinės įrangos kodą, nes bandymams skirtas automobilis yra čia pat. Viską, ko mums gali reikėti, turime po ranka. Nereikia tartis dėl susitikimų ar vykti į kitą būstinę.

450 – dienų skaičius, kuris simbolizuoja naujų „BMW“ dirbtuvių egzistavimo laikotarpį.
Praėjusiais metais „BMW“ koncerno vadovai nusprendė įkurti naujas dirbtuves bei padalinį, kuriame būtų dirbama tik ties viena sritimi – autonominiais automobiliais.
Elmaras Frickensteinas – šio padalinio viceprezidentas ir naujų, netolimų technologijų šalininkas, tad turėdami progą – susipažinkite.
Kas paskatino „BMW“ koncerną sukurti naujas dirbtuves, skirtas specialiai autonominiams automobiliams?
Elmaras Frickensteinas – Mes gyvename ant kardinalių pasikeitimų slenksčio. Automobilių industrija per artimiausius dešimt metų pasikeis žymiai greičiau negu per pastaruosius 30 metų.
– Šiuo metu mes didžiausią dėmesį skiriame autonominiam važiavimo režimui. Nors ši technologija nėra iki galo ištobulinta, bet esame labai arti galutinio tikslo, kuris visiems laikams pakeis mūsų keliones.
– Naujos dirbtuvės buvo įkurtos tam, jog galėtume susikoncentruoti tik į vieną sritį – autonomines technologijas. Pavyzdžiui, programuotojai gali tą pačią akimirką išbandyti ką tik parašytą programinės įrangos kodą, nes bandymams skirtas automobilis yra čia pat. Viską, ko mums gali reikėti, turime po ranka. Nereikia tartis dėl susitikimų ar vykti į kitą būstinę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Autonominių automobilių namai


Naujasis padalinys veikia jau 450 dienų. Ką per šį laiko tarpą pavyko pasiekti?
Elmaras Frickensteinas – didžiausias naujų dirbtuvių pranašumas – efektyvumas. Šiame padalinyje naudojame truputėlį kitokius darbo veikimo principus.
– Sudarome keletą komandų, kurios būna atsakingos už tam tikras sritis ir darbus. Kiekvienai komandai suteikiame ne tik konkretų darbą, bet ir tikslą. Kiekviena komanda turi ne tik sukurti, bet ir užbaigti jiems patikėtą užduotį.
– Sprendžiant iš rezultatų, nauja darbo formulė ne tik skatina, bet ir motyvuoja inžinierius, kurie jiems patikėtą užduotį atlieka gerokai efektyviau.
Kokie yra tolimesni autonominių automobilių plėtros etapai?
Elmaras Frickensteinas – Šiuo metu mes didžiausią dėmesį skiriame kelioms technologijoms: dirbtiniam intelektui ir realių sąlygų simuliacijoms. Taip pat po truputėlį plečiame bandomųjų automobilių parką. Šiuo metu visame pasaulyje važinėja 80 prototipų, kurių dėka galime išbandyti mūsų technologijas realiame pasaulyje.

REKLAMA

BMW specialistė


Kokią naudą gaus „BMW“ automobilių pirkėjai?
Elmaras Frickensteinas – 2021 metais pasiūlysime gerokai tobulesnę ir efektyviau veikiančią sistemą, kuri akivaizdžiai praturtins automobilio vairavimo patirtį. Efektyviai veikianti autonominio važiavimo sistema leis mūsų klientams atgauti vieną svarbiausių dalykų pasaulyje – laiką.
– „Highway Pilot“ sistema leis mūsų klientams nuvažiuoti iš Miuncheno į Hamburgą, pavyzdžiui, važiuojant 130 km/val. greičiu, ir sėdint už vairo užsiimti jiems svarbiais dalykais: skaityti laikraštį, mėgautis kelione ar tiesiog atsipalaiduoti.
Parengta pagal „BMW AG“ medžiagą

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų