REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienas labiausiai žiūrovų dėmesį prikaustantis automobilių sporto renginys Lietuvoje, jau septynioliktus metus Palangoje vykstančios „ENEOS 1006 km lenktynės“ šiemet tapo rimtu iššūkiu ne tik 144 lenktynininkams. Galbūt ne visi pastebėjo, tačiau šalia trasos žiūrovų zonoje su laiku kovojo dar vienas žmogus – profesionalus automobilių padengimo plėvele specialistas, vienas geriausių pasaulyje taip vadinamo „Wrappingo“ meistras, „Speed-Styling“ kompanijos įkūrėjas Rytis Kūlokas.
Rytis metė iššūkį greičiausiems „ENEOS 1006 km lenktynių” dalyviams. Vos davus startą lenktynėse, jis pradėjo ir savo darbą – rengėsi pakeisti vieno lenktyninio automobilio dizainą – visa jį padengti plėvele. Tam buvo pasirinktas jaunojo ralio lenktynininko Tomo Kaminsko „Ford Fiesta R2“ automobilis.
Ne visi lenktynių gerbėjai yra matę, kaip automobilis aptraukiamas specialia plėvele ir kaip per keletą valandų kardinaliai pasikeičia jo išvaizda, o šių metų lenktynėse Palangoje jie tai galėjo matyti akivaizdžiai.
„Įprastai, privataus kliento automobilis apklijuojamas per 2-3 dienas, sportiniai automobiliai ne retu atveju klijuojami paskutinę parą, vien dėl to, kad techninis automobilio paruošimas vyksta iki pat lenktynių. Treniruotėse automobilis gali būti apgadintas, o tai reikštų, kad klijavimo darbus tektų daryti iš naujo. Bet kokiu atveju, sportinių automobilių apklijavimas pats įdomiausias darbas, vien dėl to, kad tai būna labai išskirtinis dizainas, su daugybe spalvų. Neretai autosportu besidomintys žiūrovai automobilius – savo favoritus renkasi pagal jų grožį. Šiais metais labai išpopuliarėjo chrominė – veidrodinio efekto plėvelė, tokia plėvele apklijuoti automobiliai iš tiesų atrodo labai prabangiai ir traukia akį. O vienos pačios populiariausios spalvos iškirti neįmanoma, nes kiekvienas klientas yra savitas, nori labai skirtingų ir įvairų spalvų,“ – sako R. Kūlokas.

Vienas labiausiai žiūrovų dėmesį prikaustantis automobilių sporto renginys Lietuvoje, jau septynioliktus metus Palangoje vykstančios „ENEOS 1006 km lenktynės“ šiemet tapo rimtu iššūkiu ne tik 144 lenktynininkams. Galbūt ne visi pastebėjo, tačiau šalia trasos žiūrovų zonoje su laiku kovojo dar vienas žmogus – profesionalus automobilių padengimo plėvele specialistas, vienas geriausių pasaulyje taip vadinamo „Wrappingo“ meistras, „Speed-Styling“ kompanijos įkūrėjas Rytis Kūlokas.
Rytis metė iššūkį greičiausiems „ENEOS 1006 km lenktynių” dalyviams. Vos davus startą lenktynėse, jis pradėjo ir savo darbą – rengėsi pakeisti vieno lenktyninio automobilio dizainą – visa jį padengti plėvele. Tam buvo pasirinktas jaunojo ralio lenktynininko Tomo Kaminsko „Ford Fiesta R2“ automobilis.
Ne visi lenktynių gerbėjai yra matę, kaip automobilis aptraukiamas specialia plėvele ir kaip per keletą valandų kardinaliai pasikeičia jo išvaizda, o šių metų lenktynėse Palangoje jie tai galėjo matyti akivaizdžiai.
„Įprastai, privataus kliento automobilis apklijuojamas per 2-3 dienas, sportiniai automobiliai ne retu atveju klijuojami paskutinę parą, vien dėl to, kad techninis automobilio paruošimas vyksta iki pat lenktynių. Treniruotėse automobilis gali būti apgadintas, o tai reikštų, kad klijavimo darbus tektų daryti iš naujo. Bet kokiu atveju, sportinių automobilių apklijavimas pats įdomiausias darbas, vien dėl to, kad tai būna labai išskirtinis dizainas, su daugybe spalvų. Neretai autosportu besidomintys žiūrovai automobilius – savo favoritus renkasi pagal jų grožį. Šiais metais labai išpopuliarėjo chrominė – veidrodinio efekto plėvelė, tokia plėvele apklijuoti automobiliai iš tiesų atrodo labai prabangiai ir traukia akį. O vienos pačios populiariausios spalvos iškirti neįmanoma, nes kiekvienas klientas yra savitas, nori labai skirtingų ir įvairų spalvų,“ – sako R. Kūlokas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

speed-styling6


„Paprastai, jeigu tai nėra itin sudėtingas darbas, jį galiu padaryti per dieną-dvi, tačiau sudėtingi užsakymai pareikalauja ir visos savaitės darbo. Ralio automobiliui nekeliami tokie dideli „wrappingo“ kokybės reikalavimai, juk sportinio automobilio kėbulas yra gan dažnas remonto objektas. Dėl to mano pasirinktas variantas buvo optimalus. Žinojau, kad nebus lengva, bet įmanoma finišuoti kartu su lenktynėmis,“ – atvirauja Rytis.
„ENEOS 1006 km lenktynės“ pagal taisykles negali vykti ilgiau nei dešimt valandų – į šį laiką Rytis ir orientavosi, tačiau šiais metais buvo trumpiausios lenktynės istorijoje, tad ir R. Kūlokui teko gerokai pasispausti. Likus mažiau kaip pusvalandžiui iki to momento, kai pergalės šampano pursluose buvo maudomi šių metų „ENEOS 1006 km lenktynių“ nugalėtojai, savo pergalę pasiekė ir Rytis.
„Spėjau kaip tik prieš pat finišą. Nors visą lenktynių dieną atrodė, kad galiu neskubėti, tačiau sportininkams įpusėjus distanciją ėmiau ir aš spartinti tempą, o iki lenktynių finišo likus mažiau nei 100 ratų pradėjau net panikuoti. Tikrai galvojau, kad nespėsiu,“ – pasakoja R. Kūlokas.
Rytis yra vienas geriausių pasaulyje automobilių klijavimo specialistų, laimėjęs ne vieną tarptautinį konkursą. Jo paslaugomis ir šiemet naudojosi nemažai „ENEOS 1006 km lenktynių“ komandų – penki automobiliai dalyvavo 1000 km lenktynėse, dar keletas – drifto varžybose, kurios vyko penktadienio vakarą.
„Mes esame laimingi, kad Rytis tokiai demonstracijai pasirinko būtent mūsų organizuojamas „ENEOS 1006 km lenktynes. Džiugu, kad mūsų lenktynės pritraukia geriausius įvairių sričių profesionalus. Juk ne kiekvieną dieną turi

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų