REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Į Lietuvą po priešpaskutinio Pasaulio ralio kroso čempionato etapo Barselonoje grįžęs Ernestas Staponkus pripažįsta, jog net nežino kurioje vietoje finišavo – itin nesėkmingas savaitgalis faktiškai sugriovė piloto planus kovoti dėl aukštų vietų sezone ir net privertė mąstyti apie naujų komandos narių paieškas.
Pasaulio čempionate dalyvaujantis Lietuvos atstovas vis dar analizuoja, kodėl praeitais metais itin sėkmingą pasirodymą Ispanijoje šiemet pakeitė techninis fiasko – lyderiams Ernestas per vieną, apie kilometro ilgio ratą nusileisdavo visa sekunde, nors pernai toje pačioje trasoje diktavo kone geresnį tempą. „Sezono pabaiga, situacija labai įtempta, dalyviai savo geriausioje formoje, skirtumai kartais sudaro šimtąsias sekundės dalis, mes išriedam su tikslais irtis iki finalo ir ten finišuoti penketuke, o kad ir ką bedaryčiau, automobilis važiuoti nenori. Vis dar analizuojame gautus duomenis, tačiau visiškai aišku, jog kažkurie sprendimai buvo priimti netinkamai ir tai labai apmaudu, nes vis tik čia pasaulio čempionatas ir vietos tokioms grubioms klaidoms, kaip sekundė per vieną ratą tiesiog negali būti. Būtent dėl to jau faktiškai esu nusprendęs atsisakyti tam tikrų technikų pagalbos.“

Į Lietuvą po priešpaskutinio Pasaulio ralio kroso čempionato etapo Barselonoje grįžęs Ernestas Staponkus pripažįsta, jog net nežino kurioje vietoje finišavo – itin nesėkmingas savaitgalis faktiškai sugriovė piloto planus kovoti dėl aukštų vietų sezone ir net privertė mąstyti apie naujų komandos narių paieškas.
Pasaulio čempionate dalyvaujantis Lietuvos atstovas vis dar analizuoja, kodėl praeitais metais itin sėkmingą pasirodymą Ispanijoje šiemet pakeitė techninis fiasko – lyderiams Ernestas per vieną, apie kilometro ilgio ratą nusileisdavo visa sekunde, nors pernai toje pačioje trasoje diktavo kone geresnį tempą. „Sezono pabaiga, situacija labai įtempta, dalyviai savo geriausioje formoje, skirtumai kartais sudaro šimtąsias sekundės dalis, mes išriedam su tikslais irtis iki finalo ir ten finišuoti penketuke, o kad ir ką bedaryčiau, automobilis važiuoti nenori. Vis dar analizuojame gautus duomenis, tačiau visiškai aišku, jog kažkurie sprendimai buvo priimti netinkamai ir tai labai apmaudu, nes vis tik čia pasaulio čempionatas ir vietos tokioms grubioms klaidoms, kaip sekundė per vieną ratą tiesiog negali būti. Būtent dėl to jau faktiškai esu nusprendęs atsisakyti tam tikrų technikų pagalbos.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

F72C4354-Edit


Ernestas neslepia, jog emocinė padėtis komandoje buvo įtempta ir tris dienas trukusios varžybos nepasižymėjo labai gera nuotaika ar didesniu miego kiekiu, tačiau aukščiausio lygio autosporte tai norma ir tokios dedamosios negali stipriai įtakoti rezultato, kuris priklauso tiek ir nuo piloto, tiek ir nuo komandos darbo.
„Kasmet į savo techninę bazę mes įsileidžiame po vieną naujovę, kuri padėtų mums neatsilikti nuo vykstančio progreso ir jeigu visuose etapuose iki šiol ta naujovė mums padėjo, tai Barselonoje panašu, kad ji mums trukdė ir tai vyko dėl to, kad technikai neperkalibravo automobilo pagal šiai trasai reikiamus parametrus. Būtent toks aplaidumas ir glumina, tačiau nepagalvokit, kad mes žadam nuleist rankas – taip, tai brangi pamoka, Pasaulio čempionate mokytis techninių parametrų tai tas pats, kaip Oksforde mokytis skaityti, tačiau šitą brangią pamoką mums teks suvirškinti ir judėti toliau“, - dalinasi sportininkas.
Grįžęs į tėvynę, nors ir sekamas didelio nusivylimo, Ernestas džiaugiasi didžiausios savo fanės – dukros palaikymu ir pagaliau suteiktu šansu išsimiegoti - „Kiekvienas dalyvis turi savo ritualą kaip atsigauti po nesėkmingų varžybų: suomiai eina gerai išsipirtint, rusai patys atspėsit ką daro, o aš leidžiu sau tris dienas gerai pamiegoti, atsigauti emociškai ir tada jau imtis reikalų. Laukia dar vienas, finalinis išvažiavimas ir čia mes turim suspindėt“.
Pasiruošimas finaliniui etapui Vokeitijoje jau prasidėjo, o klaipėdietis jį laiko sau parankiu: „Jeigu trasa Barselonoje yra laikina ir paruošiama tik toms varžyboms, pasižymi didesne dalimi asfalto, tai Vokietijoje viskas kitaip – tai pastovi trasa, kurioje labiau vyrauja žvyrinės atkarpos, kas man kaip klasikinio ralio kroso specialistui yra labiau prie širdies. Tikiuosi, kad čia mes galėsime atsitiesti ir nors ir nepasiekę savo tikslų, sezoną pabaigti gera nata.“
Paskutinius du metus lenktynininkas pateko į finalus ir galėjo džiaugtis prizinėmis vietomis. Finalinis etapas įvyks „Estering“ trasoje, spalio 16-18 dienomis.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų