REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Europos Sąjungos pramonės politikos formavimo vyriausiosios pareigūnė teigimu, Europos Komisijos nariai baiminasi, jog Vokietijos automobilių gamintojai planuoja gimtojoje šalyje uždraustus modelius su dyzeliniais varikliais eksportuoti į Rytų Europą.
Vokietijos automobilių gamintojai kartu su valstybes vadovai surado kompromisą, kuriame gamintojai savo klientams turi pasiūlyti : a) įdiegti naują programinę įrangą b) susigrąžinti parduotą automobilį ar jį iškeisti į naujesnį
Automobilių gamintojai ir Vokietijos valdžios atstovai mano, jog abejoms pusėms būtų naudinga, kuomet pirkėjai seną automobilį su dyzeliniu varikliu iškeičia į naują, modernų ir ekologišką. Tokiu būdu Vokietija atsikratytų aplinką teršiančių dyzelių, o gamintojai galėtų džiaugtis parduotu automobiliu.

Europos Sąjungos pramonės politikos formavimo vyriausiosios pareigūnė teigimu, Europos Komisijos nariai baiminasi, jog Vokietijos automobilių gamintojai planuoja gimtojoje šalyje uždraustus modelius su dyzeliniais varikliais eksportuoti į Rytų Europą.
Vokietijos automobilių gamintojai kartu su valstybes vadovai surado kompromisą, kuriame gamintojai savo klientams turi pasiūlyti : a) įdiegti naują programinę įrangą b) susigrąžinti parduotą automobilį ar jį iškeisti į naujesnį
Automobilių gamintojai ir Vokietijos valdžios atstovai mano, jog abejoms pusėms būtų naudinga, kuomet pirkėjai seną automobilį su dyzeliniu varikliu iškeičia į naują, modernų ir ekologišką. Tokiu būdu Vokietija atsikratytų aplinką teršiančių dyzelių, o gamintojai galėtų džiaugtis parduotu automobiliu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

3.0 6 cil. dyzelis


Vis dėlto, Europos Sąjungos pramonės politikos formavimo vyriausiosios pareigūnė, Elzbieta Bienkowska, mano, jog kai kurie automobilių gamintojai senus dyzelius gali eksportuoti į Rytų Europą, kurioje pigūs ir taupūs dyzeliai yra beprotiškai populiarūs.
Praėjusiais metais į Bulgariją atvyko daugiau kaip 100 000 naudotų automobilių. Trečdalį sudarė automobiliai su dyzeliniais varikliais, kurie neatitinka modernių taršos standartų.
„Reikėtų tiksliai apibrėžti ką mes turėtume daryti su nusidėvėjusiomis, prastai prižiūrėtomis transporto priemonėmis“, – kalbėdama su žiniasklaidos atstovais teigė Elzbieta Bienkowska.
Europos Sąjunga praėjusią savaitę paskelbė ambicingus planus, kuriuose siekiama transporto priemonių taršą sumažinti iki 45 procentų. Šį tikslą automobilių gamintojai turėtų pasiekti iki 2030 metų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų