ĮvairenybėsNaujienos

Europoje užmirštas, o Japonijoje mylimas: „Renault Kangoo“ gerbėjų susitikime – tūkstančiai žmonių

Kadaise klestėjęs kompaktiškų, šeimyniškų vienatūrių segmentas pastaraisiais metais Europoje sulaukia vis mažiau dėmesio. Nors juos vis dažniau pakeičia kompaktiški krosoveriai arba didesni SUV automobiliai, tačiau kituose pasaulio kampeliuose visapusišką universalumą siūlančių automobilių gerbėjų tikrai netrūksta.

Puikus to pavyzdys – Japonijoje kasmet vykstantis „Renault Kangoo“ savininkų ir gerbėjų festivalis, į kurį šiemet susirinko daugiau kaip 2000 skirtingų, retkarčiais modifikuotų „Renault Kangoo“ automobilių.

Jau 14 metus iš eilės organizuojamos festivalio svarbą įžvelgė ir „Renault“ automobilių atstovai Japonijoje. Į šį susitikimą netgi atvyko „Renault Japan“ prezidentas Jumpei Ogawa.

Natūralu, jog „Renault“ šiuo renginiu pasinaudojo kaip platforma naujojo „Renault Grand Kangoo“ pristatymui. „Renault“ į šį festivalį taip pat atvežė specialiai šiai rinkai skirtą „Urban Grey“ modifikaciją.

Naujos kartos „Renault Kangoo“ Europoje parduodamas jau kurį laiką, tačiau į Japoniją jis atvyko tik prieš keletą savaičių, todėl nenuostabu, jog festivalio dalyviai į naująjį modelį žiūrėjo su didžiausiu susižavėjimu.

Nuo 1997 metų gaminamas „Renault Kangoo“ yra parduodamas daugiau nei 50 šalių. Per ketvirtį amžiaus „Renault“ pardavė daugiau kaip 4,4 mln. šio modelio vienetų.

Panašūs įrašai

Back to top button