REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu tektų išrinkti išskirtiniausią automobilį Lietuvoje, apdovanojimas greičiausiai atitektų Evaldui ir jo nestandartiniam Fiat Coupe. Žinoma, kiekvienas savaip suprantame išskirtinumą, tačiau mūsų nuomone, būtent šis Fiat Coupe puikiai atitinka išskirtinumo savoką. 
Plačios arkos ir dar platesni ratai, maloniai burbiantis variklis ir žinoma - netradicinių formų automobilio kėbulas yra tarsi vizitinė Evaldo mašinos kortelė.

Jeigu tektų išrinkti išskirtiniausią automobilį Lietuvoje, apdovanojimas greičiausiai atitektų Evaldui ir jo nestandartiniam Fiat Coupe. Žinoma, kiekvienas savaip suprantame išskirtinumą, tačiau mūsų nuomone, būtent šis Fiat Coupe puikiai atitinka išskirtinumo savoką. 
Plačios arkos ir dar platesni ratai, maloniai burbiantis variklis ir žinoma - netradicinių formų automobilio kėbulas yra tarsi vizitinė Evaldo mašinos kortelė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_5824


Daugelis išgirdęs Fiat markės vardą dažniausiai pradeda deklamuoti įvairiausius eilėraščius, kuriuos išgirdo pas dėdę Petrą ar perskaitė internete, tačiau ar žinojote, kad Fiat Coupe dizainą sukūrė tas pats žmogus, kuris buvo atsakingas už BMW E60, E65, E85 ir E63? Taip, šio automobilio eksterjerą sukūrė garsusis Krisas Bangle'as.
Dar prieš pradėdamas dirbti BMW kompanijoje, garsusis automobilių dizaineris keletą metų dirbo Fiat koncerne, kuriame sukūrė Fiat Coupe, Alfa Romeo 145/146 ir 155 modelių dizainą. Atrodo, kad netradicinės ir radikalios automobilių formos yra skiriamasis Kriso Bangle'o bruožas.

REKLAMA

IMG_5771


Tad kaip gi šis Fiat'as atsidūrė Evaldo rankose? Vaikinas net nepadaręs pauzės atsakė, kad itališkas kupė pas jį atsirado netikėtai.
„Prieš tai turėtas automobilis sudegė, todėl pradėjau ieškoti pakaitalo su kuriuo galėčiau važinėti kur tik akys mato“, - pridūrė Evaldas.
Evaldui šis automobilis patiko dėl keletos priežasčių, tačiau vaikino dėmesį labiausiai patraukė Fiat Coupe variklis. Po kapotu slypėjo legendinės Lancia Delta Integrale širdis, kuri išvysto 193 arklio galias. Tas pats variklis buvo montuojamas ir į dar vieną itališką automobilį - Alfa Romeo 155 Q4.

REKLAMA
REKLAMA

IMG_5785


Kadangi vaikinas nėra abejingas modifikacijoms, greičiausiai nereikėtų stebėtis šio Fiat Coupe išvaizda. Automobilio įvaizdis buvo pakeistas keletą kartų. Anksčiau kėbulo spalva buvo pilka, ratlankiai - daugiau mažiau žalios spalvos. Tačiau dabar automobilis dėvi rudos spalvos apsiaustą, kuris greičiausiai išliks ilgam.
Mums asmeniškai, į akį labiausiai krenta platūs sparnai ir dar platesni ratlankiai. Nors jie yra tik 16 colių skersmens, tačiau jų plotis siekia 10J ir 11J gale. Platu? Platu!

IMG_5782


O kaip gi drop'as? Žinoma, kaip gi be jo. Pabandysite atspėti ką Evaldas naudoja savo automobilyje? Reguliuojamo aukščio amortizatoriai? Ne. Fiat Coupe turi šiek tiek mandresnius amortizatorius ir trumpintas spyruokles.
Tęsiant modifikacijų sąrašą, reikėtų paminėti didesnių fazių velenėlius, Walbro firmos kuro pompą, našesnius kuro purkštukus, K&N oro filtrą, QSP vairas kurį galima nusiimti ir išsinešti namo.
„Ar automobilį naudoji kiekvieną mielą dieną?“ , - paklausėme Evaldo.
- „Žinoma, kad taip. Nors automobilis turi gerą apetitą kurui, tačiau tai manęs neatbaido. Su juo važiuoju net ir prie ežero, kur dažniausiai daugelis atsisakytų važiuoti“

IMG_5803


Parodykite savo automobilį ir jūs! Susiekite su mumis el.paštu : 
[email protected] arba tiesiog pasilabinkite su mumis 
„Facebook“.

Galerija : 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų