REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Kiekvieno automano svajonė yra susituokti su EVO. Juokauju, tačiau kiekviename juokelyje yra krislelis tiesios. Mes pakalbinome žmogų, kuriam Mitsubishi Lancer Evolution yra ne tik skambūs žodžiai bet ir gyvenimo užsiėmimas. Taip, kalbu apie EVO performance vadą Vytą Bilinską. Uždavėme jam kelis klausimus.


Kokia buvo pirma pažintis su EVO?
Pirma pažintis buvo 2004 metais. Draugas įsigijo 2003 metų EVO 8. Tuo metu tai atrodė svajonių automobilis. Tačiau taip yra iki šiol. Tai pavyzdingas, lengvai valdomas automobilis. Net nereikia jo perprasti. Kaip pavyzdžiui Subaru.
Kodėl EVO o ne STI?
Todėl, kad tai visom prasmėm geresnis automobilis. Neturiu nieko prieš Subaru, tačiau EVO yra tiesiog GERIAU sukurtas automobilis. Te neužpyksta subaristai. Pradedant nuo to, kad EVO standartinis automobilis už nedidelę pinigų sumą gali būti pagreitintas ir padidintas jo galingumas iki 360-380 arklių ir tai neįtakos ilgaamžiškumui. EVO valdymas puikus, tuo tarpu kai Subaru labiau galu varoma. Subaristam smagiau kai galinė ašis slysta, bet EVO fanai atsakytų: kai Subaru vizgina uodegą posūkyje, EVO bėgėjasi ir nepalieka šansų.


Yra visa eilė EVO kartų. Ralyje labiausiai žinomos nuo 6 iki 10 kartos. Kuri karta tau pačiam geriausia? Kodėl?
Man gražiausia EVO 5. Ji agresyviausiai atrodo, turi dideles oro paėmimo angas priekiniame bamperyje, didelius halogenus, galinis oro aptakas (spoileris) tiesiog įspūdingas. Ji lengva. Tačiau sunku gauti atsarginių kėbulo bei transmisijos dalių, todėl asmeniškai rinkčiausi EVO 8 arba EVO 9. EVO 10 nesirinkčiau dėl aliuminio variklio bloko ir žymiai padidėjusio svorio
Kiek tavo garaže yra EVO? Kuom jos ypatingos?
Šiuo metu yra 3 automobiliai. Raudona EVO 8 pritaikyta raliui. Ji turi 380 AG galia ir 450 NM sukimo momentą. Mėlyna EVO 8 yra skirtą žiedui. Ji turi atitinkamai 620 AG ir 760 NM. O dar savo eilės laukia EVO 8 RS.


Kur galios ir valdomumo riba pas EVO?
Sunku pasakyti ar ta riba yra. Kol kas galingiausia bandyta buvo gatvinė EVO 9 su 640 AG. Ji labai lengvai valdoma ir galingumas netrukdo važiuoti su automobilių srautu mieste.
Kaip ir kada gimė EVO performance?
Neseniai EVO performance šventė 4 metukus.
Kokia dabar pagrindinė veikla? Kuo gali būti naudinga automanams?
Automobilių remontas bei aptarnavimas. Sportinių automobilių gamyba, bei priežiūra.
Mūsų įmonės darbuotojai savo srities profesionalai, todėl gali greitai bei kokybiškai atlikti savo darbą.
Didelis dėkui Vytui už atsakymus. Linkime jo EVO respublikai gyvuoti dar bent 40 metų.










Nuotraukos iš asmeninio archyvo.



Kiekvieno automano svajonė yra susituokti su EVO. Juokauju, tačiau kiekviename juokelyje yra krislelis tiesios. Mes pakalbinome žmogų, kuriam Mitsubishi Lancer Evolution yra ne tik skambūs žodžiai bet ir gyvenimo užsiėmimas. Taip, kalbu apie EVO performance vadą Vytą Bilinską. Uždavėme jam kelis klausimus.


Kokia buvo pirma pažintis su EVO?
Pirma pažintis buvo 2004 metais. Draugas įsigijo 2003 metų EVO 8. Tuo metu tai atrodė svajonių automobilis. Tačiau taip yra iki šiol. Tai pavyzdingas, lengvai valdomas automobilis. Net nereikia jo perprasti. Kaip pavyzdžiui Subaru.
Kodėl EVO o ne STI?
Todėl, kad tai visom prasmėm geresnis automobilis. Neturiu nieko prieš Subaru, tačiau EVO yra tiesiog GERIAU sukurtas automobilis. Te neužpyksta subaristai. Pradedant nuo to, kad EVO standartinis automobilis už nedidelę pinigų sumą gali būti pagreitintas ir padidintas jo galingumas iki 360-380 arklių ir tai neįtakos ilgaamžiškumui. EVO valdymas puikus, tuo tarpu kai Subaru labiau galu varoma. Subaristam smagiau kai galinė ašis slysta, bet EVO fanai atsakytų: kai Subaru vizgina uodegą posūkyje, EVO bėgėjasi ir nepalieka šansų.


Yra visa eilė EVO kartų. Ralyje labiausiai žinomos nuo 6 iki 10 kartos. Kuri karta tau pačiam geriausia? Kodėl?
Man gražiausia EVO 5. Ji agresyviausiai atrodo, turi dideles oro paėmimo angas priekiniame bamperyje, didelius halogenus, galinis oro aptakas (spoileris) tiesiog įspūdingas. Ji lengva. Tačiau sunku gauti atsarginių kėbulo bei transmisijos dalių, todėl asmeniškai rinkčiausi EVO 8 arba EVO 9. EVO 10 nesirinkčiau dėl aliuminio variklio bloko ir žymiai padidėjusio svorio
Kiek tavo garaže yra EVO? Kuom jos ypatingos?
Šiuo metu yra 3 automobiliai. Raudona EVO 8 pritaikyta raliui. Ji turi 380 AG galia ir 450 NM sukimo momentą. Mėlyna EVO 8 yra skirtą žiedui. Ji turi atitinkamai 620 AG ir 760 NM. O dar savo eilės laukia EVO 8 RS.


Kur galios ir valdomumo riba pas EVO?
Sunku pasakyti ar ta riba yra. Kol kas galingiausia bandyta buvo gatvinė EVO 9 su 640 AG. Ji labai lengvai valdoma ir galingumas netrukdo važiuoti su automobilių srautu mieste.
Kaip ir kada gimė EVO performance?
Neseniai EVO performance šventė 4 metukus.
Kokia dabar pagrindinė veikla? Kuo gali būti naudinga automanams?
Automobilių remontas bei aptarnavimas. Sportinių automobilių gamyba, bei priežiūra.
Mūsų įmonės darbuotojai savo srities profesionalai, todėl gali greitai bei kokybiškai atlikti savo darbą.
Didelis dėkui Vytui už atsakymus. Linkime jo EVO respublikai gyvuoti dar bent 40 metų.










Nuotraukos iš asmeninio archyvo.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų