REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Aleksandras Iljinas
Niekam nėra paslaptis, kad automobilių sportas yra viena iš prestižiškiausių ir brangiausių sporto šakų visame pasaulyje. Tai sportas, kuris suteikia begalę gerų emocijų, pojūčių, tačiau norint tuo užsiimti, reikia susitaikyti su tuo, kad jis iš tavęs pareikalaus daug laiko ir sunkaus darbo.
2010 metais man teko priimti svarbų sprendimą, apsistoti ties mėgėjiškomis varžybomis ar žengti kur kas giliau ir pereiti į platesnius vandenis. Apsisprendimas buvo vienareikšmiškas. Pirmas etapas buvo – tikslai. Mano požiūriu, žengiant į autosportą ir norint pasiekti gerų rezultatų, visų pirma reikia užsibrėžti tikslus, susikurti planus porai metų į priekį ir ties tuo sunkiai dirbti.
Nėra net abejonių, kad viskas prasideda nuo technikos paruošimo, kas atima daug laiko, pastangų bei žinių. Niekada nebijojau iššūkių, su kiekviena diena tik vis labiau suprasdavau, kad judu reikiama linkme ir atrandu tai, kas man yra kur kas daugiau nei tik sportas. Visada laikiausi požiūrio, jog neverta išradinėti dviračio, reikia tiesiog susirasti tinkamą informaciją apie naudojamą techniką, paklausyti protingų žmonių, kurie praktikoje jau išmėgino tam tikrus derinius, liečiančius pakabą, variklį, padangas. Visa tai padeda sutaupyti krūvas pinigų bei laiko.
Pirmas pats protingiausias patarimas nuskambėjęs iš bendraminčių buvo: „apsispręsk, kokiose varžybose nori dalyvauti, kokioje klasėje nori konkuruoti ir ruošk automobilį pagal to čempionato klasės reglamentą“. Tai atvedė mane prie Honda markės automobilio, R2000 klasės, tai bene gausiausia dalyvių skaičiumi klasė. Pats optimaliausias variklis tuo momentu buvo 1,8 (B18) litro darbinio tūrio, pakankamas arklio galių skaičius, patikimumas bei kaina. Sunkiau sprendimą buvo rasti ties pakaba, gamintojų yra apstu, kaina gali svyruoti nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių eurų. Tačiau man pavyko atrasti aukso viduriuką, dėl kurio iki šios dienos nesigailiu, tai yra Anglijos gamintojas – MeisterR.

Aleksandras Iljinas
Niekam nėra paslaptis, kad automobilių sportas yra viena iš prestižiškiausių ir brangiausių sporto šakų visame pasaulyje. Tai sportas, kuris suteikia begalę gerų emocijų, pojūčių, tačiau norint tuo užsiimti, reikia susitaikyti su tuo, kad jis iš tavęs pareikalaus daug laiko ir sunkaus darbo.
2010 metais man teko priimti svarbų sprendimą, apsistoti ties mėgėjiškomis varžybomis ar žengti kur kas giliau ir pereiti į platesnius vandenis. Apsisprendimas buvo vienareikšmiškas. Pirmas etapas buvo – tikslai. Mano požiūriu, žengiant į autosportą ir norint pasiekti gerų rezultatų, visų pirma reikia užsibrėžti tikslus, susikurti planus porai metų į priekį ir ties tuo sunkiai dirbti.
Nėra net abejonių, kad viskas prasideda nuo technikos paruošimo, kas atima daug laiko, pastangų bei žinių. Niekada nebijojau iššūkių, su kiekviena diena tik vis labiau suprasdavau, kad judu reikiama linkme ir atrandu tai, kas man yra kur kas daugiau nei tik sportas. Visada laikiausi požiūrio, jog neverta išradinėti dviračio, reikia tiesiog susirasti tinkamą informaciją apie naudojamą techniką, paklausyti protingų žmonių, kurie praktikoje jau išmėgino tam tikrus derinius, liečiančius pakabą, variklį, padangas. Visa tai padeda sutaupyti krūvas pinigų bei laiko.
Pirmas pats protingiausias patarimas nuskambėjęs iš bendraminčių buvo: „apsispręsk, kokiose varžybose nori dalyvauti, kokioje klasėje nori konkuruoti ir ruošk automobilį pagal to čempionato klasės reglamentą“. Tai atvedė mane prie Honda markės automobilio, R2000 klasės, tai bene gausiausia dalyvių skaičiumi klasė. Pats optimaliausias variklis tuo momentu buvo 1,8 (B18) litro darbinio tūrio, pakankamas arklio galių skaičius, patikimumas bei kaina. Sunkiau sprendimą buvo rasti ties pakaba, gamintojų yra apstu, kaina gali svyruoti nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių eurų. Tačiau man pavyko atrasti aukso viduriuką, dėl kurio iki šios dienos nesigailiu, tai yra Anglijos gamintojas – MeisterR.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

E.Buiko.nuotrauka


Kaina, darbas ir patikimumas, viskas kas atitiko mano lūkesčius ir norus. Ties padangomis apsispręsti tikrai nėra sunku, tiesiog užtenka įsigilinti į tai, ką naudoja lenktynių serijos favoritai, paklausyti jų patarimų ir padaryti išvadas dėl gamintojo, padangų slėgio. Galiu tik patikinti, kad didžioji dalis Lietuvos automobilių sporto lenktynininkų geranoriškai dalinasi turima informacija ir padeda kolegoms ištikus problemoms.
Po technikos ruošimo sekė kitas žingsnis – patirties paieškos lenktynių trasoje. Ten pasirodžiau visiškai „žalias“,  be jokio supratimo kaip kas vyksta ir kaip turi vykti. Televizijos ir kompiuterių ekranuose viskas atrodo vienaip, tačiau realybėje yra kitaip. Galiu garantuoti, kad keliuose siaučiantys „kelių ereliai“ pasirodę lenktynių trasoje kovoje prieš lenktynininkus, nesugebėtų jiems pasipriešinti ir išlaikyti jų tempą. Greitai supratau, kad norėdamas mesti iššūkį patyrusiems sportininkams, turėsiu  daug treniruotis, mokytis iš klaidų, klausytis patarimų ir nenuleisti rankų. Daug laiko paaukojau vaizdo medžiagų studijavimui. Didžioji dalis praleistų  kilometrų lenktynių trasoje buvo įamžinamos vaizdo kameromis, jų pagalba išryškėdavo mano daromos klaidos, kurias palaipsniui šalindavau ir kurių stengiausi nebekartoti. Savo vaizdo įrašus lygindavau su lenktynių favoritais, taip su kiekvienomis varžybomis vis artėdavau ties norimu rezultatu.

REKLAMA

A. Laucius nuotrauka


Gerėjant rezultatams ir norint kilti dar aukščiau, supranti, jog reikia ieškoti rėmėjų, bendraminčių, kurie norėtų prisijungti prie šio projekto. Tai yra didelis darbas, kurį turi dirbti 24/7. Rėmėjų atsiradimas komandoje tikrai nereiškia, jog pakanka tiesiog turėti rėmėjų logotipus ant automobilio. Kiekvieno rėmėjo atėjimas į komandą kartu su savimi atneša didelę atsakomybę, nes nuo to laiko atstovauji ne tik save, bet ir rėmėjų vardą bei spalvas. Man yra didelė garbė atstovauti savo rėmėjus, su kuriais mes žengiame kiekvienais metais vis pirmyn vardan aukštesnių rezultatų.
Tikslai. Nuo mano atsiradimo populiariausiame Lietuvoje žiedinių lenktynių čempionate  „Autoplius Fast Lap“, užsibrėžiau tikslus tik nugalėti. Dažnai sau kartoju „čia esu ne tik tam, kad būčiau, čia esu tam, kad nugalėčiau“. Kiekvienais metais žengiu po žingsnį į priekį, kas puikiai atsispindi rezultatuose, 2014 ir 2015 metais R2000 klasėje -  III-oji vieta metinėje įskaitoje. Paskutinius 3-is sezonus  vis  gerėjantis greitis, mažiau klaidų ir tobulėjimas kaip lenktynininko. Aš tikiu savimi, komanda ir visais tais, kurie su manimi, jog artimoje ateityje mums pavyks nugalėti R2000 klasėje ir pagaliau užlipti ant aukščiausio podiumo laiptelio metinėje įskaitoje.
Motyvacija ir begalinis noras nugalėti.  Pirmųjų sezonų lenktynėse mano motyvacija buvo ta, jog, visu pirma, norėjau įrodyti sau, kad galiu būti daugiau nei vidutiniokas, galiu pasiekti podiumą. Kad net žmogus neturintis didelių resursų, bet turintis begalinį troškimą  laimėti, anksčiau ar vėliau gali pasiekti daug. Prie komandos prisijungus rėmėjams, su atsakomybe atkeliavo ir papildoma motyvacija. Noras tinkamai atstovauti rėmėjus, noras nenuvilti visų tų, kurie dėl šio projekto paaukojo tiek daug laiko, pastangų bei finansų. Esu tikras, kad kol nepasieksiu pergalės savo klasėje, motyvacija visada išliks su manimi. O pasiekęs šią pergalę, kartelę išsikelsiu dėl dar aukštesnių tikslų. Pergalės yra tai, dėl ko mes tai darome. Dėkoju visiems mane palaikantiems, šeimai, draugams, komandai, rėmėjams.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų