REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tęsiant Fast Lap'e važiuojančių bolidų temą, vertą paminėti ir Ryčio Stankevičiaus vairuojamą Hondą CRX. Nors išoriškai jis nėra iššaukiantis ir matomas, tačiau tiesa slypi po kapotu. Dabar apie viską iš eilės (tekstas netaisytas).
Honda CRX MK2 (B16B20) by RyCiakas
Techninė info
Modelis: Honda CRX (MK2)
Metai: 1988
Spalva: Ruda-juodai
Variklis: B20B blokas/ B20Z bloko viduriai / B16A2 galva
Galia(kW): Nemeluosiu
Ypatumai
El. langai
Modai
- Ebay’inis 6 cm (vidinis) išmetimas su rezonatorium, bei galiniu bakeliu
- Tri-Y išmetimo kolektorius, su 6.25 cm (vidinis) išejimu
- Sudėti nauji įndėklai, žiedai, tarpinės, gumos
-JDM karterio pertvara
- Nauji diržai, vandens pompa, naujos variklio pagalvės
-ARP smeigės
- Hondata tarpinė
- B16a1 kompas (obd0)
- NGK iridium IX žvakės
-NGK Žvakių laidai
-purkštukai 370cc
-kuro pompa Walbro 255lph
- Fluidyne half sized high performance aliuminis radiatorius,su mishimoto žarnom, bei plonu ventiliatorium.
- Perdažytas vožtuvų dangtelis juodai,tam skirtais dažais (wrinkle paint vHT).
-Oro paėmimas nerūdijančio plieno
-Šalto oro paėmimo dėžė
-Dežė akomuliatoriui (bagažinėje)
-Nerudyjančio plieno veidrodeliai (bib droč)
Pavarų dėžė:
- b18c4 variklio, su blokiruote (LSD).
- Naujas AISIN sankabos komplektas.
- Hindraulinės sankabos cilindriukas patalpintas žemiau, už įpūtimo koliko.
Išmetimas:
- Tri-Y išmetimo kolektorius, su 6.25 cm (vidinis) išėjimu.
- Ebay’inis 6 cm (vidinis) išmetimas su rezonatorium, bei galiniu bakeliu.
Važiuoklė:
-H&R coiloveriai , spyruoklės raudonos H&R Kupso viskas perrinkta pritaikyta spec. B16B20
-Galo išvirtimo reguliuojamos traukutės ( bib droč)
.-Sudėtos BLOX "rear control arms".
-galinis stabilizatorius (bib droč)
- Norint po kapotu turėti Tri-Y išmetimo kolektorių, priekinis traversas pakeistas i ETD racing "traction bar", pro series.
- Sudėti priekinis, viršutinis, galiniai: viršutinis, bei apatinis "strut bar`ai", taip pat "c-pillar bar`as" ir dar keli
- Ratai ROTA Subzero royal gunmetal (R16).
- Padangos Falken FK-451 (R16/205/45).
-Ratai koviniai geltonieji (R15)
-Padangos Kumho V700 semi slikai (R15/205/50)
Stabdžiai:
- VTI pagr. stabdžių cilindras
- Restauruoti visi keturi stabdžių suportai, nudažyti juodai, tam skirtais dažais.
- Nauji stabdžių trosai
- Brembo raižyti, gręžioti stabdžių diskai.
- Ferodo premier stabdžių kaladėlės.
- Ferodo DOT 5.1 stabdžiu skystis.
Kėbulas:
-Dugnas išpjaustytas , pervirintas , nubitumuotas
- EE8 priekiniai posūkiai.
- Ebay’ines "angel eyes" faros, su "patfarnikais".
- iškaltos ir pervirintos galinės arkos.
- panaikinta: liukas, vieta antenai , purkštukams ant kapoto, ant stogo, galinis valytuvas
- EE8 stiklo audinio kapotas (4.8 kg).
-naujas priekinis stiklas, su juostele melsva viršuje
Išorė
-Body Kit Polybauer CRX 88 SEITE (nuo mano senuko d16z5 nuimtas pirkau su šiuo Body Kit`u buvo sudrožtas , aš sudrožiau, sudaužiau, suskaldžiau , bet vis tiek pasilikau sau, atrestauravau ir užsidėjau ant savo kovinio. Priekyje priešrūkiniai geltoni žibintai.
Salonas
-EWO XL lopšiukas
-Sabelt diržai 6 taškų , 3 colių pločio
-Stock sėdynė keleivio
-Vairas "RAID"
-Bėgių svirtis “NISMO”
-Rankinio galiukas “DRIFT”
-Prietaisų skydelis ivt
-Davikliai (tepalo temperatūra, tepalo slėgio , voltometras) “VDO”
-Apipjaustytas medžiaginis salonas (švelniai palengvintas)
Istorija
Nupirktas iš Kanapinio kovinis projektas, netyčia bekalbant Skype. Aš kišenėje neturėjau nei cento. Skype bekalbėjome su ponu Kanapiniu, kad projektas bus išparduotas dalimis. Pareiškiau, kad norėčiau viso CRX. Man pasakė kainą, ir pinigus "susišaudžiau" per 10 min. Va ir prasidejo ! Crx buvo tragiškos išvaizdos. Buvo be langų, be durų, vieni griaučiai, ir tie kaip reikalas supuvę. Taip pat suplėšytas ir surūdijęs dugnas, bet su teisingu motoru B16B20, kupsto pakaba. Aš daug daug laiko prie viską pjausčiau, virinau, gruntavau, ir panašiai... Po to visą žiemą teko garaže chill out.  O balandžio 1d. pradėjau gyventi garaže. Miegoti po 2-3 h per parą ir gegužės 1d. išvažiavo kovinis CRX į CRX klubo sezono atidarymą. Žinoma liko dar daug darbų.
Ačiū Kanapiniui už nuostabų projektą, perleistą į mano rankas.
Taip pat dėkingas : Kvakiz (vieta , palaikymas) , Xtz (daug plastmasių, elektra ir žinios) , Vipux (Virinimo kaukė) , Gintux (Pulikas,  kaukė ir žinios). Ačiū labai visiems kas palaikė prisidejo ir panašiai.  Vienas, be draugų, tikrai nebūčiau per toki trumpą laiką paleidęs jo į gatves.

Tęsiant Fast Lap'e važiuojančių bolidų temą, vertą paminėti ir Ryčio Stankevičiaus vairuojamą Hondą CRX. Nors išoriškai jis nėra iššaukiantis ir matomas, tačiau tiesa slypi po kapotu. Dabar apie viską iš eilės (tekstas netaisytas).
Honda CRX MK2 (B16B20) by RyCiakas
Techninė info
Modelis: Honda CRX (MK2)
Metai: 1988
Spalva: Ruda-juodai
Variklis: B20B blokas/ B20Z bloko viduriai / B16A2 galva
Galia(kW): Nemeluosiu
Ypatumai
El. langai
Modai
- Ebay’inis 6 cm (vidinis) išmetimas su rezonatorium, bei galiniu bakeliu
- Tri-Y išmetimo kolektorius, su 6.25 cm (vidinis) išejimu
- Sudėti nauji įndėklai, žiedai, tarpinės, gumos
-JDM karterio pertvara
- Nauji diržai, vandens pompa, naujos variklio pagalvės
-ARP smeigės
- Hondata tarpinė
- B16a1 kompas (obd0)
- NGK iridium IX žvakės
-NGK Žvakių laidai
-purkštukai 370cc
-kuro pompa Walbro 255lph
- Fluidyne half sized high performance aliuminis radiatorius,su mishimoto žarnom, bei plonu ventiliatorium.
- Perdažytas vožtuvų dangtelis juodai,tam skirtais dažais (wrinkle paint vHT).
-Oro paėmimas nerūdijančio plieno
-Šalto oro paėmimo dėžė
-Dežė akomuliatoriui (bagažinėje)
-Nerudyjančio plieno veidrodeliai (bib droč)
Pavarų dėžė:
- b18c4 variklio, su blokiruote (LSD).
- Naujas AISIN sankabos komplektas.
- Hindraulinės sankabos cilindriukas patalpintas žemiau, už įpūtimo koliko.
Išmetimas:
- Tri-Y išmetimo kolektorius, su 6.25 cm (vidinis) išėjimu.
- Ebay’inis 6 cm (vidinis) išmetimas su rezonatorium, bei galiniu bakeliu.
Važiuoklė:
-H&R coiloveriai , spyruoklės raudonos H&R Kupso viskas perrinkta pritaikyta spec. B16B20
-Galo išvirtimo reguliuojamos traukutės ( bib droč)
.-Sudėtos BLOX "rear control arms".
-galinis stabilizatorius (bib droč)
- Norint po kapotu turėti Tri-Y išmetimo kolektorių, priekinis traversas pakeistas i ETD racing "traction bar", pro series.
- Sudėti priekinis, viršutinis, galiniai: viršutinis, bei apatinis "strut bar`ai", taip pat "c-pillar bar`as" ir dar keli
- Ratai ROTA Subzero royal gunmetal (R16).
- Padangos Falken FK-451 (R16/205/45).
-Ratai koviniai geltonieji (R15)
-Padangos Kumho V700 semi slikai (R15/205/50)
Stabdžiai:
- VTI pagr. stabdžių cilindras
- Restauruoti visi keturi stabdžių suportai, nudažyti juodai, tam skirtais dažais.
- Nauji stabdžių trosai
- Brembo raižyti, gręžioti stabdžių diskai.
- Ferodo premier stabdžių kaladėlės.
- Ferodo DOT 5.1 stabdžiu skystis.
Kėbulas:
-Dugnas išpjaustytas , pervirintas , nubitumuotas
- EE8 priekiniai posūkiai.
- Ebay’ines "angel eyes" faros, su "patfarnikais".
- iškaltos ir pervirintos galinės arkos.
- panaikinta: liukas, vieta antenai , purkštukams ant kapoto, ant stogo, galinis valytuvas
- EE8 stiklo audinio kapotas (4.8 kg).
-naujas priekinis stiklas, su juostele melsva viršuje
Išorė
-Body Kit Polybauer CRX 88 SEITE (nuo mano senuko d16z5 nuimtas pirkau su šiuo Body Kit`u buvo sudrožtas , aš sudrožiau, sudaužiau, suskaldžiau , bet vis tiek pasilikau sau, atrestauravau ir užsidėjau ant savo kovinio. Priekyje priešrūkiniai geltoni žibintai.
Salonas
-EWO XL lopšiukas
-Sabelt diržai 6 taškų , 3 colių pločio
-Stock sėdynė keleivio
-Vairas "RAID"
-Bėgių svirtis “NISMO”
-Rankinio galiukas “DRIFT”
-Prietaisų skydelis ivt
-Davikliai (tepalo temperatūra, tepalo slėgio , voltometras) “VDO”
-Apipjaustytas medžiaginis salonas (švelniai palengvintas)
Istorija
Nupirktas iš Kanapinio kovinis projektas, netyčia bekalbant Skype. Aš kišenėje neturėjau nei cento. Skype bekalbėjome su ponu Kanapiniu, kad projektas bus išparduotas dalimis. Pareiškiau, kad norėčiau viso CRX. Man pasakė kainą, ir pinigus "susišaudžiau" per 10 min. Va ir prasidejo ! Crx buvo tragiškos išvaizdos. Buvo be langų, be durų, vieni griaučiai, ir tie kaip reikalas supuvę. Taip pat suplėšytas ir surūdijęs dugnas, bet su teisingu motoru B16B20, kupsto pakaba. Aš daug daug laiko prie viską pjausčiau, virinau, gruntavau, ir panašiai... Po to visą žiemą teko garaže chill out.  O balandžio 1d. pradėjau gyventi garaže. Miegoti po 2-3 h per parą ir gegužės 1d. išvažiavo kovinis CRX į CRX klubo sezono atidarymą. Žinoma liko dar daug darbų.
Ačiū Kanapiniui už nuostabų projektą, perleistą į mano rankas.
Taip pat dėkingas : Kvakiz (vieta , palaikymas) , Xtz (daug plastmasių, elektra ir žinios) , Vipux (Virinimo kaukė) , Gintux (Pulikas,  kaukė ir žinios). Ačiū labai visiems kas palaikė prisidejo ir panašiai.  Vienas, be draugų, tikrai nebūčiau per toki trumpą laiką paleidęs jo į gatves.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų