REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ferrari daugelį metų buvo automobilių sporto karalienė. Visi brangiausi ir šiuo metu geidžiamiausi gamintojo automobiliai buvo sukurti ne bendro naudojimo keliams, bet lenktynių trasoms. Ne išimtis buvo ir Ferrari 250 LM, kuris pakeitė keletą metų GT žiedinių lenktynių čempionate karaliavusį Ferrari 250 GT.
Ferrari 250 LM pirmą kartą pristatė 1963 metais, Paryžiaus automobilių parodoje, tačiau serijinei gamybai paruoštas modelis buvo pademonstruotas tik kitų metų viduryje.
Vizualiai, prototipas ir serijinei gamybai paruoštas automobilis niekuo nesiskyrė, tačiau techniškai - gamybai paruoštas modelis turėjo 3 litrų benzininį variklį, kurį Ferrari naudojo GTO modeliuose.
Kiekviena kompanija norėdama lenktynėse dalyvauti su tam tikru automobiliu, privalėjo pagaminti tam tikrą automobilių skaičių bendro naudojimo keliams. Anksčiau Ferrari sugebėjo apgauti tarptautinę sporto federaciją, kai italai bandė „prastumti“ 250 GTO, tačiau šį kartą FIA atstovai kompanijos veiksmus stebėjo atidžiau.
Pagal tuometinius reikalavimus Ferrari privalėjo pagaminti 100 arba daugiau konkretaus modelio vienetų, tačiau kaip ir buvo galima tikėtis, italai pagamino tik trisdešimt du Ferrari 250 LM vienetus.
Kadangi automobilis nepraėjo homologacijos, 250 LM galėjo dalyvauti tik tose varžybose, kuriose buvo prototipų klasė. Tai reiškė, kad 250 LM privalėjo lenktyniauti su technologiškai ir techniškai pažangesniais varžovais. Vis dėlto, italai turbūt net nebuvo supratę kokį nuostabų bolidą jie sukūrė. 1964 metais Ferrari 250 LM sugebėjo laimėti net dešimt lenktynių iš trisdešimt penkerių. 1965 metais privačių komandų dėka Ferrari 250 LM iškovojo pergalę Le Mano ilgųjų nuotolių lenktynėse.
Palyginus su savo pirmtakais, 250 LM negali pasigirti didžiuliu medalių krepšeliu, tačiau jam pavyko užkariauti Ferrari markės ir automobilių sporto gerbėjų širdis.

Ferrari daugelį metų buvo automobilių sporto karalienė. Visi brangiausi ir šiuo metu geidžiamiausi gamintojo automobiliai buvo sukurti ne bendro naudojimo keliams, bet lenktynių trasoms. Ne išimtis buvo ir Ferrari 250 LM, kuris pakeitė keletą metų GT žiedinių lenktynių čempionate karaliavusį Ferrari 250 GT.
Ferrari 250 LM pirmą kartą pristatė 1963 metais, Paryžiaus automobilių parodoje, tačiau serijinei gamybai paruoštas modelis buvo pademonstruotas tik kitų metų viduryje.
Vizualiai, prototipas ir serijinei gamybai paruoštas automobilis niekuo nesiskyrė, tačiau techniškai - gamybai paruoštas modelis turėjo 3 litrų benzininį variklį, kurį Ferrari naudojo GTO modeliuose.
Kiekviena kompanija norėdama lenktynėse dalyvauti su tam tikru automobiliu, privalėjo pagaminti tam tikrą automobilių skaičių bendro naudojimo keliams. Anksčiau Ferrari sugebėjo apgauti tarptautinę sporto federaciją, kai italai bandė „prastumti“ 250 GTO, tačiau šį kartą FIA atstovai kompanijos veiksmus stebėjo atidžiau.
Pagal tuometinius reikalavimus Ferrari privalėjo pagaminti 100 arba daugiau konkretaus modelio vienetų, tačiau kaip ir buvo galima tikėtis, italai pagamino tik trisdešimt du Ferrari 250 LM vienetus.
Kadangi automobilis nepraėjo homologacijos, 250 LM galėjo dalyvauti tik tose varžybose, kuriose buvo prototipų klasė. Tai reiškė, kad 250 LM privalėjo lenktyniauti su technologiškai ir techniškai pažangesniais varžovais. Vis dėlto, italai turbūt net nebuvo supratę kokį nuostabų bolidą jie sukūrė. 1964 metais Ferrari 250 LM sugebėjo laimėti net dešimt lenktynių iš trisdešimt penkerių. 1965 metais privačių komandų dėka Ferrari 250 LM iškovojo pergalę Le Mano ilgųjų nuotolių lenktynėse.
Palyginus su savo pirmtakais, 250 LM negali pasigirti didžiuliu medalių krepšeliu, tačiau jam pavyko užkariauti Ferrari markės ir automobilių sporto gerbėjų širdis.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų