REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Turbūt visi esate girdėję kaip Ford kompanija norėjo įsigyti Ferrari, tačiau paskutinę minutę riebaus pasiūlymo atsisakęs Enzo Ferrari įsiutino tuometinį Ford vadovą.
Amerikiečiai subūrė mažą inžinierių grupelę ir įsakė jiems sukurti naują lenktynininį bolidą, kuris galėtų Le Mane pažeminti ne ką kitą, o Ferrari. Ford ne tik pažemino, bet sutriuškino pasipūtusius italus, kurie namo grįžo nepatenkinti.
Pasiraitovę rankovęs ir vienerius metus išbuvę Ferrari dirbtuvėse, italai sukūrė P3, kuris ilgųjų nuotolių lenktynėse ugnimi spjaudėsi 1966 metais. Keliais šimtais kilogramų lengvesnis bolidas ištisą sezoną stumdėsi su gamyklinės komandos paruoštais Ford GT40, tačiau didelio noro ir pastangų italams neužteko. 1966 metų Le Mano 24 lenktynėse dar kartą laimėjo Ford.
1967 metais į Le Maną italai sugrįžo įtūžę. Ferrari turėjo tik vieną tikslą - įveikti savo didžiausią priešininką, kuris du metus iš eilės sugebėjo garsiausią superautomobilių gamintoją pažeminti viso pasaulio akivaizdoje.
Daugelis automobilių sporto ekspertų iki šiol teigia, kad pats gražiausias lenktyninis automobilis buvo ne Ford GT40, bet Ferrari 330 P4.
Pirmame ilgųjų nuotolių lenktynių čempionate, Jungtinėse Amerikos Valstijose, iškovojo ne tik pirmą, bet ir antrą bei trečią vietas ir nepaliko vilčių Ford komandos atstovams. Nors kituose čempionato etapuose Ford stengėsi pasipriešinti sustiprėjusiai Ferrari, tačiau niekas jiems taip ir nesugebėjo prilygti.
Šią trumpą istoriją papasakojome ne veltui, nes šios savaitės „Petrolicious“ herojus yra ne kas kitas, o Ferrari 330 P4. Pasigarsinkite kolonėles ir mėgaukitės automaniška muzika!

Turbūt visi esate girdėję kaip Ford kompanija norėjo įsigyti Ferrari, tačiau paskutinę minutę riebaus pasiūlymo atsisakęs Enzo Ferrari įsiutino tuometinį Ford vadovą.
Amerikiečiai subūrė mažą inžinierių grupelę ir įsakė jiems sukurti naują lenktynininį bolidą, kuris galėtų Le Mane pažeminti ne ką kitą, o Ferrari. Ford ne tik pažemino, bet sutriuškino pasipūtusius italus, kurie namo grįžo nepatenkinti.
Pasiraitovę rankovęs ir vienerius metus išbuvę Ferrari dirbtuvėse, italai sukūrė P3, kuris ilgųjų nuotolių lenktynėse ugnimi spjaudėsi 1966 metais. Keliais šimtais kilogramų lengvesnis bolidas ištisą sezoną stumdėsi su gamyklinės komandos paruoštais Ford GT40, tačiau didelio noro ir pastangų italams neužteko. 1966 metų Le Mano 24 lenktynėse dar kartą laimėjo Ford.
1967 metais į Le Maną italai sugrįžo įtūžę. Ferrari turėjo tik vieną tikslą - įveikti savo didžiausią priešininką, kuris du metus iš eilės sugebėjo garsiausią superautomobilių gamintoją pažeminti viso pasaulio akivaizdoje.
Daugelis automobilių sporto ekspertų iki šiol teigia, kad pats gražiausias lenktyninis automobilis buvo ne Ford GT40, bet Ferrari 330 P4.
Pirmame ilgųjų nuotolių lenktynių čempionate, Jungtinėse Amerikos Valstijose, iškovojo ne tik pirmą, bet ir antrą bei trečią vietas ir nepaliko vilčių Ford komandos atstovams. Nors kituose čempionato etapuose Ford stengėsi pasipriešinti sustiprėjusiai Ferrari, tačiau niekas jiems taip ir nesugebėjo prilygti.
Šią trumpą istoriją papasakojome ne veltui, nes šios savaitės „Petrolicious“ herojus yra ne kas kitas, o Ferrari 330 P4. Pasigarsinkite kolonėles ir mėgaukitės automaniška muzika!

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų