REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusį sekmadienį Monako trasoje buvo 79-ą kartą surengtos „Formulės 1“ lenktynės. Permainingomis oro sąlygomis vykusias lenktynes teisingu taktiniu sprendimu laimėjo meksikietis Sergio Perezas su „Red Bull“ bolidu.
Kol S.Perezas džiūgavo, Charlesas Leclercas („Ferrari“) keikėsi. Monakietis jau seniai svajoja laimėti gimtojoje trasoje, tačiau nuo jo ir vėl nusisuko sėkmė. Šį kartą Ch.Leclerco viltis sudaužė „Ferrari“ taktikai.
Komandos inžinierius pakvietė kartą jau stojusį monakietį dar sykį į boksus. Kai šis įsuko į techninio aptarnavimo juostą, „Ferrari“ inžinierius ėmė rėkti Ch.Leclercui, kad jis liktų trasoje. Monakietis sureaguoti į šį reikalavimą jau neturėjo laiko, o boksuose gaišo brangias sekundes, laukdamas, kol mechanikai aptarnaus komandos draugą Carlosą Sainzą.
„Ferrari“ sporto direktorius ir pagrindinis strategas Inaki Rueda pagaliau paaiškino, kas tąkart nutiko.
„Ferrari“ strategų klaida italų ekipai kainavo pergalę: Monake laimėjo Sergio Perezas
„Norėjome abu pilotus pakviesti vieną po kito ir uždėti jiems sausai trasai skirtas padangas 21-ajame rate. Tikėjomės, kad tai padės po sustojimų turėti pirmą ir antrą vietas. Aktyviai stebėjome situaciją trasoje. Tarpas tarp mūsų bolidų buvo 5 sekundės. Sklandžiam dviejų bolidų aptarnavimui reikėtų 6 sek. tarpo, bet manėme, kad jei pasieksime 5.5 sek., tai viskas turėtų būti gerai. Bolidams artėjant prie įvažiavimo į techninio aptarnavimo zoną, skirtumas vis mažėjo ir mažėjo bei pasiekė 3.5 sek. Stengėmės greitai į tai sureaguoti ir paskutinę akimirką paprašėme Charleso nebesukti į boksus, bet jau buvo per vėlu kažką pakeisti. Charlesas belaukdamas prarado 2 sekundes, kurios buvo lemiamos – tai ir padėjo Verstappenui išlįsti prieš jį“, - sakė I.Rueda.
„Ferrari“ sporto direktorius pripažino, kad pirmoji klaida buvo padaryta dar anksčiau. „Ferrari“ tikėjosi, kad Ch.Leclercas su tarpinėms oro sąlygoms skirtomis padangomis grįš į trasą prieš anksčiau stojusį S.Perezą, bet meksikietis ratą nuvažiavo net 9 sek. greičiau ir sujaukė visus „Ferrari“ planus. I.Rueda pažymėjo, kad buvo svarstoma, jog S.Perezas bus greitesnis 5-6 sek., tačiau 9 sek. skirtumo nė vienas strategas nesitikėjo.

Praėjusį sekmadienį Monako trasoje buvo 79-ą kartą surengtos „Formulės 1“ lenktynės. Permainingomis oro sąlygomis vykusias lenktynes teisingu taktiniu sprendimu laimėjo meksikietis Sergio Perezas su „Red Bull“ bolidu.
Kol S.Perezas džiūgavo, Charlesas Leclercas („Ferrari“) keikėsi. Monakietis jau seniai svajoja laimėti gimtojoje trasoje, tačiau nuo jo ir vėl nusisuko sėkmė. Šį kartą Ch.Leclerco viltis sudaužė „Ferrari“ taktikai.
Komandos inžinierius pakvietė kartą jau stojusį monakietį dar sykį į boksus. Kai šis įsuko į techninio aptarnavimo juostą, „Ferrari“ inžinierius ėmė rėkti Ch.Leclercui, kad jis liktų trasoje. Monakietis sureaguoti į šį reikalavimą jau neturėjo laiko, o boksuose gaišo brangias sekundes, laukdamas, kol mechanikai aptarnaus komandos draugą Carlosą Sainzą.
„Ferrari“ sporto direktorius ir pagrindinis strategas Inaki Rueda pagaliau paaiškino, kas tąkart nutiko.
„Ferrari“ strategų klaida italų ekipai kainavo pergalę: Monake laimėjo Sergio Perezas
„Norėjome abu pilotus pakviesti vieną po kito ir uždėti jiems sausai trasai skirtas padangas 21-ajame rate. Tikėjomės, kad tai padės po sustojimų turėti pirmą ir antrą vietas. Aktyviai stebėjome situaciją trasoje. Tarpas tarp mūsų bolidų buvo 5 sekundės. Sklandžiam dviejų bolidų aptarnavimui reikėtų 6 sek. tarpo, bet manėme, kad jei pasieksime 5.5 sek., tai viskas turėtų būti gerai. Bolidams artėjant prie įvažiavimo į techninio aptarnavimo zoną, skirtumas vis mažėjo ir mažėjo bei pasiekė 3.5 sek. Stengėmės greitai į tai sureaguoti ir paskutinę akimirką paprašėme Charleso nebesukti į boksus, bet jau buvo per vėlu kažką pakeisti. Charlesas belaukdamas prarado 2 sekundes, kurios buvo lemiamos – tai ir padėjo Verstappenui išlįsti prieš jį“, - sakė I.Rueda.
„Ferrari“ sporto direktorius pripažino, kad pirmoji klaida buvo padaryta dar anksčiau. „Ferrari“ tikėjosi, kad Ch.Leclercas su tarpinėms oro sąlygoms skirtomis padangomis grįš į trasą prieš anksčiau stojusį S.Perezą, bet meksikietis ratą nuvažiavo net 9 sek. greičiau ir sujaukė visus „Ferrari“ planus. I.Rueda pažymėjo, kad buvo svarstoma, jog S.Perezas bus greitesnis 5-6 sek., tačiau 9 sek. skirtumo nė vienas strategas nesitikėjo.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų