REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Enzo Ferrari buvo ne verslininkas, bet lenktynininkas. Jis visą savo gyvenimą norėjo kurti lenktynininius bolidus, bendro naudojimo keliams pagamintos mašinos jam nelabai rūpėjo. Ši Enzo Ferrari filosofija puikiai atsispindėjo pažvelgus į finansinius kompanijos rodiklius. Tačiau, kai jo vietą užėmė Luca di Montezemolo - viskas apsivertė aukštyn kojom. 
Neseniai kompaniją palikęs Luca di Montezemolo buvo kritikuojamas dėl daugybės dalykų, tačiau daugelis užmiršta, kad būtent jis sugebėjo ant bankroto ribos buvusį gamintoją paversti vienu geidžiamiausių markių pasaulyje. Vis dėlto, legendinio Enzo Ferrari įpėdinio norai nesutapo su Fiat-Chrysler koncerno vadovu Sergio Marchionne, kuris atrodo pastūmėjo Luca di Montezemolo atsistatydinti. Tačiau kas užims jo vietą? Ne kas kitas, bet Sergio Marchionne, kuris mėgsta automobilių kompaniją valdyti truputėlį kitaip.
Luca di Montezemolo norėjo apriboti automobilių gamybą iki 7000 vienetų per metus ir išlaikyti markės išskirtinumą. Tačiau Sergio Marchionne yra įsitikinęs, kad Ferrari automobilių gamybą reikėtų apriboti iki 10 tūkst. vienetų per metus. Tokiu būdu pavyktų sumažinti laukiančių klientų eilę ir išlaikyti išskirtinumą.
Pasak Sergio Marchionne, jis yra paruošęs ir daugiau naujovių, kurios palies ir Formulės-1 komandą. Pastaroji reikalauja daugiausiai pokyčių.

Enzo Ferrari buvo ne verslininkas, bet lenktynininkas. Jis visą savo gyvenimą norėjo kurti lenktynininius bolidus, bendro naudojimo keliams pagamintos mašinos jam nelabai rūpėjo. Ši Enzo Ferrari filosofija puikiai atsispindėjo pažvelgus į finansinius kompanijos rodiklius. Tačiau, kai jo vietą užėmė Luca di Montezemolo - viskas apsivertė aukštyn kojom. 
Neseniai kompaniją palikęs Luca di Montezemolo buvo kritikuojamas dėl daugybės dalykų, tačiau daugelis užmiršta, kad būtent jis sugebėjo ant bankroto ribos buvusį gamintoją paversti vienu geidžiamiausių markių pasaulyje. Vis dėlto, legendinio Enzo Ferrari įpėdinio norai nesutapo su Fiat-Chrysler koncerno vadovu Sergio Marchionne, kuris atrodo pastūmėjo Luca di Montezemolo atsistatydinti. Tačiau kas užims jo vietą? Ne kas kitas, bet Sergio Marchionne, kuris mėgsta automobilių kompaniją valdyti truputėlį kitaip.
Luca di Montezemolo norėjo apriboti automobilių gamybą iki 7000 vienetų per metus ir išlaikyti markės išskirtinumą. Tačiau Sergio Marchionne yra įsitikinęs, kad Ferrari automobilių gamybą reikėtų apriboti iki 10 tūkst. vienetų per metus. Tokiu būdu pavyktų sumažinti laukiančių klientų eilę ir išlaikyti išskirtinumą.
Pasak Sergio Marchionne, jis yra paruošęs ir daugiau naujovių, kurios palies ir Formulės-1 komandą. Pastaroji reikalauja daugiausiai pokyčių.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų