REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Ferrari“, nors ir mažais žingsniais, juda į priekį. Rusijoje įvykusiose lenktynėse italams pavyko pranokti „Alpha Tauri“ komandą, o Šarlis Lekleras iškovojo svarbius įskaitinius taškus, lenktynes baigdamas šeštoje vietoje.
Po trijų, labai nesėkmingų Formulės 1 etapų, „Ferrari“ galiausiai gali atsikvėpti lengviau. Nors Rusijoje užfiksuotas rezultatas nėra geras, bet reikėtų džiaugtis, jog ekipa demonstruoja bent kažkokį progresą. Prie geresnio rezultato prisidėjo ir palankesnė Sočio trasos konfigūracija.
Pasibaigus Rusijos didžiojo prizo lenktynėms, „Ferrari“ komandos vadovas kalbėdamas su žiniasklaidos atstovais tikino, jog nauji aerodinaminiai elementai padėjo įrodyti, jog turi teigiamos įtakos.

„Ferrari“, nors ir mažais žingsniais, juda į priekį. Rusijoje įvykusiose lenktynėse italams pavyko pranokti „Alpha Tauri“ komandą, o Šarlis Lekleras iškovojo svarbius įskaitinius taškus, lenktynes baigdamas šeštoje vietoje.
Po trijų, labai nesėkmingų Formulės 1 etapų, „Ferrari“ galiausiai gali atsikvėpti lengviau. Nors Rusijoje užfiksuotas rezultatas nėra geras, bet reikėtų džiaugtis, jog ekipa demonstruoja bent kažkokį progresą. Prie geresnio rezultato prisidėjo ir palankesnė Sočio trasos konfigūracija.
Pasibaigus Rusijos didžiojo prizo lenktynėms, „Ferrari“ komandos vadovas kalbėdamas su žiniasklaidos atstovais tikino, jog nauji aerodinaminiai elementai padėjo įrodyti, jog turi teigiamos įtakos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sebastianas Vettelis ir CHarles Leclercas


„Rikiuotės viduryje yra labai ankšta, tad kiekvienas menkesnis postūmis į priekį gali padaryti didžiulę įtaką“, – po lenktynių sakė „Ferrari“ komandos vadovas.
Pagyrų patobulintam bolidui negailėjo ir Šarlis Lekleras: „Lenktynėse automobilį buvo lengva valdyti“. Jam pritarė ir Sebastianas Vettelis: „Bolidas daro tai, kas jo prašoma. Aš tikiuosi, jog sekantys komandos žingsniai mums padės judėti reikiama linkme“.
„Ferrari“ šiuo metu didžiausią dėmesį skiria prispaudžiamajai jėgai. Ypač galinės dalies, kuri turi didžiulę įtaką posūkiuose, kur „Ferrari“ nori turėtų didesnį pranašumą. Daugiausiai vilčių teikia galinis difuzorius, kuris turėtų leisti „Ferrari“ pilotams į posūkį įvažiuoti agresyviau ir greičiau. Tokiu būdu „Ferrari“ galėtų kovoti dėl aukštesnių pozicijų tose trasose, kuriose pagrindinį vaidmenį atlieka ne galingas variklis, o aerodinamika.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų