Kelionės dalyvių įspūdžiai
„Maranele įsikūrėme Ferrari fanų pamėgtame „Village” viešbutyje. Visą kvartalą užimančio komplekso pastatai raudoni, papuošti Ferrari nuotraukomis ir kitokia atributika. Registratūroje už administratoriaus nugaros ant pakylos užkeltas užpraėjusių metų Ferrari Formulės 1 bolidas, o restorano interjerą puošė Ferrari F360 [tokio paties, kokį gali pavairuoti lietuviai – red. pastaba] variklis, - pasakojimą pradeda Rokas.
Ryte pažadino už lango gatvėje pravažiuojantis LaFerrari automobilis. Dienos bėgyje dar kelis kartus jį matėme Maranelo gatvėse. Charakteringas žemo dažnio garsas skverbėsi iš tolumos.
Norėjome savo F360 išbandyti greta Ferrari gamyklos esančioje Fiorano trasoje, bet, pasirodo, ja važiuoti leidžiama tik išskirtiniams klientams ir tik kai nevyksta kuriamų automobilių bandymai”.
Kelionės per Europą dalyviai taip pat aplankė Ferrari muziejų, kuriame eksponuojama visa Ferrari bolidų Formulėje 1 istorija. Čia galima palyginti greta stovinčių paskutinių 10 metų bolidus, pasiklausyti V12, V10, V8 ir dabartinio V6 Turbo variklio gausmą. Čia surinkti beveik visi įspūdingiausi Ferrari super automobiliai.
Italai už Ferrari vairavimo pramogą moka brangiau
„Maranelo gatvėse „kas antrame name“ siūloma pasivėžinti su įvairių Ferrari modelių automobiliais. Įdomu, kad mūsų matytas pigiausiai siūlytas mūsų turimo F360 Spider modelio pavairavimas kainavo 70 € už 10 min.”, - pastebi Kirilas.
„Lietuvoje 10 min. Ferrari bolido vairavimo pramoga kainuoja 55 €, - kalba kuponus platinančios įmonės LaisvalaikioDovanos.lt atstovė. – Žinome, kad analogiška pramoga kitose Europos šalyse yra brangesnė, tačiau dėl to nežadame keisti kainos”.
Iš Maranelo, kelionės po Europą dalyviai patraukė link Monako, čia su Ferrari ketina lėkti Monte Karlo gatvėmis bei išbandyti istorinę Formulės 1 trasą.