REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Hot Hatch'ų gretos per artimiausius metus pasipildys keliais labai įdomiais modeliais. Vienas iš jų - naujos kartos Ford Focus RS, kuris prekybos salonuose turėtų pasirodyti 2016 metų pradžioje. 
Ford iki šiol laikėsi tradicijos ir kiekvienos Focus kartos gyvenimo pabaigoje, pristatydavo pačią sportiškiausią ir geidžiamiausią modelio versiją - RS. Po pakankamai ilgų diskusijų, projekto vadovai sugebėjo įtikinti Ford kompanijos akcininkus, jog toks modelis nesuvalgys labai daug gamintojo resursų ir atsipirks greičiau negu anksčiau pasirodžiusios RS modelio kartos.
Kaip ir ankstesni modeliai, taip ir 2016 metais pasirodysiantis naujos kartos Focus RS, bus varomas priekiniais ratais ir turės net 330 arklio galių ir 410 NM išvystantį variklį.
Ford į naująjį Focus RS montuos visiškai naują, keturių cilindrų, 2.3 litro darbinio tūrio variklį, kuris bus galingesnis, efektyvesnis ir ekonomiškesnis už anksčiau naudotus penkių cilindrų motorus. Reikėtų pridurti, kad tas pats motoras bus montuojamas ir į naująjį Ford Mustang, kuris pirmą kartą oficialiai bus parduodamas senajame žemyne.
Nežinome kaip Ford inžinieriai sugebės suporuoti 330 arklio galių turinčią jėgainę ir priekinius varomuosius ratus, tačiau greičiausiai naujasis Focus RS naudos atnaujintą „RevoKnuckle“ tipo priekinę pakabą.
Geriausia žinia yra ta, kad naujos kartos Focus RS bus parduodamas ne tik Europoje, bet ir visame likusiame pasaulyje. Galime pradėti trinti rankas ir ruoštis naujo Focus RS pasirodymui Jungtinėse Amerikos Valstijose. Tradiciškai, automobiliai anapus Atlanto yra pigesni.

Hot Hatch'ų gretos per artimiausius metus pasipildys keliais labai įdomiais modeliais. Vienas iš jų - naujos kartos Ford Focus RS, kuris prekybos salonuose turėtų pasirodyti 2016 metų pradžioje. 
Ford iki šiol laikėsi tradicijos ir kiekvienos Focus kartos gyvenimo pabaigoje, pristatydavo pačią sportiškiausią ir geidžiamiausią modelio versiją - RS. Po pakankamai ilgų diskusijų, projekto vadovai sugebėjo įtikinti Ford kompanijos akcininkus, jog toks modelis nesuvalgys labai daug gamintojo resursų ir atsipirks greičiau negu anksčiau pasirodžiusios RS modelio kartos.
Kaip ir ankstesni modeliai, taip ir 2016 metais pasirodysiantis naujos kartos Focus RS, bus varomas priekiniais ratais ir turės net 330 arklio galių ir 410 NM išvystantį variklį.
Ford į naująjį Focus RS montuos visiškai naują, keturių cilindrų, 2.3 litro darbinio tūrio variklį, kuris bus galingesnis, efektyvesnis ir ekonomiškesnis už anksčiau naudotus penkių cilindrų motorus. Reikėtų pridurti, kad tas pats motoras bus montuojamas ir į naująjį Ford Mustang, kuris pirmą kartą oficialiai bus parduodamas senajame žemyne.
Nežinome kaip Ford inžinieriai sugebės suporuoti 330 arklio galių turinčią jėgainę ir priekinius varomuosius ratus, tačiau greičiausiai naujasis Focus RS naudos atnaujintą „RevoKnuckle“ tipo priekinę pakabą.
Geriausia žinia yra ta, kad naujos kartos Focus RS bus parduodamas ne tik Europoje, bet ir visame likusiame pasaulyje. Galime pradėti trinti rankas ir ruoštis naujo Focus RS pasirodymui Jungtinėse Amerikos Valstijose. Tradiciškai, automobiliai anapus Atlanto yra pigesni.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų