REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Naujasis „Ford“ kompanijos ginklas sportiškų hečbekų kovoje - „Focus RS“, sugebėjo apkeliauti visą pasaulį ir pasirodyti visu gražumu. Tačiau greitą ir dinamišką „Focus“ hečbeko versiją kūrę „Ford Performance“ specialistai net negalvoja sustoti.
„Ford Performance“ divizijos specialistai ruošiasi sukurti ribotos laidos „Focus RS“ versiją, kuri išsiskirtų galingesniu motoru, aštresnėmis valdymo savybėmis, dar galingesne stabdžių sistema. Kadangi naujasis „Focus RS“ turi keturių varančiųjų ratų sistemą, „Ford Performance“ padalinio darbuotojai turi žymiai daugiau galimybių improvizuoti ir ieškoti būdų kaip pagreitinti ir taip greitą automobilį.
„Ford Focus RS“ kūrę inžinieriai ne vieną kartą buvo pareiškę, jog automobilio kūrimo biudžetas buvo pakankamai ribotas, tad iškart reikėtų pasiruošti ir nesitikėti kardinalių pasikeitimų. Vis dėlto, tokie pakeitimai kaip : standesni amortizatoriai, iš anglies pluošto pagamintos kėbulo detalės, mažesnis kiekis garso izoliacijos ar net išimtos galinės sėdynės gali padėti sumažinti automobilio svorį 100 - 150 kilogramų.
Įdomu yra tai, jog „Ford Performance“ divizijos specialistai ruošiasi į ribotos laidos „Focus RS“ sumontuoti ne mechaninę, bet automatinę pavarų dėžę, kuri galės atlaikyti žymiai didesnį sukimo momentą. Iš „Getrag“ specialistų atkeliausianti pavarų dėžė gali atlaikyti iki 550 Nm.
Pagrindinis „Ford Performance“ inžinierių tikslas - sukurti automobilį, kuris būtų greitesnis už „Audi RS3“ ir „Mercedes Benz A45 AMG“. Šie vokiški automobiliai iki 100 km/val. gali įsibėgėti atitinkamai per 4.2 ir 4.3 sekundės. Tuo tarpu standartinis „Ford Focus RS“ tą patį gali padaryti per 4.7 sekundės.

 Naujasis „Ford“ kompanijos ginklas sportiškų hečbekų kovoje - „Focus RS“, sugebėjo apkeliauti visą pasaulį ir pasirodyti visu gražumu. Tačiau greitą ir dinamišką „Focus“ hečbeko versiją kūrę „Ford Performance“ specialistai net negalvoja sustoti.
„Ford Performance“ divizijos specialistai ruošiasi sukurti ribotos laidos „Focus RS“ versiją, kuri išsiskirtų galingesniu motoru, aštresnėmis valdymo savybėmis, dar galingesne stabdžių sistema. Kadangi naujasis „Focus RS“ turi keturių varančiųjų ratų sistemą, „Ford Performance“ padalinio darbuotojai turi žymiai daugiau galimybių improvizuoti ir ieškoti būdų kaip pagreitinti ir taip greitą automobilį.
„Ford Focus RS“ kūrę inžinieriai ne vieną kartą buvo pareiškę, jog automobilio kūrimo biudžetas buvo pakankamai ribotas, tad iškart reikėtų pasiruošti ir nesitikėti kardinalių pasikeitimų. Vis dėlto, tokie pakeitimai kaip : standesni amortizatoriai, iš anglies pluošto pagamintos kėbulo detalės, mažesnis kiekis garso izoliacijos ar net išimtos galinės sėdynės gali padėti sumažinti automobilio svorį 100 - 150 kilogramų.
Įdomu yra tai, jog „Ford Performance“ divizijos specialistai ruošiasi į ribotos laidos „Focus RS“ sumontuoti ne mechaninę, bet automatinę pavarų dėžę, kuri galės atlaikyti žymiai didesnį sukimo momentą. Iš „Getrag“ specialistų atkeliausianti pavarų dėžė gali atlaikyti iki 550 Nm.
Pagrindinis „Ford Performance“ inžinierių tikslas - sukurti automobilį, kuris būtų greitesnis už „Audi RS3“ ir „Mercedes Benz A45 AMG“. Šie vokiški automobiliai iki 100 km/val. gali įsibėgėti atitinkamai per 4.2 ir 4.3 sekundės. Tuo tarpu standartinis „Ford Focus RS“ tą patį gali padaryti per 4.7 sekundės.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų