REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ford atrodo suprato ko nori dauguma europiečių. Jau kitais metais, Ford pristatys Focus ST su dyzeliniu varikliu. Pasak kompanijos atstovų, tai bus Volkswagen Golf GTD alternatyva.
Šiuo metu norintiems įsigyti sportišką, tačiau ir ekonomišką hečbeką, galėjo rinktis tik iš keletos variantų.
Nežinoma koks variklis slėpsis po kapotu, tačiau neoficialūs šaltiniai skelbia, jog tai bus dviejų litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų dyzelinis motoras, kuris išvystys 180 arklio galių. To turėtų užtekti automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 8 sekundes.
Entuziastams ši versija greičiausiai nebus pati mėgstamiausia, tačiau žiūrint iš racionalesnės pusės, dinamiškas valdymas ir ekonomiškas dyzelinis variklis puikiai tiktų lietuviams.

Ford atrodo suprato ko nori dauguma europiečių. Jau kitais metais, Ford pristatys Focus ST su dyzeliniu varikliu. Pasak kompanijos atstovų, tai bus Volkswagen Golf GTD alternatyva.
Šiuo metu norintiems įsigyti sportišką, tačiau ir ekonomišką hečbeką, galėjo rinktis tik iš keletos variantų.
Nežinoma koks variklis slėpsis po kapotu, tačiau neoficialūs šaltiniai skelbia, jog tai bus dviejų litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų dyzelinis motoras, kuris išvystys 180 arklio galių. To turėtų užtekti automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 8 sekundes.
Entuziastams ši versija greičiausiai nebus pati mėgstamiausia, tačiau žiūrint iš racionalesnės pusės, dinamiškas valdymas ir ekonomiškas dyzelinis variklis puikiai tiktų lietuviams.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų