REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

1935 metais, dviejų kompanijų vadovai sukirto rankomis dėl bendradarbiavimo, kuris vėliau paskatino kitus automobilių gamintojus atkreipti dėmesį į vieną dinamiškiausių metalų visame pasaulyje.
Prieš septyniasdešimt devynis metus, Allegheny Ludlum Steel Division ir Ford Motor Company pasirašė bendradarbiavimo sutartį. Abi pusės susitarė, jog sukurs šešis eksperimentinius automobilius, kurių kėbulas bus pagamintas iš nerūdijančio plieno.
Idėja buvo paprasta ir nereikalaujanti daugybės investicijų. Allegheny Ludlumas, nerūdijančio plieno pionierius, privalėjo sukurti naujas kėbulas detales Ford Deluxe sedanui. Ford kompanijai reikėjo atvežti automobilį į vyro dirbtuves ir duoti kėbulo detalių brėžinius.

1935 metais, dviejų kompanijų vadovai sukirto rankomis dėl bendradarbiavimo, kuris vėliau paskatino kitus automobilių gamintojus atkreipti dėmesį į vieną dinamiškiausių metalų visame pasaulyje.
Prieš septyniasdešimt devynis metus, Allegheny Ludlum Steel Division ir Ford Motor Company pasirašė bendradarbiavimo sutartį. Abi pusės susitarė, jog sukurs šešis eksperimentinius automobilius, kurių kėbulas bus pagamintas iš nerūdijančio plieno.
Idėja buvo paprasta ir nereikalaujanti daugybės investicijų. Allegheny Ludlumas, nerūdijančio plieno pionierius, privalėjo sukurti naujas kėbulas detales Ford Deluxe sedanui. Ford kompanijai reikėjo atvežti automobilį į vyro dirbtuves ir duoti kėbulo detalių brėžinius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1395785726_2


Abiejų kompanijų vadovai norėjo pademonstruoti pasauliui nerūdijančio plieno privalumus ir lankstumą pritaikant jį serijinėje gamyboje esantiems automobiliams.
Ford iš viso pagamino net šešis automobilius, kurių kėbulo detalės buvo pagamintos iš nerūdijančio plieno. Iki šių dienų išliko net keturi egzemplioriai. Daugelis automobilių, kurie buvo pagaminti prieš maždaug 80 metų, būtų apsilankę pas specialistus, kurie taiso ir restauruoja senų mašinų kėbulus, tačiau 1936 metais pagaminti Ford Tudor Deluxe iki šiol atrodo lyg būtų ką tik išvažiavę iš gamyklos.

REKLAMA

1395785716_3


Ford norėdama atsidėkoti Allegheny Ludlumui, atidavė vieną iš šešių Ford Tudor Deluxe. Automobilio savininkas per maždaug dešimt metų sugebėjo nuvažiuoti net 200.000 mylių arba maždaug 320.000 kilometrų. Tokią ridą užfiksavo naujas automobilio šeimininkas, kuris Ford'ą iš Allegheny Ludlumo įsigijo 1946 metais.

1395785661_6


Tačiau, tai buvo ne vienintelis Ford markės automobilis, kurio kėbulo detales iš nerūdijančio plieno pagamino garsusis Allegheny Ludlumo. 1960 metais Ford pristatė du Thunderbird modelius. Abudu automobiliai buvo atiduoti dviems žurnalistams, kurie per maždaug trejus metus sugebėjo nuvažiuoti daugiau kaip 100.000 mylių arba maždaug 160.000 kilometrų, o ant kėbulo nebuvo ne menkiausios rūdelės.

1395785748_10

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų