REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietijoje įsikūrusių „G-Power“ dirbtuvių turėjo garbės prisiliesti prie ribotos laidos „BMW M4 GTS“ kupė, kuris buvo išgraibstytas kaip karštos bandelės.
Į „G-Power“ atvarytas automobilis, kaip bebūtų keista, priklauso ne privačiam asmeniui, bet dirbtuvių vadovui, kuriam nusišypsojo sėkmė leidusi įsigyti šį geidžiamą automobilį.

Vokietijoje įsikūrusių „G-Power“ dirbtuvių turėjo garbės prisiliesti prie ribotos laidos „BMW M4 GTS“ kupė, kuris buvo išgraibstytas kaip karštos bandelės.
Į „G-Power“ atvarytas automobilis, kaip bebūtų keista, priklauso ne privačiam asmeniui, bet dirbtuvių vadovui, kuriam nusišypsojo sėkmė leidusi įsigyti šį geidžiamą automobilį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

M4 GTS (1)


Vietoj įprastų pasivažinėjimų savaitgaliais, dirbtuvių vadovas šį automobilį atidavė savo meistrams, jog galėtų surasti būdų kaip padidinti variklio galią, priversti efektyviau dirbti stabdžių sistemą ir triukšmingiau dainuoti išmetimo sistemą.
Taigi, ką „G-Power“ specialistams pavyko padaryti su štai šiuo „BMW M4 GTS“? Automobilių tobulinimo amato meistrai iš 3.0 litrų, 6 cilindrų benzininio variklio sugebėjo išspausti net 615 arklio galių ir 760 Nm sukimo momentą. Standartinis motoras išvystė 500 arklio galių ir 600 Nm. Šie pakeitimai dabar leidžia automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 3,6 sekundės ir pasiekti net 320 km/val. maksimalų greitį!

REKLAMA

M4 GTS (2)


Kaip „G-Power“ specialistams pavyko padidinti 6 cilindrų variklio galią? Iš pradžių „G-Power“ specialistai optimizavo variklio valdymo programą, vėliau sumontavo didesnes ir našesnes turbiną bei pralaidesnę išmetimo sistemą, kuri net ir turėdama katalizatorius leidžia varikliui laisviau kvėpuoti.

M4 GTS (3)


Pasak „G-Power“ specialistų, automobilio variklis be naujų turbinų išvystydavo 575 arklio galias ir 740 Nm sukimo momentą.

REKLAMA
REKLAMA

M4 GTS (4)


Kadangi standartinis „M4 GTS“ turi standesnę pakabą, optimizuotą vairo mechanizmą, „G-Power“ darbuotojai prie šių komponentų nekišo nagų.
O dabar atėjo metas kainoms. Norint perprogramuoti variklio valdymo programą, jūs turėsite sumokėti 3800 eurų. Norėdami sumontuoti naujas turbinas, „G-Power“ jums išrašys 4343 eurų sąskaitą. Nuostabioji išmetimo sistema kainuos taip pat nemažai - 2118 eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų