REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

BMW M“ divizija visada sugebėdavo sukurti kažką tokio, kas momentaliai tapdavo klasika. Ne išimtis ir mažiausias jų kūrinys „1M“, kuris laikomas modernia pirmojo „M3“ interpretacija.
Tačiau vokiečių tiuningo kompanija ,„G-Power“, mano galinti „1M“ padaryti dar geresniu.
Specialistai nusprendė išimti šešių cilindrų turbininį agregatą ir jo vietoje įsodinti aštuonių cilindrų atmosferinį monstriuką iš dabartinio „BMW M3“. Ne gana to, vyručiams pasirodė, jog 420 arklio galių gali būti kiek mažokai, todėl prie variklio primontavo didžiulį kompresorių, kuris leidžia išvystyti visus 600 ristūnų.
Kaip tokia didžiulė kaimenė siaučia nedideliame kėbule ir kokį kelia triukšmą išvysite apačioje esančiame vaizdo įraše.

BMW M“ divizija visada sugebėdavo sukurti kažką tokio, kas momentaliai tapdavo klasika. Ne išimtis ir mažiausias jų kūrinys „1M“, kuris laikomas modernia pirmojo „M3“ interpretacija.
Tačiau vokiečių tiuningo kompanija ,„G-Power“, mano galinti „1M“ padaryti dar geresniu.
Specialistai nusprendė išimti šešių cilindrų turbininį agregatą ir jo vietoje įsodinti aštuonių cilindrų atmosferinį monstriuką iš dabartinio „BMW M3“. Ne gana to, vyručiams pasirodė, jog 420 arklio galių gali būti kiek mažokai, todėl prie variklio primontavo didžiulį kompresorių, kuris leidžia išvystyti visus 600 ristūnų.
Kaip tokia didžiulė kaimenė siaučia nedideliame kėbule ir kokį kelia triukšmą išvysite apačioje esančiame vaizdo įraše.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų