Susiję modeliai - „Nissan Almera" (N16), „Navara/Pick Up" (D22), „Pathfinder" (R50), „Patrol" (Y61), „Terrano II" (R20), „Tino" (V10) ir „X-Trail" (T30).
Kiti modeliai, pagaminti anksčiau arba vėliau nurodytos datos, nėra susiję su šia atšaukimo kampanija.
Iki šiol „Nissan" kompanija nėra užfiksavusi nei vieno atvejo, susijusio su minėtu gedimu, tačiau, „Nissan" yra įsipareigojusi siekti maksimalaus klientų aptarnavimo, saugumo bei pasitenkinimo lygio. Todėl, bendradarbiaudama su „Nissan" atstovybių tinklu, stengsis kuo operatyviau identifikuoti automobilius ir pašalinti nustatytą gedimą. Savanoriškoji atšaukimo kampanija yra jau paskelbta ir visi susijusių automobilių savininkai bus informuoti bei pakviesti pasikeisti sugedusią detalę nemokamai.
Visi aukščiau išvardintų modelių savininkai gali savarankiškai, naudodami automobilio kėbulo numerį, pasitikrinti, ar jų turimas automobilis patenka į remontuotinų automobilių grupę užsiregistravę adresu :
„Nissan.lt"