REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar Europos rinkai skirti  modeliai skiriasi nuo JAV rinkai skirtų modelių? Žinoma. Jie truputėlį skiriasi vizualiai, JAV rinkai skirti modeliai dažniausiai turi gausesnį komforto įrangos sąrašą, tačiau tai yra visiškai nesvarbu. Ar Europos ir JAV rinkai skirti tie patys modeliai skiriasi techniškai? Skiriasi daugiau negu būtų galima pagalvoti. 
Kaip pavyzdį, paimsime naujausią „Alfa Romeo“ markės sportišką modelį - „4C“. Nors Europoje jis parduodamas nuo 2013 metų, tačiau Jungtinėse Valstijose jis pasirodė tik praėjusių metų rudenį ir nuo savo brolio iš Europos skiriasi ne tik priekiniais žibintais, kitokiu galiniu bamperiu, bet ir šiek tiek pakitusia struktūra. Kodėl? Kiekvienas gamintojas norėdamas pardavinėti naują automobilį Jungtinėse Valstijose, turi atitikti tam tikrus saugumo reikalavimus.
Europos rinkai skirtas „Alfa Romeo 4C“ sveria (be skysčių) 894 kilogramus. Tuo tarpu JAV rinkai skirtas automobilis sveria (be skysčių) 155 kilogramais daugiau. Kodėl? Dėl įvairių struktūros pakeitimų. Žemiau pamatysite „Alfa Romeo 4C“ automobilio diagramas, kurios padės suprasti tikruosius skirtumus tarp Europos ir JAV rinkai skirto modelio.
Pirmoji diagrama - priekinės važiuoklės skirtumai. Skirtumai nuspalvinti skirtingomis spalvomis. Raudona spalva nuspalvintos detalės reiškia, jog „Alfa Romeo“ inžinieriai turėjo sukurti visiškai naujas, specifines detales. Mėlyna spalva nudažytos detalės yra arba plonesnės arba storesnės. Taip pat  yra ir su geltonos spalvos detalėmis. Tuo tarpu pilka spalva nudažytos detalės yra identiškos. Matote skirtumą?

Ar Europos rinkai skirti  modeliai skiriasi nuo JAV rinkai skirtų modelių? Žinoma. Jie truputėlį skiriasi vizualiai, JAV rinkai skirti modeliai dažniausiai turi gausesnį komforto įrangos sąrašą, tačiau tai yra visiškai nesvarbu. Ar Europos ir JAV rinkai skirti tie patys modeliai skiriasi techniškai? Skiriasi daugiau negu būtų galima pagalvoti. 
Kaip pavyzdį, paimsime naujausią „Alfa Romeo“ markės sportišką modelį - „4C“. Nors Europoje jis parduodamas nuo 2013 metų, tačiau Jungtinėse Valstijose jis pasirodė tik praėjusių metų rudenį ir nuo savo brolio iš Europos skiriasi ne tik priekiniais žibintais, kitokiu galiniu bamperiu, bet ir šiek tiek pakitusia struktūra. Kodėl? Kiekvienas gamintojas norėdamas pardavinėti naują automobilį Jungtinėse Valstijose, turi atitikti tam tikrus saugumo reikalavimus.
Europos rinkai skirtas „Alfa Romeo 4C“ sveria (be skysčių) 894 kilogramus. Tuo tarpu JAV rinkai skirtas automobilis sveria (be skysčių) 155 kilogramais daugiau. Kodėl? Dėl įvairių struktūros pakeitimų. Žemiau pamatysite „Alfa Romeo 4C“ automobilio diagramas, kurios padės suprasti tikruosius skirtumus tarp Europos ir JAV rinkai skirto modelio.
Pirmoji diagrama - priekinės važiuoklės skirtumai. Skirtumai nuspalvinti skirtingomis spalvomis. Raudona spalva nuspalvintos detalės reiškia, jog „Alfa Romeo“ inžinieriai turėjo sukurti visiškai naujas, specifines detales. Mėlyna spalva nudažytos detalės yra arba plonesnės arba storesnės. Taip pat  yra ir su geltonos spalvos detalėmis. Tuo tarpu pilka spalva nudažytos detalės yra identiškos. Matote skirtumą?

REKLAMA

Alfa Romeo 4C kupė


Alfa Romeo 4C kupė


Antroji diagrama - galinė važiuoklė.

Alfa Romeo 4C kupė


Alfa Romeo 4C kupė


Ar tą patį būtų galima pasakyti apie visus naujus automobilius? Iš dalies - taip. Kiekvieno automobilis individualus, tačiau tikrai negalvokite, jog Jungtinėse Valstijose ir Europoje parduodami modeliai yra techniškai identiški.
Galerija

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų