REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių prototipas – didžiulis įvairiausių detalių tvarinys, kuris inžinieriams realiame gyvenime leidžia išbandyti tam tikrus sprendimus ar pasirinktus komponentus.
Įprastai, automobilių prototipai praeina keletą skirtingų fazių, kurių metu keičiasi ne tik kėbulo dalys, bet ir kėbulo tipas bei kiti svarbūs komponentai.
Šį kartą norime Jums parodyti kaip ankstyvoje konkretaus modelio kūrimo stadijoje atrodė minimo modelio prototipas.
Ferrari Enzo
Žvelgdami į šį automobilį, iškart turėtumėte pagalvoti – „Juk tai ne Ferrari Enzo. Juk tai gerokai modifikuotas Ferrari 348“.
Iš dalies Jūs būsite teisūs. Iš pirmo žvilgsnio jis atrodo, lyg būtų atkeliavęs iš devintame dešimtmetyje įvykusios modifikuotų automobilių parodos, tačiau už gerokai ilgesnės ratų bazės bei platesnių ratų arkų slepiasi „Ferrari Enzo“ agregatai.
„Ferrari“ sukūrė tris skirtingus „Enzo“prototipus: „M1“, „M2“, „M3“. Pastarasis – matomas šiose nuotraukose. Jis buvo pagamintas 2000 metų rudenį. Maždaug dviem metais anksčiau negu oficialiai pristatytas ir gamybai paruoštas „Ferrari Enzo“.

Automobilių prototipas – didžiulis įvairiausių detalių tvarinys, kuris inžinieriams realiame gyvenime leidžia išbandyti tam tikrus sprendimus ar pasirinktus komponentus.
Įprastai, automobilių prototipai praeina keletą skirtingų fazių, kurių metu keičiasi ne tik kėbulo dalys, bet ir kėbulo tipas bei kiti svarbūs komponentai.
Šį kartą norime Jums parodyti kaip ankstyvoje konkretaus modelio kūrimo stadijoje atrodė minimo modelio prototipas.
Ferrari Enzo
Žvelgdami į šį automobilį, iškart turėtumėte pagalvoti – „Juk tai ne Ferrari Enzo. Juk tai gerokai modifikuotas Ferrari 348“.
Iš dalies Jūs būsite teisūs. Iš pirmo žvilgsnio jis atrodo, lyg būtų atkeliavęs iš devintame dešimtmetyje įvykusios modifikuotų automobilių parodos, tačiau už gerokai ilgesnės ratų bazės bei platesnių ratų arkų slepiasi „Ferrari Enzo“ agregatai.
„Ferrari“ sukūrė tris skirtingus „Enzo“prototipus: „M1“, „M2“, „M3“. Pastarasis – matomas šiose nuotraukose. Jis buvo pagamintas 2000 metų rudenį. Maždaug dviem metais anksčiau negu oficialiai pristatytas ir gamybai paruoštas „Ferrari Enzo“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ferrari Enzo prototipas (1)


Subaru BRZ
Kompaktiškas, lengvas, klasikinės komponuotės kupė – idealus receptas, ar ne?
„Subaru“ inžinieriai turi pakankamai daug patirties kurdami patvarius, ištvermingus automobilius su kuriais galima leistis į kelionę po miškus ir pelkes.
Vis dėlto, klasikinė komponuotė „Subaru“ specialistams atrodė kaip vienaragis viduryje Gariūnų turgaus – kosmosas. Nepaisant to, Japonijos gamintojos inžinieriai 2007 metais sukūrė pirmąjį „BRZ“ prototipą, pasinaudoję gerokai modifikuotu „Subaru Legacy“ sedanu.
Praėjus porai metų, „Subaru“ pradėjo dirbti su nauju, antruoju „BRZ“ prototipu. Šį kartą donoru tapo „Subaru Impreza“ automobilis, kuriame buvo testuojami įvairūs būsimo kupė agregatai.

REKLAMA

Subaru Impreza


Subaru Legacy


Porsche 928
„Porsche“ visuomet glaudžiai bendradarbiaudavo su „VAG“ koncerne dirbančiais kolegomis. „Porsche“ inžinieriai padėdavo „VAG“ koncerno specialistams ir atvirkščiai.
„Porsche“ kurdama garsųjį „928“ kupė, iš pradžių sukonstravo štai šį prototipą, kuris buvo sulipdytas „Audi 100“ kupė pagrindu.
Už „Audi 100“ kupė kėbulo detalių slypėjo „Porsche“ inžinierių sukurta važiuoklė, galinių varančiųjų ratų pavara ir milžiniškas V8 motoras.
Taip pat reikėtų paminėti dar vieną įdomų faktą. Kitaip negu daugelis kitų gamintojų, sportiškų automobilių gamintoja daugelį komponentų testuodavo atskirai. Pavyzdžiui, pakaba buvo testuojama „Opel Admiral“ automobilyje, pavarų dėžė – „Mercedes Benz 350 SL“.

REKLAMA
REKLAMA

Porsche 928 prototipas (1)


McLaren SLR
Šiuo metu „McLaren“ ir „Mercedes Benz“ turi ne vieną, bet keletą skirtingų aukšto kalibro automobilių, kurie be didelių problemų pasiekia 300 km/val. greitį.
Jeigu laikrodį atsuktume atgal, į 2000 metus, pamatytume kitokį vaizdą. „Mercedes Benz“ tuomet specializavosi tik prabangiais ir ištaigingais modeliais, o „McLaren“ vardas daugeliui asocijuodavosi su Formulė 1.
Kuomet „Mercedes Benz“ paprašė „McLaren“ inžinierių sukurti naują superautomobilį, britų kompanijos inžinieriai pasielgė...neįprastai.
Jie nusipirko du naudotus „TVR“ automobilius ir ant jų važiuoklės pradėjo testuoti būsimo „SLR“ modelio komponentus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

McLaren SLR prototipas (2)


McLaren SLR prototipas (1)


Jaguar XJ220
„Ford Transit“ yra vienas populiariausių lengvųjų komercinių automobilių visoje Europoje. Tai tikriausiai žinojote.
„Ford Transit“ taip pat tapo važinėjančia laboratorija, kuri leido „Jaguar“ specialistams testuoti „XJ 220“ pakabos komponentus ir itin pajėgų variklį.
Britai į kukliai atrodantį „Ford Transit“ įgrūdo 3,5 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų benzininį variklį, kuris išvystė net 540 arklio galių.
Šiuo metu „Jaguar XJ 220“ prototipas priklauso privačiam asmeniui, kuris yra dažnas „Goodwood Festival of Speed“ dalyvis.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų