REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kodėl žmonės susižavi pirmos kartos Golfu? Kiekvienas automanas greičiausiai surastų skirtingus atsakymus, tačiau šio geltono MK1 savininkas pasakytų, jog automobilis jo garaže atsirado natūraliai. Tiesiog, tai buvo Beetle pakaitalas.
Kuo ši istorija unikali? Jeigu šitas vyrukas gyventų Europoje ar JAV, MK1 nieko nenustebintų, tačiau Indonezijoje šis Volkswagen yra tikra egzotika.
1978 metais į Indoneziją buvo importuota tik du tūkstančiais MK1 modelių. Kiekvienas modelis buvo naudojamas valstybės pareigūnų ir nebuvo parduodamas civiliams. Tad kaip šis Golf'as sugebėjo išsilaisvinti ir patekti į entuziasto rankas?
Šalies vadovybė norėdama atsikratyti senų automobilių, paskelbė aukcioną, kuriame buvo parduodami įvairiausi automobiliai, tame tarpe buvo ir šis MK1.
Indonezija nėra ta šalis, kurioje labai lengvai gauti aftermarket detalių šiam senoliui, todėl teko pasitelkti galingąjį internetą ir visas detales siųstis iš kitų šalių.
Recaro sėdynės, Turbo OZ ratlankiai, priekinis lip'as, žibintų antakiai, priekinis ir galinis bamperiai, ir kitos detalės atkeliavo iš Europos ir Japonijos.

Kodėl žmonės susižavi pirmos kartos Golfu? Kiekvienas automanas greičiausiai surastų skirtingus atsakymus, tačiau šio geltono MK1 savininkas pasakytų, jog automobilis jo garaže atsirado natūraliai. Tiesiog, tai buvo Beetle pakaitalas.
Kuo ši istorija unikali? Jeigu šitas vyrukas gyventų Europoje ar JAV, MK1 nieko nenustebintų, tačiau Indonezijoje šis Volkswagen yra tikra egzotika.
1978 metais į Indoneziją buvo importuota tik du tūkstančiais MK1 modelių. Kiekvienas modelis buvo naudojamas valstybės pareigūnų ir nebuvo parduodamas civiliams. Tad kaip šis Golf'as sugebėjo išsilaisvinti ir patekti į entuziasto rankas?
Šalies vadovybė norėdama atsikratyti senų automobilių, paskelbė aukcioną, kuriame buvo parduodami įvairiausi automobiliai, tame tarpe buvo ir šis MK1.
Indonezija nėra ta šalis, kurioje labai lengvai gauti aftermarket detalių šiam senoliui, todėl teko pasitelkti galingąjį internetą ir visas detales siųstis iš kitų šalių.
Recaro sėdynės, Turbo OZ ratlankiai, priekinis lip'as, žibintų antakiai, priekinis ir galinis bamperiai, ir kitos detalės atkeliavo iš Europos ir Japonijos.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų