REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iki „Ferrari FF“ pasirodymo, visi šios kompanijos automobiliai buvo komplektuojami su galinių varančiųjų ratų pavara. Nors italai keturių varančiųjų ratų pavarą testavo dar devintame dešimtmetyje (
apie tai galite paskaityti čia ), tačiau „Ferrari FF“ buvo pirmasis kompanijos automobilis turėjęs keturių varančiųjų ratų sistemą ir patekęs į masinę gamybą.

Nepaisant gausybės inovacijų, super-automobilių gamintoja iš Italijos yra pakankamai uždara kompanija. Daugelis gamintojų stengiasi bendradarbiauti su kuo daugiau įvairiausių kompanijų, kurios padeda sukurti komponentus, automobilių dizainą ir pan. Tuo tarpu „Ferrari“ daugumą komponentų pasigamina savo gamykloje, o automobilių dizainą daugelį metų patiki tik vienai kompanijai - „Pininfarina“.

Iki „Ferrari FF“ pasirodymo, visi šios kompanijos automobiliai buvo komplektuojami su galinių varančiųjų ratų pavara. Nors italai keturių varančiųjų ratų pavarą testavo dar devintame dešimtmetyje (
apie tai galite paskaityti čia ), tačiau „Ferrari FF“ buvo pirmasis kompanijos automobilis turėjęs keturių varančiųjų ratų sistemą ir patekęs į masinę gamybą.

Nepaisant gausybės inovacijų, super-automobilių gamintoja iš Italijos yra pakankamai uždara kompanija. Daugelis gamintojų stengiasi bendradarbiauti su kuo daugiau įvairiausių kompanijų, kurios padeda sukurti komponentus, automobilių dizainą ir pan. Tuo tarpu „Ferrari“ daugumą komponentų pasigamina savo gamykloje, o automobilių dizainą daugelį metų patiki tik vienai kompanijai - „Pininfarina“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

ferrari_06_MGZOOM


Vis gi, kai „Ferrari“ vadovai nusprendė sukurti pilnavertį keturvietį automobilį, italai kreipėsi į visame pasaulyje žinomą automobilių dizainerį ir „Italdesign“ vadovą - Giorgetto Giugiaro. Šis specialistas per savo ilgą karjerą buvo atsakingas daugybę kultinių automobilių dizainą.
Giorgetto su savo komanda nusprendė, kad „Ferrari FF“ turi būti ne 2+2 tipo kupė, o padidinto pravažumo automobilis. Kai „Ferrari FF“ buvo dar ankstyvoje kūrimo stadijoje, pasaulis tik tik buvo paragavę padidinto pravažumo automobilių. Giorgetto atsižvelgęs į pasaulines tendencijas, savo tautiečiams pasiūlė ne 2+2 „GT“ tipo automobilį, o krosoverį.

REKLAMA

ferrari_04_MGZOOM


Žvelgiant į nuotraukas, pamatysime kaip atrodo Giorgetto Giugiaro ir jo kolegų sukurtas „Ferrari FF“ prototipas ir kaip atrodo „Pininfarina“ meistrų sulipdytas, masinei gamybai paruoštas modelis. Skirtumas akivaizdus, ar ne?
Vis dėlto, žinant „Ferrari“ kompanijos požiūrį į visureigius ir kitus velnio išmislus, vargu ar kada nors apskritai išvysime „Ferrari“ visureigį. Ir tikėkimės, jog taip niekada ir neatsitiks, tegu tokių automobilių kūrimu užsiima „Porsche“ ir „Maserati“, o ne „Ferrari“.

ferrari_01_MGZOOM


ferrari_02_MGZOOM


ferrari_03_MGZOOM

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų