REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip ir kiekviena automobilių paroda pasaulyje, taip ir šiandien prasidėjusi Paryžiaus automobilių paroda iš pradžių duris atveria visiems pasaulio žurnalistams. Tradiciškai, pirmąją Paryžiaus automobilių parodos dieną įvyksta kelios, didžiulės prezentacijos, kurios galima išvysti pačius naujausius konkrečių kompanijų modelius.
Paryžiaus automobilių parodos apžvalgą pradėkime nuo didžiausio mašinų gamintojo Europoje - „VAG“ koncerno. Vakar vakare įvyko didžiulis pristatymas, kuriame vokiečiai pristatė keletą labai įdomių automobilių.
Audi TT kabrioletas
Apie naujos kartos „Audi TT“ kabrioletą rašėme prieš keletą dienų, tačiau „VAG“ koncernas nusprendė, kad prezentaciją reikėtų pradėti nuo „Audi TT“ kabrioleto. Ant „MQB“ modulinės platformos sukurtas automobilis bus komplektuojamas su vienu dyzeliniu ir dviem benzininiais varikliais.
Automobiliui pasirodžius „Audi“ prekybos salonuose, kabrioletą bus galima įsigyti su 2 litrų dyzeliniu, 184 arklio galias išvystančiu motoru ir 2 litrų benzininiu varikliu, kuris priklausomai nuo versijos išvystys 230 arba 310 arklio galių.
Pati galingiausia „Audi TT“ versija iki 100 km/val. įsibėgės per 4,9 sekundės ir pasieks maksimalų 250 km/val. greitį.
Audi TT Sportback
„Audi“ kompanijos vadovai ne vieną kartą yra pasakę, jog yra pasiryžę modelių gamą praplėsti ne su vienu, bet su keliomis dešimtimis modelių. „Audi“ anksčiau pademonstravo keletą įspūdingų konceptų, tačiau Paryžiaus automobilių parodoje „Audi“ visus nustebino su visiškai nauju modeliu - „TT Sportback“.
„Audi TT Sportback“ yra „Audi A5“ dydžio ir pločio, tačiau atrodo ne kaip „Audi A4“, bet „Audi TT“ šeimos narys. Koncepcinis automobilis yra 4,47 metro ilgio ir yra 29 centimetrais ilgesnis, 6 centimetrais platesnis ir 3 centimetrais žemesnis už „Audi TT“.
Kaip ir naujos kartos „Audi TT“, taip ir šis konceptas buvo sukurtas naudojantis moduline „MQB“ platforma. Tai reiškia, kad automobilis naudos puikiai pažįstamus „VAG“ koncerno benzininius ir dyzelinius motorus.
Koncepcinis automobilis turėjo skersai sumontuotą 2 litrų turbininį motorą, kuris išvysto 400 arklio galių ir 450 Nm sukimo momentą. Galia būtų perduodama per 7 bėgių automatinę pavarų dėžę į visus keturis varomuosius ratus. Ne pati galingiausia šio modelio versija iki 100 km/val. įsibėgėtų per 3,9 sekundės. Įspūdinga!

Kaip ir kiekviena automobilių paroda pasaulyje, taip ir šiandien prasidėjusi Paryžiaus automobilių paroda iš pradžių duris atveria visiems pasaulio žurnalistams. Tradiciškai, pirmąją Paryžiaus automobilių parodos dieną įvyksta kelios, didžiulės prezentacijos, kurios galima išvysti pačius naujausius konkrečių kompanijų modelius.
Paryžiaus automobilių parodos apžvalgą pradėkime nuo didžiausio mašinų gamintojo Europoje - „VAG“ koncerno. Vakar vakare įvyko didžiulis pristatymas, kuriame vokiečiai pristatė keletą labai įdomių automobilių.
Audi TT kabrioletas
Apie naujos kartos „Audi TT“ kabrioletą rašėme prieš keletą dienų, tačiau „VAG“ koncernas nusprendė, kad prezentaciją reikėtų pradėti nuo „Audi TT“ kabrioleto. Ant „MQB“ modulinės platformos sukurtas automobilis bus komplektuojamas su vienu dyzeliniu ir dviem benzininiais varikliais.
Automobiliui pasirodžius „Audi“ prekybos salonuose, kabrioletą bus galima įsigyti su 2 litrų dyzeliniu, 184 arklio galias išvystančiu motoru ir 2 litrų benzininiu varikliu, kuris priklausomai nuo versijos išvystys 230 arba 310 arklio galių.
Pati galingiausia „Audi TT“ versija iki 100 km/val. įsibėgės per 4,9 sekundės ir pasieks maksimalų 250 km/val. greitį.
Audi TT Sportback
„Audi“ kompanijos vadovai ne vieną kartą yra pasakę, jog yra pasiryžę modelių gamą praplėsti ne su vienu, bet su keliomis dešimtimis modelių. „Audi“ anksčiau pademonstravo keletą įspūdingų konceptų, tačiau Paryžiaus automobilių parodoje „Audi“ visus nustebino su visiškai nauju modeliu - „TT Sportback“.
„Audi TT Sportback“ yra „Audi A5“ dydžio ir pločio, tačiau atrodo ne kaip „Audi A4“, bet „Audi TT“ šeimos narys. Koncepcinis automobilis yra 4,47 metro ilgio ir yra 29 centimetrais ilgesnis, 6 centimetrais platesnis ir 3 centimetrais žemesnis už „Audi TT“.
Kaip ir naujos kartos „Audi TT“, taip ir šis konceptas buvo sukurtas naudojantis moduline „MQB“ platforma. Tai reiškia, kad automobilis naudos puikiai pažįstamus „VAG“ koncerno benzininius ir dyzelinius motorus.
Koncepcinis automobilis turėjo skersai sumontuotą 2 litrų turbininį motorą, kuris išvysto 400 arklio galių ir 450 Nm sukimo momentą. Galia būtų perduodama per 7 bėgių automatinę pavarų dėžę į visus keturis varomuosius ratus. Ne pati galingiausia šio modelio versija iki 100 km/val. įsibėgėtų per 3,9 sekundės. Įspūdinga!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

VAG (34)


Volkswagen XL Sport
Didžiausia staigmena šioje prezentacijoje buvo „Volkswagen XL Sport“. Pasižiūrėjus į šį konceptą, susidaro įspūdis, kad „Volkswagen“ taupųjį „XL“ įdėjo į dalelių greitintuvą, davė gerą dozę steroidų ir privertė išgerti keletą „Red Bull“ skardinių.
Kaip bebūtų keista, tačiau „Volkswagen XL Sport“ turi 1,2 litro benzininį variklį, kuris atkeliavo iš motociklo, o tiksliau - „Ducati Superleggera 1199“. Pastarasis išvysto 200 arklio galių ir gali pasiekti net 11 tūkst. aps/min ribą.
Vos 900 kilogramų sverianti mašina iki 100 km/val. gali įsibėgėti per  5,7 sekundės ir pasiekti 270 km/val. maksimalų greitį.
Kaina? 400,000 litų.

REKLAMA

VAG (2)


Lamborghini Asterion
Dar viena netikėta naujiena - hibridinę jėgainę turintis „Lamborghini Asterion“. Nors daugeliui „Lamborghini“ gerbėjų ką tik nukratę šiurpas, tačiau reikia pripažinti, kad hibridinės jėgainės anksčiau ar vėliau bus naudojamos visuose automobiliuose.
Tačiau ar hibridinės jėgainės yra didžiulis blogis? Tokiame automobilyje kaip „Volkswagen Jetta“ - taip. Tuo tarpu itališkame superautomobilyje - tikrai ne. Kodėl? Nes „Asterion“ turi net 910 arklio galių išvystančią jėgainę. Galbūt italai nori mesti iššūkį „Porsche 918 Spyder“ ar „La'Ferrari“?
Automobilis turi 5,2 litro, V10 benzininį variklį, kuris išvysto 610 arklio galių. Tuo tarpu net 300 arklio galių išvysto ne vienas, bet trys elektriniai motorai, kurie yra sumontuoti ant galinės ašies.
Geriausia dalis yra ta, kad šis monstras 100 km/val. suvartoja vos 4,12 litro degalų, išmeta 98 g/km Co2 ir iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 3 sekundes. Maksimalus greitis - 320 km/val. Neblogos charakteristikos, ar ne?

REKLAMA
REKLAMA

VAG (16)


Volkswagen Passat GTE
Tik nesusidarykite įspūdžio, jog tai yra pati sportiškiausia „Passat“  modelio versija. Viskas yra atvirkščiai. „Passat GTE“ turi pakankamai galingą hibridinę jėgainę, kurios pajėgumas siekia 218 arklio galių. Šią jėgainę sudaro 156 arklio galias išvystantis benzininis ir 115 arklio galių išvystantis elektrinis motoriukas.
Pasak kompanijos atstovų, naujasis „Passat GTE“ šimtui kilometrų suvartos tik 2 litrus degalų, pasieks 220 km/val. greitį ir su pilnu baku benzino galės nuvažiuoti maždaug 1000 kilometrų.
Hibridinė versija prekyboje pasirodys kitų metų vasarą.

VAG (33)


Galerija :

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų