REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Penktojo „Autoplius Fast Lap“ sezono finalas bus ne tik didžiausias iki šiol pagal dalyvių skaičių, bet panašu, kad ir stipriausias matuojant dalyvių technikos pajėgumu ir vairuotojų meistriškumu. „Autoplius Fast Lap“ varžybose šeštadienį dalyvaus ir greičiausias kada nors Lietuvoje lenktyniavęs suomis Toni Rasmus Ruokonen.
Didelė patirtis
Suomiai juokauja, kad jų oras prasčiausias pasaulyje — daugiau 15 laipsnių pagal Celsijų jų šalyje neįšyla, o vasara trunka dvi savaites. Visgi, suomis Toni Rasmus Ruokonen į „Nemuno žiedą“ atvyksta ne pasideginti prie marių. „Autoplius Fast Lap“ varžybų senbūviai finale sulauks labai greito, nuoskaudų lietuviams jaučiančio sportininko atakos.
T.Ruokonen bus labiausiai patyręs lenktynininkas lenktynininkas šiame „Autoplius Fast Lap“ etape.  Gal tik į automobilių sportą grįžtantis daugartinis Lietuvos žiedinių lenktynių čempionas Egidijus Dapšas savo patirtimi gali jam prilygti.
41-erių sportininkas lenktyniauja jau trečią dešimtmetį, o bene ryškiausia pergalė jo karjeroje buvo 1997 metais kai su „Honda Civic VTi“ jis triumfavo SPA 24 lenktynių N 1600 grupėje. Šiose lenktynėse kelios dešimtys lenktynininkų važiavo bene identiškais automobiliais, tačiau T.Rokonen lyjant lietui visus lenkė beveik dešimčia sekundžių per ratą.
Iki 2002 metų Toni Rasmus Ruokonen startavo 181 oficialiose varžybose, ant podiumo kopė net 117 kartų, laimėjo 70 kartingų ir žiedinių lenktynių varžybų. Tarp visų laikų Suomijos lenktynininkų jis buvo reitinguojamas 16-oje vietoje.
„Gavo į kaulus“ nuo Jono Poškaus
Šiuo metu T.Roukonen lenktyniauja „Nissan Skyline GT-R R32“ automobiliu, kuris specialiu autobusu keliauja iš trasos į trasą. Į Kauną jis atvyko dar ketvirtadienį. Komanda visą penktadienį skyrė susipažinimui su „Nemuno žiedo“ trasa.
Suomiui „Autoplius Fast Lap“ varžybos ne tik viena ausimi girdėtos. Praėjusi rudenį jis Estijos „Auto24Ring“ trasoje susigrūmė su „Autoplius Fast Lap“ čempionu Jonu Poškumi ir po karštos kovos pralaimėjo jam tik 0.040 sek.
Tačiau šis skaičius užduoda daugiau klausimų, nei suteikia atsakymų. Gali būti, kad „Nemuno žiedo“ trasoje suomiškas „Nissan“ jausis žymiai geriau, nei lietuviškas „Mitsubishi“. O gal Jono Poškaus mintinai išmoktas Kačerginės žiedas svečiui iš Suomijos pasirodys per sudėtingas perprasti per vieną dieną.
Neatmeskime galimybės, kad į kova dėl „Time Attack“ nugalėtojo taurės įsimaišys ir kiti lenktynininkai. Andrius Firantas su „Honda S2000“ čia visada labai greitas, kaip ir būrys Panevėžio lenktynininkų su „Mitsubishi Lancer“ automobiliais.
Didysis „Autoplius Fast Lap“ finalas startuoja jau šį šeštadienį. Čia spręsis ne tik gausiausio istorijoje lenktynių etapo nugalėtojai, bet ir 2014-ųjų čempionai.

Penktojo „Autoplius Fast Lap“ sezono finalas bus ne tik didžiausias iki šiol pagal dalyvių skaičių, bet panašu, kad ir stipriausias matuojant dalyvių technikos pajėgumu ir vairuotojų meistriškumu. „Autoplius Fast Lap“ varžybose šeštadienį dalyvaus ir greičiausias kada nors Lietuvoje lenktyniavęs suomis Toni Rasmus Ruokonen.
Didelė patirtis
Suomiai juokauja, kad jų oras prasčiausias pasaulyje — daugiau 15 laipsnių pagal Celsijų jų šalyje neįšyla, o vasara trunka dvi savaites. Visgi, suomis Toni Rasmus Ruokonen į „Nemuno žiedą“ atvyksta ne pasideginti prie marių. „Autoplius Fast Lap“ varžybų senbūviai finale sulauks labai greito, nuoskaudų lietuviams jaučiančio sportininko atakos.
T.Ruokonen bus labiausiai patyręs lenktynininkas lenktynininkas šiame „Autoplius Fast Lap“ etape.  Gal tik į automobilių sportą grįžtantis daugartinis Lietuvos žiedinių lenktynių čempionas Egidijus Dapšas savo patirtimi gali jam prilygti.
41-erių sportininkas lenktyniauja jau trečią dešimtmetį, o bene ryškiausia pergalė jo karjeroje buvo 1997 metais kai su „Honda Civic VTi“ jis triumfavo SPA 24 lenktynių N 1600 grupėje. Šiose lenktynėse kelios dešimtys lenktynininkų važiavo bene identiškais automobiliais, tačiau T.Rokonen lyjant lietui visus lenkė beveik dešimčia sekundžių per ratą.
Iki 2002 metų Toni Rasmus Ruokonen startavo 181 oficialiose varžybose, ant podiumo kopė net 117 kartų, laimėjo 70 kartingų ir žiedinių lenktynių varžybų. Tarp visų laikų Suomijos lenktynininkų jis buvo reitinguojamas 16-oje vietoje.
„Gavo į kaulus“ nuo Jono Poškaus
Šiuo metu T.Roukonen lenktyniauja „Nissan Skyline GT-R R32“ automobiliu, kuris specialiu autobusu keliauja iš trasos į trasą. Į Kauną jis atvyko dar ketvirtadienį. Komanda visą penktadienį skyrė susipažinimui su „Nemuno žiedo“ trasa.
Suomiui „Autoplius Fast Lap“ varžybos ne tik viena ausimi girdėtos. Praėjusi rudenį jis Estijos „Auto24Ring“ trasoje susigrūmė su „Autoplius Fast Lap“ čempionu Jonu Poškumi ir po karštos kovos pralaimėjo jam tik 0.040 sek.
Tačiau šis skaičius užduoda daugiau klausimų, nei suteikia atsakymų. Gali būti, kad „Nemuno žiedo“ trasoje suomiškas „Nissan“ jausis žymiai geriau, nei lietuviškas „Mitsubishi“. O gal Jono Poškaus mintinai išmoktas Kačerginės žiedas svečiui iš Suomijos pasirodys per sudėtingas perprasti per vieną dieną.
Neatmeskime galimybės, kad į kova dėl „Time Attack“ nugalėtojo taurės įsimaišys ir kiti lenktynininkai. Andrius Firantas su „Honda S2000“ čia visada labai greitas, kaip ir būrys Panevėžio lenktynininkų su „Mitsubishi Lancer“ automobiliais.
Didysis „Autoplius Fast Lap“ finalas startuoja jau šį šeštadienį. Čia spręsis ne tik gausiausio istorijoje lenktynių etapo nugalėtojai, bet ir 2014-ųjų čempionai.

REKLAMA

Toni Rasmus Ruokonen (Algirdo Venskaus nuotr.)

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų