REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelis automobilių tema rašančių žurnalistų ir Volkswagen gerbėjų teigia, kad VR6 buvo ir yra pats nuostabiausias benzininis variklis. Galbūt tokie liaupsai šiam varikliui puikiai tiktų, jeigu gyventume dešimtame dešimtmetyje, tačiau laikai pasikeitė. VR6 tikrai negali konkuruoti su moderniais analogais, kurie yra galingesni ir kas be ko - efektyvesni.
Tačiau kompaktiški ir pakankamai galingi benzininiai varikliai iki šiol patinka automobilių entuziastams, ypač tiems, kurie mėgsta iš pelenų prikelti senesnius Volkswagen modelius.
Vienas geriausių pavyzdžių yra štai šis Volkswagen Golf. Sukurtas aštuntame dešimtmetyje, užmirštas devintame, o prikeltas vos prieš porą metų, ryškiai raudona spalva nudažytas hečbekas dabar turi būtent 2,9 litro, šešių cilindrų benzininį variklį.

Daugelis automobilių tema rašančių žurnalistų ir Volkswagen gerbėjų teigia, kad VR6 buvo ir yra pats nuostabiausias benzininis variklis. Galbūt tokie liaupsai šiam varikliui puikiai tiktų, jeigu gyventume dešimtame dešimtmetyje, tačiau laikai pasikeitė. VR6 tikrai negali konkuruoti su moderniais analogais, kurie yra galingesni ir kas be ko - efektyvesni.
Tačiau kompaktiški ir pakankamai galingi benzininiai varikliai iki šiol patinka automobilių entuziastams, ypač tiems, kurie mėgsta iš pelenų prikelti senesnius Volkswagen modelius.
Vienas geriausių pavyzdžių yra štai šis Volkswagen Golf. Sukurtas aštuntame dešimtmetyje, užmirštas devintame, o prikeltas vos prieš porą metų, ryškiai raudona spalva nudažytas hečbekas dabar turi būtent 2,9 litro, šešių cilindrų benzininį variklį.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų