REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kai visi greičiausi Lietuvos lenktynininkai šeštadienio pavakarę jau artės link finišo „Aurum 1006 km“ lenktynėse Palangoje, jauniausias Europos Le Mano čempionato (ELMS) pilotas, šešiolikmetis vilnietis su komandos draugais Lorenzo Bontempelli ir Damiano Fioravanti LMP3 kategorijos „Norma M30 Nissan V8“ automobiliu tik ruošis startui legendinėje Barselonos trasoje Ispanijoje. Lietuvio komanda priskiriama favoritams, o trečiadienį vykusiuose testuose lenktynininkai dar kartą įrodė, kad toks vertinimas pagrįstas.

Kai visi greičiausi Lietuvos lenktynininkai šeštadienio pavakarę jau artės link finišo „Aurum 1006 km“ lenktynėse Palangoje, jauniausias Europos Le Mano čempionato (ELMS) pilotas, šešiolikmetis vilnietis su komandos draugais Lorenzo Bontempelli ir Damiano Fioravanti LMP3 kategorijos „Norma M30 Nissan V8“ automobiliu tik ruošis startui legendinėje Barselonos trasoje Ispanijoje. Lietuvio komanda priskiriama favoritams, o trečiadienį vykusiuose testuose lenktynininkai dar kartą įrodė, kad toks vertinimas pagrįstas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Norma M30 Nissan V8


Nors įprastai „Oregon Team“ komandoje didžiausiu greičiu pasižymi daug patirties formulių lenktynėse sukaupęs Damiano Fioravanti, šįkart greitesnis buvo G.Grinbergas. Jo greičiausias ratas atsidūrė trečioje rezultatų protokolo vietoje. Iš viso buvo klasifikuotas 31 LMP3 kategorijos pilotas. Gustas buvo greitesnis nei pasaulio TCR Taurės lenktynių laimėtojas Yann Ehrlacher ir susilaukė pagyrimo iš nedaugžodžiaujančio „Oregon Team“ vadovo Giorgio Testa: „-Jaunuolis šiandien tikrai buvo greitas“. Komandos draugai juokavo, kad greičio galėjo pridėti ir Gusto šalmo naujas dizainas, kurį sukūrė žinoma Italijos įmonė „CF Design“. Jos paslaugomis naudojasi is Formulės 1 pilotas Valteri Bottas.

REKLAMA

Norma M30 Nissan V8


G.Grinbergas taip pat buvo patenkintas savo forma prieš Barselonos 4 valandų lenktynes: „Dieną pradėjau labai neskubėdamas. Po paskutinių lenktynių Monzoje praėjo du mėnesiai, reikėjo vėl priprasti prie automobilio. Negaliu sakyti, kad visą tą laiką nevairavau. Vairavau, bet ne lenktyninį automobilį. Ruošiuosi B1 kategorijos vairavimo egzaminui. Sėkmingai išlaikiau teoriją bei vairavimo mokyklos praktikos testus. Beliko „Regitros“ egzaminas. Parskridęs iš Barselonos jį laikysiu. O trasoje po truputį greitėjau ir dienos pabaigoje pavyko pasiekti gerą rezultatą. Automobilį jaučiu vis geriau ir tikiuosi, kad šeštadienį būsime ant apdovanojimų pakylos“,- po sėkmingos treniruotės sakė G.Grinbergas.
Europos Le Mano Serija į Barselonos trasą grįžta po 10 metų pertraukos. Ir grįžta ne bet kaip. Pirmą kartą šių lenktynių finišas įvyks tamsoje. Lietuvos laiku šeštadienį startas bus duotas 19.30 val., o finišas 23.30 val. Lenktynes tiesiogiai galima stebėti
www.europeanlemans.com

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų