REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Pirma mintis kaip pasakome lenktynių trasa Vokietijoje žinoma kyla Nürburgring su įžymiuoju 20 kilometrų Nordschleife žiedu. Tačiau neapsigaukite. Ši trasa legendinė, tačiau niekas su brangiais bolidais nesiveržia treniruotis šioje pavojingoje vietoje. Tikroji lenktynininkų pamėgta vieta yra Hockenheimring trasa. Ji nuo Nürburgring nutolusi per kelis šimtus kilometrų, tačiau vertinama dėl savo ilgų tiesiųjų ir įvairaus tipo posūkių, kurie atskleidžia tikrąsias bolido charakteristikas.
Automanas praeitą savaitę kartu su
Artas racing komanda nuvyko į šią 1600 kilometrus nuo Lietuvos nutolusią trasą ir viską pamatė savo akimis. Savo įspūdžiais dalinsimės visą šią savaitę.
Istorija
Pats pirmas žiedas skirtas lenktynėms čia buvo pastatytas jau 1932 metais. Čia vyko motociklų lenktynės. Taip pat trasa buvo naudojama Mercedes-Benz ir Auto Union automobilių testams.
Pati garsiausia trasos konfigūracija buvo pastatyta 1965 metais. Būtent tada čia pradėtos rengti pagrindiniai lenktynių čempionatai. Įskaitant ir formulę 1. Tai buvo pati greičiausia F-1 trasa. Šis 6,8 kilometrų žiedas parodydavo maksimalaus bolidų greičio galimybe. Greičiausias čia 2001 metais buvo Juan Pablo Montoya su F-1 Williams bolidu ratą apvažiavęs per 1:38.117.


Tačiau dėl saugumo trasa 2002 metais buvo rekonstruota. Dabar senojo žiedo vietoje jau baigia ataugti miškas. O naujoji trasa sutrumpėjo iki 4.574 kilometro. Tačiau ji ir toliau džiugina F-1 mėgėjus. Čia kas antrus metus vyksta F-1 Vokietijos etapas. Gresiausią rezultatą čia yra pasiekęs Kimi Räikkönen su F-1 McLaren bolidu. Jis 2004 metais ratą apskriejo per 1:13.780. Palyginimui galima paminėti, kad mūsų naudotas 400 AG Lexus IS F trasą apvažiuodavo per 2:05, o sportinis Mercedes SLS AMG GT3 su 600 + AG laikas apie 1:40. Matyt todėl F-1 ir yra autosporto karalienė.


Trasa mena ir juodas savo dienas. Einant aplink trasą galime rasti čia žuvusių lenktynininkų kapų.


Čia palaidotas Jim Clarck 1968 metais žuvęs su Lotus bolidu.
Ką čia galima rasti ir nuveikti?

Trasa turi kelias konfigūracijas, todėl ji naudojam įvairaus tipo lenktynėms. Be F-1 čia vyksta DTM, Porsche CUP, kitų formulių ir drago lenktynės.  Pakeitus konfigūraciją žiedus čia suka motociklai. Trasos viduryje įrengtoje milžiniškoje aikštėje vyksta drifto ir kartingų renginiai.


Paskutiniuose trasos posūkiuose įtrenktos arenos žiūrovams primena futbolo stadiono tribūnas.


Taip pat yra įrengtos specialios Mercedes Benz arenos.


Šalia trasos yra įrengtas muziejus. Tačiau apie jį pakalbėsime kituose šios savaitės įrašuose.


Pasibaigus važiavimams trasa atidaroma riedutininkams ir dviratininkams. Idealiu asfaltu, skambant muzikai, gali naudotis šalia gyvenantys žmonės.


Sąlygos lenktyniauti

Tokiomis dienomis kaip buvome mes trasa buvo atvira. Kiekvienas norintis čia gali atvažiuoti ir sukti ratus. Tiesa į trasą įleidžiami vairuotojai, kurie turi lenktynininko licenzija. Taip apsisaugomą nuo trasų erelių.
Sumokėjęs 500 eurus už dieną, arba 300 eurus už pusią dienos + PVM Jūs galėsite gausite sukti ratus trasoje. Dar už 50 eurų gausite erdvų boksą. Jame telpa 6 mašinos. Erdvė padengta specialia darga. Kiekvienas boksas turi daugybe elektros įvadų, vandenį, tualetą. Taip pat galima pasijungti savo televizorių ir stebėti nuolatos transliuojamus vaizdus iš trasoje pastatytų video kamerų. Galite pasinaudoti bevieliu internetu. Tiesa pastarasis yra mokamas.
Boksas nuo kitų yra atskirtas tinkline tvora, todėl smagu stebėti k veikia gretimo bokso nuomotojai. Ypač jei tai yra Porsche CUP komanda, arba 1971 metų Formulės 2 bolidas. Kaip nutiko mums.








Ant vieno iš boksuose esančių įrengta nuolatinė pakyla apdovanojimams.


Trasa
Trasoje esantis asfaltas žinoma pačios geriausios kokybės. Neteko rasti nei vienos duobelės ar sujungimo. Trasa valoma du kartus dienoje. Prieš 9 valandą prasidedančius rytinius važiavimus ir per pietus.


Trasoje įrengta apie 50 saugos postų. Kiekvienas jų turi būdelę su ryšiu. Kaip priklauso Vokietijoje, prie kiekvienos įrengtas mobilus tualetas. Tiesa treniruočių metu veikė ne visi postai. O tikrai pačiuose nesaugiausiose vietose. Žinoma žodis nesaugiausios čia nelabai tinka. Didelės nuslydimo aikštelės, padangų atitvarai ir visą kitą Jūsų saugumui.






Jei tai dar pasirodys nesaugu. Visa trasa aptverta specialia smygius į trosus sugeriančia tvora. O įvykus nelaimei bolidas tuoj pat nutempiamas į trasą juosiantį kelią. Juo galima pasiekt boksus.


Daugiau apie šią trasą galite pasiskaityti interneto svetainėje
hockenheimring.net.
Kitomis dienomis mes papasakosime kokios mašinos važiavo ir ką mes ten veikėme.



Pirma mintis kaip pasakome lenktynių trasa Vokietijoje žinoma kyla Nürburgring su įžymiuoju 20 kilometrų Nordschleife žiedu. Tačiau neapsigaukite. Ši trasa legendinė, tačiau niekas su brangiais bolidais nesiveržia treniruotis šioje pavojingoje vietoje. Tikroji lenktynininkų pamėgta vieta yra Hockenheimring trasa. Ji nuo Nürburgring nutolusi per kelis šimtus kilometrų, tačiau vertinama dėl savo ilgų tiesiųjų ir įvairaus tipo posūkių, kurie atskleidžia tikrąsias bolido charakteristikas.
Automanas praeitą savaitę kartu su
Artas racing komanda nuvyko į šią 1600 kilometrus nuo Lietuvos nutolusią trasą ir viską pamatė savo akimis. Savo įspūdžiais dalinsimės visą šią savaitę.
Istorija
Pats pirmas žiedas skirtas lenktynėms čia buvo pastatytas jau 1932 metais. Čia vyko motociklų lenktynės. Taip pat trasa buvo naudojama Mercedes-Benz ir Auto Union automobilių testams.
Pati garsiausia trasos konfigūracija buvo pastatyta 1965 metais. Būtent tada čia pradėtos rengti pagrindiniai lenktynių čempionatai. Įskaitant ir formulę 1. Tai buvo pati greičiausia F-1 trasa. Šis 6,8 kilometrų žiedas parodydavo maksimalaus bolidų greičio galimybe. Greičiausias čia 2001 metais buvo Juan Pablo Montoya su F-1 Williams bolidu ratą apvažiavęs per 1:38.117.


Tačiau dėl saugumo trasa 2002 metais buvo rekonstruota. Dabar senojo žiedo vietoje jau baigia ataugti miškas. O naujoji trasa sutrumpėjo iki 4.574 kilometro. Tačiau ji ir toliau džiugina F-1 mėgėjus. Čia kas antrus metus vyksta F-1 Vokietijos etapas. Gresiausią rezultatą čia yra pasiekęs Kimi Räikkönen su F-1 McLaren bolidu. Jis 2004 metais ratą apskriejo per 1:13.780. Palyginimui galima paminėti, kad mūsų naudotas 400 AG Lexus IS F trasą apvažiuodavo per 2:05, o sportinis Mercedes SLS AMG GT3 su 600 + AG laikas apie 1:40. Matyt todėl F-1 ir yra autosporto karalienė.


Trasa mena ir juodas savo dienas. Einant aplink trasą galime rasti čia žuvusių lenktynininkų kapų.


Čia palaidotas Jim Clarck 1968 metais žuvęs su Lotus bolidu.
Ką čia galima rasti ir nuveikti?

Trasa turi kelias konfigūracijas, todėl ji naudojam įvairaus tipo lenktynėms. Be F-1 čia vyksta DTM, Porsche CUP, kitų formulių ir drago lenktynės.  Pakeitus konfigūraciją žiedus čia suka motociklai. Trasos viduryje įrengtoje milžiniškoje aikštėje vyksta drifto ir kartingų renginiai.


Paskutiniuose trasos posūkiuose įtrenktos arenos žiūrovams primena futbolo stadiono tribūnas.


Taip pat yra įrengtos specialios Mercedes Benz arenos.


Šalia trasos yra įrengtas muziejus. Tačiau apie jį pakalbėsime kituose šios savaitės įrašuose.


Pasibaigus važiavimams trasa atidaroma riedutininkams ir dviratininkams. Idealiu asfaltu, skambant muzikai, gali naudotis šalia gyvenantys žmonės.


Sąlygos lenktyniauti

Tokiomis dienomis kaip buvome mes trasa buvo atvira. Kiekvienas norintis čia gali atvažiuoti ir sukti ratus. Tiesa į trasą įleidžiami vairuotojai, kurie turi lenktynininko licenzija. Taip apsisaugomą nuo trasų erelių.
Sumokėjęs 500 eurus už dieną, arba 300 eurus už pusią dienos + PVM Jūs galėsite gausite sukti ratus trasoje. Dar už 50 eurų gausite erdvų boksą. Jame telpa 6 mašinos. Erdvė padengta specialia darga. Kiekvienas boksas turi daugybe elektros įvadų, vandenį, tualetą. Taip pat galima pasijungti savo televizorių ir stebėti nuolatos transliuojamus vaizdus iš trasoje pastatytų video kamerų. Galite pasinaudoti bevieliu internetu. Tiesa pastarasis yra mokamas.
Boksas nuo kitų yra atskirtas tinkline tvora, todėl smagu stebėti k veikia gretimo bokso nuomotojai. Ypač jei tai yra Porsche CUP komanda, arba 1971 metų Formulės 2 bolidas. Kaip nutiko mums.








Ant vieno iš boksuose esančių įrengta nuolatinė pakyla apdovanojimams.


Trasa
Trasoje esantis asfaltas žinoma pačios geriausios kokybės. Neteko rasti nei vienos duobelės ar sujungimo. Trasa valoma du kartus dienoje. Prieš 9 valandą prasidedančius rytinius važiavimus ir per pietus.


Trasoje įrengta apie 50 saugos postų. Kiekvienas jų turi būdelę su ryšiu. Kaip priklauso Vokietijoje, prie kiekvienos įrengtas mobilus tualetas. Tiesa treniruočių metu veikė ne visi postai. O tikrai pačiuose nesaugiausiose vietose. Žinoma žodis nesaugiausios čia nelabai tinka. Didelės nuslydimo aikštelės, padangų atitvarai ir visą kitą Jūsų saugumui.






Jei tai dar pasirodys nesaugu. Visa trasa aptverta specialia smygius į trosus sugeriančia tvora. O įvykus nelaimei bolidas tuoj pat nutempiamas į trasą juosiantį kelią. Juo galima pasiekt boksus.


Daugiau apie šią trasą galite pasiskaityti interneto svetainėje
hockenheimring.net.
Kitomis dienomis mes papasakosime kokios mašinos važiavo ir ką mes ten veikėme.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų