REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmosios mintys šovusios jums į galvą pamačius šį automobilį? Gražuolis ar ne? Šis gražuolis gimęs Australijoje buvo sukurtas net prieš keturis dešimtmečius ir turėjo prekyboje pasirodyti 1970 metų pradžioje.
Pirmoji mintis buvo sukurti itin gražų, nebrangų sportišką automobilį naudojant įvairiausius komponentus, kokius tik galima buvo surasti ant pjedės stalo. Holden vadovybė davė žalią šviesą kurti šį "Torana GTX-R" dar 1969 metais, o inžinieriai pradėjo savo darbus. Holden inžinieriai nusprendė pasiskolinti platformą iš Vauxhall "Viva" modelio, kuris buvo gaminamas 6 dešimtmetyje.




Dvivietis sportiškas automobilis buvo aprūpintas 3 litrų, šešių cilindrų benzininiu agregatu, kuris išvystė 160 arklio galių ir 285 NM sukimo momentą. Galia buvo perduodama į galinius ratus per ketverių bėgių mechaninę pavarų dėžę. Dėka Holden inžinierių, automobilis svėrė vos 1043 kilogramus. Tai leido pasiekti maksimalų 210 km/h greitį, o iki 100 km/h įsibėgėti per šiek tiek daugiau negu 6 sekundes. Reikėtų paminėti, jog tai buvo pirmasis Holden automobilis aprūpintas visais keturiais diskiniais stabdžiais.




Nors Holden inžinierių užsispyrimas atsipirko su kaupu, nes kompanija buvo paruošusi brošiūras, nuotraukas ir net vaizdo klipą, tačiau... Dėl pakankamai mažos Australijos automobilių rinkos tuo metu ir didelių "Torana GTX-R" kūrimo kaštų, General Motors nusprendė sustabdyti projektą. 2003 metais Holden nusprendė iki galo pabaigti vienintelį "Torana GTX-R" prototipą, kuris dabar stovi kompanijos muziejuje Australijoje.
Mes galime pasakyti tik tiek. Labai gaila.

Pirmosios mintys šovusios jums į galvą pamačius šį automobilį? Gražuolis ar ne? Šis gražuolis gimęs Australijoje buvo sukurtas net prieš keturis dešimtmečius ir turėjo prekyboje pasirodyti 1970 metų pradžioje.
Pirmoji mintis buvo sukurti itin gražų, nebrangų sportišką automobilį naudojant įvairiausius komponentus, kokius tik galima buvo surasti ant pjedės stalo. Holden vadovybė davė žalią šviesą kurti šį "Torana GTX-R" dar 1969 metais, o inžinieriai pradėjo savo darbus. Holden inžinieriai nusprendė pasiskolinti platformą iš Vauxhall "Viva" modelio, kuris buvo gaminamas 6 dešimtmetyje.




Dvivietis sportiškas automobilis buvo aprūpintas 3 litrų, šešių cilindrų benzininiu agregatu, kuris išvystė 160 arklio galių ir 285 NM sukimo momentą. Galia buvo perduodama į galinius ratus per ketverių bėgių mechaninę pavarų dėžę. Dėka Holden inžinierių, automobilis svėrė vos 1043 kilogramus. Tai leido pasiekti maksimalų 210 km/h greitį, o iki 100 km/h įsibėgėti per šiek tiek daugiau negu 6 sekundes. Reikėtų paminėti, jog tai buvo pirmasis Holden automobilis aprūpintas visais keturiais diskiniais stabdžiais.




Nors Holden inžinierių užsispyrimas atsipirko su kaupu, nes kompanija buvo paruošusi brošiūras, nuotraukas ir net vaizdo klipą, tačiau... Dėl pakankamai mažos Australijos automobilių rinkos tuo metu ir didelių "Torana GTX-R" kūrimo kaštų, General Motors nusprendė sustabdyti projektą. 2003 metais Holden nusprendė iki galo pabaigti vienintelį "Torana GTX-R" prototipą, kuris dabar stovi kompanijos muziejuje Australijoje.
Mes galime pasakyti tik tiek. Labai gaila.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų