REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Honda automobilių ir gerbėjų universalumas yra neišpasakytas. Priklausomai nuo norų ir galimybių, savo garaže galima turėti „Stance“ kultūros atstovą arba norint pasiutusio buliaus, galima galvoti apie variklio keitimą, galingesnės stabdžių sistemos, standesnių amortizatorių montavimą. Aišku, panašius dalykus galima atlikti ir su kitų markių automobiliais, tačiau vargu ar kas nors gali pasigirti tokiu storu katalogu kaip Honda.
Prieš tris metus pirmą kartą Honda markės automobilį įsigijęs Robertas pradėjo ne nuo ratlankių, o nuo variklio keitimo. Pirmasis vaikino Honda modelis buvo ne Civicas, bet Del Sol. Mažas, žavus, kompaktiškas automobilis, kuris dažniausiai priskiriamas merginoms.

Honda automobilių ir gerbėjų universalumas yra neišpasakytas. Priklausomai nuo norų ir galimybių, savo garaže galima turėti „Stance“ kultūros atstovą arba norint pasiutusio buliaus, galima galvoti apie variklio keitimą, galingesnės stabdžių sistemos, standesnių amortizatorių montavimą. Aišku, panašius dalykus galima atlikti ir su kitų markių automobiliais, tačiau vargu ar kas nors gali pasigirti tokiu storu katalogu kaip Honda.
Prieš tris metus pirmą kartą Honda markės automobilį įsigijęs Robertas pradėjo ne nuo ratlankių, o nuo variklio keitimo. Pirmasis vaikino Honda modelis buvo ne Civicas, bet Del Sol. Mažas, žavus, kompaktiškas automobilis, kuris dažniausiai priskiriamas merginoms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

104630088430969223867205931261292697304287n-14761831406032108-b082670b41


Tada vaikinas į savo Del Solį sumontavo B16A2. Šis variklis kadaise buvo montuojamas į galingiausią Del Sol modelio versiją, kurios širdis išvystė 160 arklio galių. Vis dėlto, augantis apetitas padarė savo. Automobilis buvo parduotas, o vietoj jo buvo įsigytas kitas Del Solis, tik šį kartą su B18C6. Dar galingesne ir raumeningesne širdimi, kuri pasak Roberto, šiam automobiliui tinka labiausiai.

10534613865861306776948621296840408452047n4222631406032133-9effbb7a6b


Kadangi Robertas yra tikras greičio maniakas, B18C6 variklis buvo nuolatos tobulinamas. Per maždaug pusantrų metų iš B18C6 pavyko išspausti 400 arklio galių ir 560 NM sukimo momentą. Būtent šio variklio dėka mažasis Del Sol iki 100 km/val. įsibėgėja per mažiau nei 4 sekundes.
Raketa? Raketa!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų