REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Navigacinės sistemos naujuose automobiliuose tampa norma. Tačiau net jeigu savo automobilyje ir neturi integruotos navigacinės sistemos, visada galite pasinaudoti išmaniame telefone esančia programėle arba specialia navigacine įranga, kuri kainuoja kelis šimtus litų ir tinka bet kokiai transporto priemonei. Vis dėlto prieš 34 metus, situacija buvo truputėlį kitokia.
Kitaip negu šiuolaikinės navigacijos sistemos, kurios naudoja GPS signalą, 1981 metais pristatyta Honda Electro Gyrocator navigacinė sistema neturėjo GPS imtuvo. Vietoj jo, ši sistema turėjo normalų žemėlapį ir specialų giroskopą, kuris padėdavo nustatyti automobilio padėtį. Įjungus sistemą, ekrane pradėdavo blykčioti mažas taškelis, kuris ne tik parodydavo kur jūs esate, tačiau ir kur buvote.
Dar viena įdomi ypatybė - keičiami žemėlapiai. Honda atspausdindavo permatomus žemėlapius, kurie buvo įstatomi į devynis kilogramus sveriančią sistemą. Nors japonai norėjo palengvinti daugeliui vairuotojų keliones, tačiau vargu ar jiems pavyko tai padaryti, nes norint pilnai išnaudoti šią sistemą, reikėjo žinoti kur esate ir kur važiuojate, nes kitu atveju - būsite kaip ta senyva moteriškė, kuri iš Belgijos nuvažiavo į Rumuniją ir tai suprato tik tada, kai pradėjo kalbinti aplinkinius žmones.
Honda šią navigacinę sistemą ne tik sukūrė, bet ir pradėjo siūlyti Honda Accord automobiliuose, tačiau rezultatai buvo nuviliantys. Išvertus į šiuolaikinius pinigus, navigacinė sistema kainavo net 16.000 litų. Šiais laikais už šią sumą galima įsigyti ne tik navigacinę sistemą...
Vis dėlto, nors pirmasis blynas prisvilo, tačiau tai paskatino kitus gamintojus investuoti į šiuolaikiškesnes navigacijos sistemas, kuriomis naudojamės iki šiol.

Navigacinės sistemos naujuose automobiliuose tampa norma. Tačiau net jeigu savo automobilyje ir neturi integruotos navigacinės sistemos, visada galite pasinaudoti išmaniame telefone esančia programėle arba specialia navigacine įranga, kuri kainuoja kelis šimtus litų ir tinka bet kokiai transporto priemonei. Vis dėlto prieš 34 metus, situacija buvo truputėlį kitokia.
Kitaip negu šiuolaikinės navigacijos sistemos, kurios naudoja GPS signalą, 1981 metais pristatyta Honda Electro Gyrocator navigacinė sistema neturėjo GPS imtuvo. Vietoj jo, ši sistema turėjo normalų žemėlapį ir specialų giroskopą, kuris padėdavo nustatyti automobilio padėtį. Įjungus sistemą, ekrane pradėdavo blykčioti mažas taškelis, kuris ne tik parodydavo kur jūs esate, tačiau ir kur buvote.
Dar viena įdomi ypatybė - keičiami žemėlapiai. Honda atspausdindavo permatomus žemėlapius, kurie buvo įstatomi į devynis kilogramus sveriančią sistemą. Nors japonai norėjo palengvinti daugeliui vairuotojų keliones, tačiau vargu ar jiems pavyko tai padaryti, nes norint pilnai išnaudoti šią sistemą, reikėjo žinoti kur esate ir kur važiuojate, nes kitu atveju - būsite kaip ta senyva moteriškė, kuri iš Belgijos nuvažiavo į Rumuniją ir tai suprato tik tada, kai pradėjo kalbinti aplinkinius žmones.
Honda šią navigacinę sistemą ne tik sukūrė, bet ir pradėjo siūlyti Honda Accord automobiliuose, tačiau rezultatai buvo nuviliantys. Išvertus į šiuolaikinius pinigus, navigacinė sistema kainavo net 16.000 litų. Šiais laikais už šią sumą galima įsigyti ne tik navigacinę sistemą...
Vis dėlto, nors pirmasis blynas prisvilo, tačiau tai paskatino kitus gamintojus investuoti į šiuolaikiškesnes navigacijos sistemas, kuriomis naudojamės iki šiol.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų