REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mūsų šalies entuziastams šis modelis yra geriau žinomas kaip „Honda Integra". Vis dėlto automobilių mėgėjams anapus Atlanto, šis automobilis bus geriau žinomas „Acura" markės vardu. 
Pašnekovas, kurio automobilį šiandien pristatysime, yra būtent iš Jungtinių Amerikos Valstijų. Tad pradėkime nuo automobilio savininko Deno, kuris šią 1990 metais pagamintą „Integra" savo garaže turi kelis metus. Denui šis automobilis yra ypatingas, nes jis priklausė brangiam šeimos nariui, kuris vėliau šį automobilį perdavė Denui. Neslėpdamas nuoskaudos Denas užsimena, jog anksčiau turėjo „Civic Si", tačiau vieną rytą jis savo automobilį surado nuniokotą vandalų. Kadangi automobilio neapsimokėjo tvarkyti, turėjau pradėti ieškotis kito plieninio žirgo. Denas prisimena, jog vieną savaitgalį viešėjo pas save dėdę, kuris ir pasiūlė jam savo pakankamai seną, 1990 metais pagamintą „Acura Integra". Net nedvejojęs, Denas automobilį tą patį savaitgalį namo grįžo su naujais ratais.
Kaip bebūtų keista, tačiau net negalvojau automobilį tobulinti ar dar kažkaip modifikuoti. Tačiau į šį hobį Deną įtraukė jo geriausias draugas Johnisonas. Abudu neturėjo žalio supratimo kaip tai reikėtų daryti ir nuo ko pradėti. Vis dėlto abudu vaikinukai vedami entuziazmo po truputėlį judėjo į priekį. Denas teigia, jog pirmoji modifikacija buvo „BBS RS" lengvo lydinio ratlankiai, kuriuos jis vėliau iškeitė į „Enkei 92".
Laikui bėgant, Denas susipažindavo su vis daugiau žmonių, kurie ne tik patardavo, bet ir padėdavo tobulinti automobilį. Tiesa, vieną vakarą Deną ir jo automobilį ištiko nelaimė. Automobilis buvo dar kartą nuniokotas, tik šį kartą vagių. Nepaliko nieko, pavogė net veidrodėlius.
Denas teigia, jog jeigu ne jo draugai ir tėvai, turbūt būtų ieškojęs kito automobilio. Tačiau įtikintas brangių žmonių, Denas pradėjo darbuotis iš naujo. Kartu su širdies drauge, Denas išrinko naują spalvą, kuria bus nudažytas automobilis. Tai buvo pakankamai tamsi raudona spalva. Gimtadienio proga Denas gavo „BBS" lengvo lydinio ratlankius, draugai pridėjo keletą naudotų kėbulo detalių ir viskas pradėjo dėliotis savaime.

8608566248_44379f46b8_b
 

Patobulinimai


Norintiems sužinoti svarbiausias detales apie šį automobilį, pateikiame oficialų patobulinimų sąrašą.
Variklis : „AEM CAI", „Hytech Tri" kolektorius, „Tanabe Concept G" išmetimo sistema.
Eksterjeras : Pagal užsakymą pagaminta raudona spalva, „JDM" priekiniai, šoniniai ir galiniai žibintai, „JDM" galinis spoileris.
Interjeras : „Nardi Deep Dish" vairas, „Skunk 2" pavarų perjungimo svirtis, „Mugen" pedalai, „Pioneer" ir „JL" garso sistema.
Pakaba : „KSport Kontrol Pro" reguliuojamo aukščio amortizatoriai, „Function 7" galinė šakė, „BBS RS" ratlankiai.

8607463309_70c18dc04a_b
 
Nuotraukos - Ivan Asuzano

Mūsų šalies entuziastams šis modelis yra geriau žinomas kaip „Honda Integra". Vis dėlto automobilių mėgėjams anapus Atlanto, šis automobilis bus geriau žinomas „Acura" markės vardu. 
Pašnekovas, kurio automobilį šiandien pristatysime, yra būtent iš Jungtinių Amerikos Valstijų. Tad pradėkime nuo automobilio savininko Deno, kuris šią 1990 metais pagamintą „Integra" savo garaže turi kelis metus. Denui šis automobilis yra ypatingas, nes jis priklausė brangiam šeimos nariui, kuris vėliau šį automobilį perdavė Denui. Neslėpdamas nuoskaudos Denas užsimena, jog anksčiau turėjo „Civic Si", tačiau vieną rytą jis savo automobilį surado nuniokotą vandalų. Kadangi automobilio neapsimokėjo tvarkyti, turėjau pradėti ieškotis kito plieninio žirgo. Denas prisimena, jog vieną savaitgalį viešėjo pas save dėdę, kuris ir pasiūlė jam savo pakankamai seną, 1990 metais pagamintą „Acura Integra". Net nedvejojęs, Denas automobilį tą patį savaitgalį namo grįžo su naujais ratais.
Kaip bebūtų keista, tačiau net negalvojau automobilį tobulinti ar dar kažkaip modifikuoti. Tačiau į šį hobį Deną įtraukė jo geriausias draugas Johnisonas. Abudu neturėjo žalio supratimo kaip tai reikėtų daryti ir nuo ko pradėti. Vis dėlto abudu vaikinukai vedami entuziazmo po truputėlį judėjo į priekį. Denas teigia, jog pirmoji modifikacija buvo „BBS RS" lengvo lydinio ratlankiai, kuriuos jis vėliau iškeitė į „Enkei 92".
Laikui bėgant, Denas susipažindavo su vis daugiau žmonių, kurie ne tik patardavo, bet ir padėdavo tobulinti automobilį. Tiesa, vieną vakarą Deną ir jo automobilį ištiko nelaimė. Automobilis buvo dar kartą nuniokotas, tik šį kartą vagių. Nepaliko nieko, pavogė net veidrodėlius.
Denas teigia, jog jeigu ne jo draugai ir tėvai, turbūt būtų ieškojęs kito automobilio. Tačiau įtikintas brangių žmonių, Denas pradėjo darbuotis iš naujo. Kartu su širdies drauge, Denas išrinko naują spalvą, kuria bus nudažytas automobilis. Tai buvo pakankamai tamsi raudona spalva. Gimtadienio proga Denas gavo „BBS" lengvo lydinio ratlankius, draugai pridėjo keletą naudotų kėbulo detalių ir viskas pradėjo dėliotis savaime.

8608566248_44379f46b8_b
 

Patobulinimai


Norintiems sužinoti svarbiausias detales apie šį automobilį, pateikiame oficialų patobulinimų sąrašą.
Variklis : „AEM CAI", „Hytech Tri" kolektorius, „Tanabe Concept G" išmetimo sistema.
Eksterjeras : Pagal užsakymą pagaminta raudona spalva, „JDM" priekiniai, šoniniai ir galiniai žibintai, „JDM" galinis spoileris.
Interjeras : „Nardi Deep Dish" vairas, „Skunk 2" pavarų perjungimo svirtis, „Mugen" pedalai, „Pioneer" ir „JL" garso sistema.
Pakaba : „KSport Kontrol Pro" reguliuojamo aukščio amortizatoriai, „Function 7" galinė šakė, „BBS RS" ratlankiai.

8607463309_70c18dc04a_b
 
Nuotraukos - Ivan Asuzano

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų