REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Hyundai Motor“ kompanijos inžinieriai šiuo metu pluša baigdami kurti „Ioniq 5“ modelį, kuris taps pirmuoju visiškai naujos „Ioniq“ elektromobilių gamos produktu. Korėjiečiai sako, kad „Ioniq“ gama pradės naują elektromobilių erą ir atskleidžia pirmuosius technologinius pasiekimus, kuriais pasižymės vidutinio dydžio „Ioniq 5“ modelis.
Visiškai naujas vidutinės klasės, kaip gamintojai pavadino CUV tipo kėbulo elektromobilis debiutuos jau šių metų pirmoje pusėje. Ant naujos specialiai elektromobiliams pritaikytos E-GMP platformos sukonstruota transporto priemonė pasižymės šiandieninius varžovus pralenksiančiais parametrais.

Hyundai Motor“ kompanijos inžinieriai šiuo metu pluša baigdami kurti „Ioniq 5“ modelį, kuris taps pirmuoju visiškai naujos „Ioniq“ elektromobilių gamos produktu. Korėjiečiai sako, kad „Ioniq“ gama pradės naują elektromobilių erą ir atskleidžia pirmuosius technologinius pasiekimus, kuriais pasižymės vidutinio dydžio „Ioniq 5“ modelis.
Visiškai naujas vidutinės klasės, kaip gamintojai pavadino CUV tipo kėbulo elektromobilis debiutuos jau šių metų pirmoje pusėje. Ant naujos specialiai elektromobiliams pritaikytos E-GMP platformos sukonstruota transporto priemonė pasižymės šiandieninius varžovus pralenksiančiais parametrais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Elektrinis Hyundai Ioniq 5


Tai bus pirmasis plačiosioms masėms prieinamas elektromobilis, turintis itin didelės 800 voltų įtampos integruotą įkroviklį. Tokį šiuo metu rinkoje siūlo tik „Porsche Taycan“. O 800 voltų reiškia, kad „Ioniq 5“, o vėliau ir kiti ant E-GMP bazės sukonstruoti korėjiečių elektromobiliai pasižymės itin greitu įkrovimu. DC tipo stotelėje ji sieks 232 kWh. „Hyundai“ atstovai sako, kad tokia srovė leis vos per 5 minutes bateriją užpildyti tiek energijos, kad būtų galima nuvažiuoti 100 km nuotolį. Bateriją nuo 10 iki 80 proc. bus galima įkrauti per 18 min.
„Hyundai“ savo automobiliuose sumontuos ir V2L („Vehicle 2 Load“) sistemą, t.y. 3,5 kW įvadą, per kurį iš elektromobilio baterijos elektra bus galima aprūpinti buitinius prietaisus.
„Nors „Hyundai“ dar tik anonsuoja mažas būsimojo elektromobilio detales, jau sulaukiame užklausų klientų užklausų apie naująjį modelį. Ir jau galime patvirtinti, kad ant naujosios E-GMP platformos sukonstruoti elektromobiliai turės 2 tipų baterijas: 58 arba 73 kW panaudojamos talpos. „Ioniq 5“ su didesne baterija viena įkrova galės įveikti iki 487 km nuotolį pagal WLTP“, - sakė oficialios „Hyundai“ atstovybės Vilniuje „Fakto Auto“ marketingo vadovas Vaidotas Kviklys.
„Ioniq 5“ turės ir dvi variklių konfigūracijas. Galinius varančiuosius ratus turinčios versijos motoras išvystys 160 kW galią, o visus varančiuosius ratus turinti versija pasižymės 230 kW pajėgumu. Didesnę bateriją turinčiai galingiausiai versijai tai leis 100 km/val. greitį pasiekti vos per 5,2 sek. Dinamiškumu pasižymės ir visos kitos versijos. Silpniausioji 100 km/h greitį pasieks 8,3 sek.

REKLAMA

Elektrinis Hyundai Ioniq 5


„Ioniq“ modelių seriją pradėsiantis 5 bus vidutinės klasės automobilis, kurio kėbulo tipą „Hyundai“ pavadino CUV. Ką tai reiškia, ar tai bus padidinto pravažumo modelis, ar universalas, ar hečbekas, neatskleidžia. Tą bus galima sužinoti artimiausiomis savaitėmis. Korėjiečiai vykdo ištęstą automobilio pristatymą, kurį vadina dėlione ir dar žada nustebinti savo pranešimais socialiniuose tinkluose, iš kurių galiausiai susidėlios visas automobilio vaizdas.
Gamintojas jau parodė pirmąsias „Ioniq 5“ dizaino detales atskleidžiančias nuotraukas, kurios leidžia užmesti akį ir į naują, aštrų, „Parametric Pixels“ pavadintą dizainą. Jis pasižymės aštriais kampais, griežtomis linijomis, 20 colių dydžio aerodinaminiais ratlankiais.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų