REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuolatos girdime apie sparčiai tobulėjančius korėjietiškus automobilių gamintojus. Pažangą, kurią padarė „Hyundai“ ir jai priklausanti „Kia“ yra neįtikėtina. Juk prieš dešimt metų visi garsiai juokėsi iš automobilių, kurie dėvėjo šių dviejų markių ženkliukus.

duomenys
Atėjus naujiems kompanijos vadovams, įkūrus specialias tyrimų bazes Europoje, viskas pasikeitė kardinaliai. Europai skirti automobiliai buvo kurti Vokietijoje esančiame „Hyundai“ padalinyje, inžinieriai ir dizaineriai taip pat buvo europiečiai, automobilis buvo surinktas Europoje esančioje gamykloje. Galime laisvai traktuoti, jog tai yra ne korėjietiškas, o tikras europietiškas, tiksliau Vokiškas, automobilis.

Hyundai i30 Automanai 01
Prieš šešerius metus pristatytas pirmosios kartos „i30“ buvo pakankamai sėkmingas bandymas įsiterpti į patį populiariausią ir aršiausią segmentą. Pristatydami pirmosios kartos modelį, „Hyundai“ neturėjo jokių tikslų ar ambicijų įveikti segmento karalių - „Volkswagen Golf“. Būdamas pirmokėliu, kompaktiškasis „i30“ stengėsi pakeisti markės įvaizdį ir suvilioti pirkėjus patrauklia septynių metų garantija.
Praėjus penkeriems metams po pirmokėlio debiuto, „Hyundai“ pristatė antrosios kartos „i30“, kuris taip pat buvo sukurtas kompanijos senojo žemyno padalinyje. Frankfurto automobilių parodoje pristatytas modelis nustebino ne vieną inžinierių ir specialistą. Kurdami naująjį modelį, „Hyundai“ inžinieriams įsakė sukurti produktą, kuris ne tik galėtų įkrėsti proto segmento karaliui, bet ir keliose vietose  jį aplenkti. Dabar naujasis modelis turi pirkėjus suvilioti ne tik kaina ir garantija, bet ir išvaizdžiu eksterjeru, praktišku interjeru ir puikiomis valdymo savybėmis.

Kitoks mąstymas


Automobilių industrija yra mačiusi ne vieną drąsią kompaniją kuri stengėsi pirkėjus suvilioti išskirtinumu ir kitokiomis idėjomis. Vieniems pasiseka, kitiems nelabai. Galime džiaugtis, jog „Hyundai“ pasirinko rizikingesnį sprendimą būti truputėlį kitokiems. Kol daugelis stengiasi sekti konservatyvaus „Golf“ pavyzdžiu, „Hyundai“ ėjo kitu keliu. Pristatydami antrosios kartos „i30“, „Hyundai“ atstovai akcentavo jaunatviškumą, modernumą, eleganciją ir veržlumą. Taip kompanijos atstovai apibūdino antrosios kartos modelį, kuris nėra toks išskirtinis ir iššaukiantis, bet ir nėra pilkas, ir konservatyvus kaip „Golf“.

Hyundai i30 Automanai 04
Drąsi ir pasitikinti savimi „i30“ išvaizda tikrai neatitinka įprastų automobilių industrijos normų. Tikslaus viduriuko iki šiol niekas nesugebėjo surasti. Vieni krypsta į konservatyvią pusę, kiti eksperimentuoja ir traukia kitokio mąstymo pirkėjų grupę. O ką daryti tiems, kurie nori stilingo, bet neiššaukiančio automobilio. Pastebimo, bet nesukeliančio epilepsijos priepuolio? „Hyundai i30“ patenka tiesiai į aukso viduriuką. Veržlių, modernių ir šiek tiek konservatyvių linijų kratinys, turėtų būti patrauklus tai pirkėjų grupei, kurie ieško kažko kas nebūtų toks blankus kaip „Golf“ ir nebūtų toks ryškus kaip „Citroen C4“.

Hyundai i30 Automanai 08
Toks pat drąsus ir ryžtingas mąstymas buvo pademonstruotas automobilio viduje. Nors artėjantis sakinys gali būti peilis į paširdžius „Hyundai“ markės kritikams, bet surinkimo kokybė ir panaudotos medžiagos prilygsta ar net pranoksta daugelį šio segmento senbuvių.
„Hyundai“ reikėtų pagirti ir už interjero išvaizdos apipavidalinimą. Nors centrinės konsolės išvaizda ir išdėstymas primena „Ford Focus“ ir „Opel Astra“ automobilius, tačiau „Hyundai“ dizaineriai pasistengė įnešti savitumo ir neleisti kritikams badyti pirštais, jog „Hyundai“ moka tik kopijuoti.

Stiprioji pusė - praktiškumas


Jeigu ieškote automobilio šeimai, naujasis „Hyundai i30“ bus puikus pasirinkimas. Dėl naujos platformos privalumų ir ilgesnės ratų bazės, antrosios kartos modelis yra erdvesnis keleiviams, turi 378 litrų dydžio bagažinę, kuri yra didesnė už „Ford Focus“ ar „Opel Astra“, tačiau vos dviem litrais atsilieka nuo septintos kartos „Golf“. Nepabėgant toli nuo bagažinės, reikėtų pagirti plačią ir palyginus žemai esančią pakrovimo angą. Taip pat nuleidus galines sėdynes, bagažinės tūris išaugs iki 1372 litrų. Vis dėlto nulenkus galines sėdynes, bagažinės grindinys neišlieka lygus kaip konkurentų automobiliuose, todėl turėdami didesnį ir platesnį daiktą į pagalbą pasiimkite kolegą.

Hyundai i30 Automanai 09
Atidarius galines duris jus nustebins du dalykai. Pakankamai plačiai atsidarančios durys ir pakankamai plati anga pro kurią reikia įsiropšti į automobilį. Gale be problemų įsitaisys du įvairaus ūgio ir sudėjimo žmonės. O kur trečias? Dėl per vidurį einančio transmisijos tunelio, normalaus ūgio žmogui teks aukštai ir nepatogiai laikyti kojas. Todėl ilgesnė kelionė automobiliu gali tapti tikra katorga.
Tačiau kokia yra situacija automobilio priekyje? Automobilio priekyje yra bent penkios didelės daiktų dėtuvės į kurias tilps jūsų gėrimai, išmanūs telefonai, knygos ar net planšetiniai kompiuteriai.

Tausojantis gamtą


Kitaip negu kitos kompanijos, „Hyundai“ į naująjį hečbeką nemontuoja super galingų variklių, kurių taip trokšta didesnes pajamas turintys pirkėjai. „Hyundai“ teigia, jog taikosi į statistinį senojo žemyno pirkėją. Kadangi net 73 procentai parduotų „i30“ modelių yra su dyzeliniais varikliais, daugelis pirkėjų ieško ekonomiško ir ekologiško automobilio. Mūsų bandytas automobilis taip pat buvo aprūpintas pačiu galingiausiu dyzeliniu agregatu, kuris išvysto 128 arklio galias ir 260 NM sukimo momentą. Nors variklio trauka didelio įspūdžio nepaliks, tačiau kasdieninėms reikmėms jo užteks. Kadangi automobilio variklio sūkiai dažniausiai bus didžiausio sukimo momento diapazone, postūmio į priekį jums niekada netrūks.


Hyundai i30 Automanai 13
„Hyundai“ kurdama automobilį taikėsi į platesnę masę žmonių, todėl ne veltui „i30“ važiuoklės konfigūracija yra skirta komfortui, o ne azartiškam pasilakstymui po užmiesčio keliukus. Ieškantiems dinamiškai valdomo automobilio teks nusivilti. Elektrinis vairo mechanizmas tinkamai neperduoda informacijos, o minkštoka pakaba aštresniuose posūkiuose rodo savo tingumą. „Hyundai i30“ mėgsta ramų ir tolygų vairavimo būdą. Su automobiliu elkitės švelniai ir jis jums atsakys tuo pačiu. „i30“ kaip žuvis vandenyje jaučiasi būdamas mieste arba greitkelyje. Būtent tokiose aplinkose atsiskleidžia geriausios „Hyundai“ savybės.

Hyundai i30 Automanai 18
Kaip ir daugelis automobilių, taip ir kompaktiškasis „i30“ kenčia nuo brošiūroje pateiktų vidutinių kuro sąnaudų rodiklių. Pasak kompanijos, automobilis su mūsų bandytu dyzeliniu agregatu vidutiniškai turėtų suvartoti 3,8 litro degalų. Tuo tarpu mūsų bandymo metu, automobilis šimtui kilometrų vidutiniškai suvartojo 5,4 litro degalų. Tai nėra prastas rodiklis, tačiau toli gražu neprilygstantis gamintojo pateiktiems duomenims.


pries


„Hyundai i30“ atstovauja save viename konkurencingiausių segmentų Europoje. Norėdama patekti į populiariausių automobilių dešimtuką, „Hyundai i30“ turi būti geresnis už tris pagrindinius konkurentus : „Opel Astra“, „Volkswagen Golf“ ir „Ford Focus“. Šie trys automobiliai dominuoja kompaktiškų hečbekų segmente.

as


tu


„Opel Astra“
Neseniai atnaujintas modelis patrauklus kaip niekada. Stilingas, praktiškas, neblogai įrengtas, neblogai valdomas, tačiau kenčiantis nuo per didelio svorio ir triukšmingų dyzelinių variklių. Netrukus šis modelis turėtų gauti naujus dyzelinius ir benzininius variklius, kurie turėtų sužavėti savo efektyvumu. Lietuvoje „Opel Astra“ kainos prasideda nuo 49,000 litų.

opel_astra_5-door_24
„Volkswagen Golf“
Bene brangiausias modelis iš viso trijulės. Nors septintos kartos „Golf“ išvaizda sulaukia nemažai kritikos strėlių, tačiau stipriosios savybės atsiskleidžia kai į jį atsisėdate. Puikus ir preciziškas valdymas, komfortiškas, erdvus, praktiškas ir ekonomiškas. Venkite „DSG“ pavarų dėžės ir dyzelinio variklio kombinacijos, kuri neturi nieko bendro su ekonomiškumu.

olkswagen_golf_5-door_56
„Ford Focus“
Automobilis skirtas norintiems vairuoti ir džiaugtis vairavimo malonumu. Toks pats talpus, praktiškas, kokybiškai surinktas, puikiai valdomas automobilis kaip ir „Golf“. Vienintelis skirtumas yra kaina ir išvaizda, kuri yra energingesnė ir modernesnė. Vienas iš patraukliausių pasiūlymų rinkoje.

ord_focus_5-door_31

Pilnavertis žaidėjas


Jeigu esate „Hyundai“ markės šalininkas, teks susitaikyti su mintimi, jog šios markės produktai yra verti dėmesio automobiliai. Iki kompaktiškų hečbekų olimpo „Hyundai i30“ trūksta dviejų laiptelių, tačiau žinant kokiu greičiu progresuoja šis gamintojas, nenustebtume, jeigu trečioji modelio karta nušluostys visiems konkurentams nosis.
Prieš savo konkurentus, stilingasis „i30“ gali pasigirti aukštu komoforto ir rafinuotumo lygiu, gausia bazine įranga, akį traukiančia išvaizda ir patrauklia kaina. Didžiausias privalumas yra tas, jog dabar yra priežastis pirkti „Hyundai“ ir tikrai ne dėl mažesnės kainos.

Nuolatos girdime apie sparčiai tobulėjančius korėjietiškus automobilių gamintojus. Pažangą, kurią padarė „Hyundai“ ir jai priklausanti „Kia“ yra neįtikėtina. Juk prieš dešimt metų visi garsiai juokėsi iš automobilių, kurie dėvėjo šių dviejų markių ženkliukus.

duomenys
Atėjus naujiems kompanijos vadovams, įkūrus specialias tyrimų bazes Europoje, viskas pasikeitė kardinaliai. Europai skirti automobiliai buvo kurti Vokietijoje esančiame „Hyundai“ padalinyje, inžinieriai ir dizaineriai taip pat buvo europiečiai, automobilis buvo surinktas Europoje esančioje gamykloje. Galime laisvai traktuoti, jog tai yra ne korėjietiškas, o tikras europietiškas, tiksliau Vokiškas, automobilis.

Hyundai i30 Automanai 01
Prieš šešerius metus pristatytas pirmosios kartos „i30“ buvo pakankamai sėkmingas bandymas įsiterpti į patį populiariausią ir aršiausią segmentą. Pristatydami pirmosios kartos modelį, „Hyundai“ neturėjo jokių tikslų ar ambicijų įveikti segmento karalių - „Volkswagen Golf“. Būdamas pirmokėliu, kompaktiškasis „i30“ stengėsi pakeisti markės įvaizdį ir suvilioti pirkėjus patrauklia septynių metų garantija.
Praėjus penkeriems metams po pirmokėlio debiuto, „Hyundai“ pristatė antrosios kartos „i30“, kuris taip pat buvo sukurtas kompanijos senojo žemyno padalinyje. Frankfurto automobilių parodoje pristatytas modelis nustebino ne vieną inžinierių ir specialistą. Kurdami naująjį modelį, „Hyundai“ inžinieriams įsakė sukurti produktą, kuris ne tik galėtų įkrėsti proto segmento karaliui, bet ir keliose vietose  jį aplenkti. Dabar naujasis modelis turi pirkėjus suvilioti ne tik kaina ir garantija, bet ir išvaizdžiu eksterjeru, praktišku interjeru ir puikiomis valdymo savybėmis.

Kitoks mąstymas


Automobilių industrija yra mačiusi ne vieną drąsią kompaniją kuri stengėsi pirkėjus suvilioti išskirtinumu ir kitokiomis idėjomis. Vieniems pasiseka, kitiems nelabai. Galime džiaugtis, jog „Hyundai“ pasirinko rizikingesnį sprendimą būti truputėlį kitokiems. Kol daugelis stengiasi sekti konservatyvaus „Golf“ pavyzdžiu, „Hyundai“ ėjo kitu keliu. Pristatydami antrosios kartos „i30“, „Hyundai“ atstovai akcentavo jaunatviškumą, modernumą, eleganciją ir veržlumą. Taip kompanijos atstovai apibūdino antrosios kartos modelį, kuris nėra toks išskirtinis ir iššaukiantis, bet ir nėra pilkas, ir konservatyvus kaip „Golf“.

Hyundai i30 Automanai 04
Drąsi ir pasitikinti savimi „i30“ išvaizda tikrai neatitinka įprastų automobilių industrijos normų. Tikslaus viduriuko iki šiol niekas nesugebėjo surasti. Vieni krypsta į konservatyvią pusę, kiti eksperimentuoja ir traukia kitokio mąstymo pirkėjų grupę. O ką daryti tiems, kurie nori stilingo, bet neiššaukiančio automobilio. Pastebimo, bet nesukeliančio epilepsijos priepuolio? „Hyundai i30“ patenka tiesiai į aukso viduriuką. Veržlių, modernių ir šiek tiek konservatyvių linijų kratinys, turėtų būti patrauklus tai pirkėjų grupei, kurie ieško kažko kas nebūtų toks blankus kaip „Golf“ ir nebūtų toks ryškus kaip „Citroen C4“.

Hyundai i30 Automanai 08
Toks pat drąsus ir ryžtingas mąstymas buvo pademonstruotas automobilio viduje. Nors artėjantis sakinys gali būti peilis į paširdžius „Hyundai“ markės kritikams, bet surinkimo kokybė ir panaudotos medžiagos prilygsta ar net pranoksta daugelį šio segmento senbuvių.
„Hyundai“ reikėtų pagirti ir už interjero išvaizdos apipavidalinimą. Nors centrinės konsolės išvaizda ir išdėstymas primena „Ford Focus“ ir „Opel Astra“ automobilius, tačiau „Hyundai“ dizaineriai pasistengė įnešti savitumo ir neleisti kritikams badyti pirštais, jog „Hyundai“ moka tik kopijuoti.

Stiprioji pusė - praktiškumas


Jeigu ieškote automobilio šeimai, naujasis „Hyundai i30“ bus puikus pasirinkimas. Dėl naujos platformos privalumų ir ilgesnės ratų bazės, antrosios kartos modelis yra erdvesnis keleiviams, turi 378 litrų dydžio bagažinę, kuri yra didesnė už „Ford Focus“ ar „Opel Astra“, tačiau vos dviem litrais atsilieka nuo septintos kartos „Golf“. Nepabėgant toli nuo bagažinės, reikėtų pagirti plačią ir palyginus žemai esančią pakrovimo angą. Taip pat nuleidus galines sėdynes, bagažinės tūris išaugs iki 1372 litrų. Vis dėlto nulenkus galines sėdynes, bagažinės grindinys neišlieka lygus kaip konkurentų automobiliuose, todėl turėdami didesnį ir platesnį daiktą į pagalbą pasiimkite kolegą.

Hyundai i30 Automanai 09
Atidarius galines duris jus nustebins du dalykai. Pakankamai plačiai atsidarančios durys ir pakankamai plati anga pro kurią reikia įsiropšti į automobilį. Gale be problemų įsitaisys du įvairaus ūgio ir sudėjimo žmonės. O kur trečias? Dėl per vidurį einančio transmisijos tunelio, normalaus ūgio žmogui teks aukštai ir nepatogiai laikyti kojas. Todėl ilgesnė kelionė automobiliu gali tapti tikra katorga.
Tačiau kokia yra situacija automobilio priekyje? Automobilio priekyje yra bent penkios didelės daiktų dėtuvės į kurias tilps jūsų gėrimai, išmanūs telefonai, knygos ar net planšetiniai kompiuteriai.

Tausojantis gamtą


Kitaip negu kitos kompanijos, „Hyundai“ į naująjį hečbeką nemontuoja super galingų variklių, kurių taip trokšta didesnes pajamas turintys pirkėjai. „Hyundai“ teigia, jog taikosi į statistinį senojo žemyno pirkėją. Kadangi net 73 procentai parduotų „i30“ modelių yra su dyzeliniais varikliais, daugelis pirkėjų ieško ekonomiško ir ekologiško automobilio. Mūsų bandytas automobilis taip pat buvo aprūpintas pačiu galingiausiu dyzeliniu agregatu, kuris išvysto 128 arklio galias ir 260 NM sukimo momentą. Nors variklio trauka didelio įspūdžio nepaliks, tačiau kasdieninėms reikmėms jo užteks. Kadangi automobilio variklio sūkiai dažniausiai bus didžiausio sukimo momento diapazone, postūmio į priekį jums niekada netrūks.


Hyundai i30 Automanai 13
„Hyundai“ kurdama automobilį taikėsi į platesnę masę žmonių, todėl ne veltui „i30“ važiuoklės konfigūracija yra skirta komfortui, o ne azartiškam pasilakstymui po užmiesčio keliukus. Ieškantiems dinamiškai valdomo automobilio teks nusivilti. Elektrinis vairo mechanizmas tinkamai neperduoda informacijos, o minkštoka pakaba aštresniuose posūkiuose rodo savo tingumą. „Hyundai i30“ mėgsta ramų ir tolygų vairavimo būdą. Su automobiliu elkitės švelniai ir jis jums atsakys tuo pačiu. „i30“ kaip žuvis vandenyje jaučiasi būdamas mieste arba greitkelyje. Būtent tokiose aplinkose atsiskleidžia geriausios „Hyundai“ savybės.

Hyundai i30 Automanai 18
Kaip ir daugelis automobilių, taip ir kompaktiškasis „i30“ kenčia nuo brošiūroje pateiktų vidutinių kuro sąnaudų rodiklių. Pasak kompanijos, automobilis su mūsų bandytu dyzeliniu agregatu vidutiniškai turėtų suvartoti 3,8 litro degalų. Tuo tarpu mūsų bandymo metu, automobilis šimtui kilometrų vidutiniškai suvartojo 5,4 litro degalų. Tai nėra prastas rodiklis, tačiau toli gražu neprilygstantis gamintojo pateiktiems duomenims.


pries


„Hyundai i30“ atstovauja save viename konkurencingiausių segmentų Europoje. Norėdama patekti į populiariausių automobilių dešimtuką, „Hyundai i30“ turi būti geresnis už tris pagrindinius konkurentus : „Opel Astra“, „Volkswagen Golf“ ir „Ford Focus“. Šie trys automobiliai dominuoja kompaktiškų hečbekų segmente.

as


tu


„Opel Astra“
Neseniai atnaujintas modelis patrauklus kaip niekada. Stilingas, praktiškas, neblogai įrengtas, neblogai valdomas, tačiau kenčiantis nuo per didelio svorio ir triukšmingų dyzelinių variklių. Netrukus šis modelis turėtų gauti naujus dyzelinius ir benzininius variklius, kurie turėtų sužavėti savo efektyvumu. Lietuvoje „Opel Astra“ kainos prasideda nuo 49,000 litų.

opel_astra_5-door_24
„Volkswagen Golf“
Bene brangiausias modelis iš viso trijulės. Nors septintos kartos „Golf“ išvaizda sulaukia nemažai kritikos strėlių, tačiau stipriosios savybės atsiskleidžia kai į jį atsisėdate. Puikus ir preciziškas valdymas, komfortiškas, erdvus, praktiškas ir ekonomiškas. Venkite „DSG“ pavarų dėžės ir dyzelinio variklio kombinacijos, kuri neturi nieko bendro su ekonomiškumu.

olkswagen_golf_5-door_56
„Ford Focus“
Automobilis skirtas norintiems vairuoti ir džiaugtis vairavimo malonumu. Toks pats talpus, praktiškas, kokybiškai surinktas, puikiai valdomas automobilis kaip ir „Golf“. Vienintelis skirtumas yra kaina ir išvaizda, kuri yra energingesnė ir modernesnė. Vienas iš patraukliausių pasiūlymų rinkoje.

ord_focus_5-door_31

Pilnavertis žaidėjas


Jeigu esate „Hyundai“ markės šalininkas, teks susitaikyti su mintimi, jog šios markės produktai yra verti dėmesio automobiliai. Iki kompaktiškų hečbekų olimpo „Hyundai i30“ trūksta dviejų laiptelių, tačiau žinant kokiu greičiu progresuoja šis gamintojas, nenustebtume, jeigu trečioji modelio karta nušluostys visiems konkurentams nosis.
Prieš savo konkurentus, stilingasis „i30“ gali pasigirti aukštu komoforto ir rafinuotumo lygiu, gausia bazine įranga, akį traukiančia išvaizda ir patrauklia kaina. Didžiausias privalumas yra tas, jog dabar yra priežastis pirkti „Hyundai“ ir tikrai ne dėl mažesnės kainos.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų