„Hyundai“ kompanijos automobilių sporto padalinys – „Hyundai Motorsport“, vis dar gyvena čempioniškomis nuotaikomis. Gabriele Tarquini iškovota čempiono taurė vainikavo permainingą, bet tuo pačiu ir pergalingą sezoną.
Kol Gabriele Tarquini gali pasidžiaugti trumpomis atostogomis, „Hyundai Motorsport“ padalinio vadovai pradėjo pasiruošimo 2019 m. sezonui darbus.
„Hyundai Motorsport“ padalinio atstovai oficialiai pranešė, jog sekančių metų „WTCR“ čempionate dalyvaus ne su dviem, bet su keturiais bolidais.
2019 metais „Hyundai Motorsport“ garbę gins šių metų čempionas – Gabriele Tarquini ir dar trys talentingi sportininkai: Norbertas Micheliszas, Nicky Catsburgas ir Augusto Farfus.
Tuo tarpu šiemet per plauką čempionu netapęs Yvanas Mulleris turėjo atsisveikinti su „Hyundai Motorsport“. Ilgametis žiedinių lenktynių dalyvis susidomėjo „Cyan Racing“ komandos siūlomomis paslaugomis.
Stiprių lenktynininkų būrį subūrusi „Hyundai Motorsport“ tikisi, jog 2019 m. sezone jiems pavyks išlaikyti lyderio poziciją. Tokios pačios nuomonės yra ir šių metų čempionas – 56-erių metų Gabriele Tarquini.
„Šiuo metu esu beprotiškai laimingas ir dėkingas mano komandoms nariams. Esu pasiruošęs sugrįžti į lenktynių trasą ir apginti čempiono titulą“, – kalbėdamas su žiniasklaidos atstovais teigė Gabriele Tarquini.
Geros nuotaikos nestokojo ir du „Hyundai Motorsport“ komandos naujokai: Augusto Farfus ir Nicky Catsburgas.
Augusto Farfus iki šiol nėra naujokas žiedinių lenktynių disciplinoje. Nuo 2004 iki 2006 jis dalyvavo „ETCC“ žiedinių lenktynių čempionate su „Alfa Romeo“, vėliau perėjo į gamyklinės „BMW“ komandos gretas, kol galiausiai nusprendė savo jėgas išbandyti „DTM“ disciplinoje. Šioje lenktynių serijoje jis dalyvavo nuo 2012 iki 2018 metų.
Nicky Catsburgas į „WTCR“ čempionatą sugrįžta po vienerių metų pertraukos. 2017 metais jis atstovavo „Volvo Polestar“ komandą ir 2017 metų sezoną užbaigė būdamas 5-oje vairuotojų įskaitos vietoje.
2015–2016 metais jam pavyko tapti „Lada Sport Rosneft“ komandos dalimi, kurios gretose lenktynininkui iš Olandijos taip pat sekėsi labai neblogai. 2015 metais vairuotojų įskaitoje jis liko 12-oje vietoje, o 2016 metais – 7-oje vietoje.