REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Beveik kiekvienas gamintojas svajoja apie šlovę, didžiulį pelną ir ištikimiausius pasaulyje klientus. Tačiau tuo gali pasigirti tik keli gamintojai, kurie vos tik atidarę savo gamyklos duris pradėjo gaminti ne biudžetinius ir daugeliui įkandamus, bet brangius ir aukštuomenei skirtas mašinas. Tuo tarpu pradėjus nuo žemiausios grandies, vėliau pakeisti markės įvaizdį yra labai sunku.
Net ir tokia markė kaip „Subaru“, kadaise svajojo apie šiltą guolį ir tarptautinį pripažinimą. Japonai norėdami pirmą kartą kompanijos istorijoje įžengti į „Premium“ segmentą, norėjo naujo automobilio kūrimo darbus patikėti ne saviems, bet svetimiems inžinieriams. Tačiau įvykiams už akių užbėgo mažytė automobilių dizaino studija „IAD“.
D.Britanijoje įsikūrusi įmonė norėjo „Subaru“ kompanijos vadovams parodyti, kad naujasis prabangaus modelio kūrimo užsakymas privalėtų atitekti ne „Italdesign“, bet „IAD“.

Beveik kiekvienas gamintojas svajoja apie šlovę, didžiulį pelną ir ištikimiausius pasaulyje klientus. Tačiau tuo gali pasigirti tik keli gamintojai, kurie vos tik atidarę savo gamyklos duris pradėjo gaminti ne biudžetinius ir daugeliui įkandamus, bet brangius ir aukštuomenei skirtas mašinas. Tuo tarpu pradėjus nuo žemiausios grandies, vėliau pakeisti markės įvaizdį yra labai sunku.
Net ir tokia markė kaip „Subaru“, kadaise svajojo apie šiltą guolį ir tarptautinį pripažinimą. Japonai norėdami pirmą kartą kompanijos istorijoje įžengti į „Premium“ segmentą, norėjo naujo automobilio kūrimo darbus patikėti ne saviems, bet svetimiems inžinieriams. Tačiau įvykiams už akių užbėgo mažytė automobilių dizaino studija „IAD“.
D.Britanijoje įsikūrusi įmonė norėjo „Subaru“ kompanijos vadovams parodyti, kad naujasis prabangaus modelio kūrimo užsakymas privalėtų atitekti ne „Italdesign“, bet „IAD“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

011c5dc8b23a14e1f8b3fd1e83970442


Japonams taip pat britų užsidegimas, jog jiems buvo liepta per šešis mėnesius sukurti pilnai funkcionuojantį koncepcinį automobilį, kurį būtų galima pademonstruoti didžiausiose parodose ir pagrindiniams „Subaru“ kompanijos akcininkams.
„Subaru“ liepė ant „XT-6“ bazės sukurti prabangų sedaną, tačiau vos tik automobilis atkeliavo į D.Britaniją, inžinieriai suprato, kad „XT-6“ yra pats netinkamiausias donoras pasaulyje.

REKLAMA

031bf9c50f4724c81eab9ff016411240


„IAD“ specialistai pasiėmę „XT-6“ platformą ją beveik vieną mėnesį tobulino. Po įvairiausių patobulinimų platforma pailgėjo 80 centimetrų, o plotis padidėjo net 35 centimetrais. Tik tada prasidėjo pasiruošimo darbai.
Britai pakeitė visas kėbulo detales, sumontavo galingesnį 6 cilindrų benzininį variklį ir naują keturių varomųjų ratų sistemą, aprūpino automobilį orinės pakabos komplektu.

fbe688287e3e9fc9fa367b0b086e9d5d


Tuo tarpu interjere buvo galima išvysti neįprastą centrinę konsolę, už kurios sukūrimą reikėtų dėkoti „Philips“ specialistams. Visame pasaulyje žinomos įmonės specialistai sukūrė apvalios formos valdymo centrą, kurį buvo galima sukinėti kaip kokį nors ratą.
Pabaigtas automobilis atrodė įspūdingai, tačiau turėjo keletą trūkumų. Pirmasis trūkumas, kuris nepatiko „Subaru“ vadovams - silpnas variklis. Nors po kapotu slypėjo 2,7 litro, šešių cilindrų agregatas, tačiau jis išvystė tik 148 arklio galias. Norint ištaisyti šią problemą, automobilį suprojektavę „IAD“ specialistai teigė, kad tobulas variklis turėtų turėti 12 cilindrų ir ne mažiau kaip 600 arklio galių. Ar „Subaru“ norėjo investuoti į tokio variklio kūrimą? Žinoma, kad ne.

REKLAMA
REKLAMA

02eda2da2aa5067688a634938bcc60c9


Antroji problema - projekto kaina. Tokio tipo automobilių kūrimas nėra pigus, tačiau „IAD“ sukurto modelio kaštai atrodė lyg iš piršto laužti. Norint perkelti „Royale“ į serijinę gamybą, prireiktų maždaug tris kartus didesnės sumos negu „Italdesign“ studijos siūlytas projektas.
„Subaru“ pasielgė racionaliai. Japonai nusprendė priimti „Italdesign“ pasiūlymą ir sukurti visiems puikiai žinomą automobilį - „Subaru SVX“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų