REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Turbūt tai tik sutapimas, tačiau kai šiltą vasaros vakarą susitikome su Edgaru
(W115 savininku), buvome labai maloniai nustebinti išgirdę, jog tai pirmasis šio automano automobilis. Tačiau, kai ant karštosios kėdės pasodinome Igną, iš jo išgirdome labai panašius žodžius. 

Pradėję kalbėti apie pirmąjį Igno automobilį, mūsų nuostabai, net ir po keletos metų, silpnybę vokiškiems automobiliams turintis automanas iki šiol iš savo rankų nepaleidžia savo pirmosios meilės - devintame dešimtmetyje pagaminto „Audi“ universalo. Kaip jis atsidūrė Igno rankose? Kodėl Ignas iki šiol nenori išsiskirti su šiuo automobiliu? Į šiuos klausimus dabar ir pabandysime atsakyti.

Turbūt tai tik sutapimas, tačiau kai šiltą vasaros vakarą susitikome su Edgaru
(W115 savininku), buvome labai maloniai nustebinti išgirdę, jog tai pirmasis šio automano automobilis. Tačiau, kai ant karštosios kėdės pasodinome Igną, iš jo išgirdome labai panašius žodžius. 

Pradėję kalbėti apie pirmąjį Igno automobilį, mūsų nuostabai, net ir po keletos metų, silpnybę vokiškiems automobiliams turintis automanas iki šiol iš savo rankų nepaleidžia savo pirmosios meilės - devintame dešimtmetyje pagaminto „Audi“ universalo. Kaip jis atsidūrė Igno rankose? Kodėl Ignas iki šiol nenori išsiskirti su šiuo automobiliu? Į šiuos klausimus dabar ir pabandysime atsakyti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Avantas2


Užaugęs Kaišiadoryse, šaknis įleidęs Vilniuje
Kiekvienas pokalbis prasideda nuo pačiu paprasčiausių klausimų. Jeigu jūs esate žmogus, kuris nori pradėti pokalbį, iš pradžių pasiteiraujate - „Kuo užsiimi gyvenime?, - to paties klausimo iškarto paklausėme ir Igno.
Jau beveik dvejus metus Vilniuje gyvenantis Ignas į šį klausimą atsakė pradėdamas nuo savo dabartinio darbo.
„Šiuo metu dirbu lėktuvo palydovu, taigi labai dažnai aplankau įvairiausias Europos šalis. Visgi, kad ir kiek daug keliaučiau, visada nusileidžiu Vilniuje. Šiaip tai, neesu tikras vilnietis. Gimiau ir užaugau mažesniame miestelyje - Kaišiadoryse“, - į pirmąjį klausimą atsako Ignas.
Tęsdamas atsakymą į pirmą klausimą, Ignas priduria - „Taip pat turiu daug pomėgių - pradedant automobiliais, tęsiant kolekcionavimu, dainomis ir šokiais kolektyvuose, o pabaigos mano pomėgiams tai kaip ir nėra.“

REKLAMA

Avantas3


Automobiliais susidomėjo netikėtai
Būdų susidomėti automobiliais yra begalės, tačiau kiekvienas automanas apie susižavėjimą šiais nuostabiais kūriniais galėtų papasakoti atskirą istoriją. Ne išimtis yra ir mūsų kalbintas Ignas.
Būdamas dar labai mažas, Ignas nebuvo apsuptas gausiu kiekiu automobilių, atsarginių detalių, remonto dirbtuvių ar atsuktuvų. Vietoj to, Ignas labai dažnai gaudavo galimybę pavairuoti tėčio automobilį keliaujant į kaimą ar prie ežero. Kaip ir daugelis mažųjų automanų, taip ir Ignas, iš pradžių galėjo tik vairą pasukioti, tačiau kojoms pasiekus pedalus, vaikinas pradėjo tobulinti vairavimo įgūdžius be niekino pagalbos.
Kadangi automobilį vairuoti Ignas išmoko pakankamai anksti, nuvykus laikyti vairuotojo egzamino, nekilo jokių nesklandumų. Vairavimas tiesiog buvo įaugęs į kraują, todėl nenuostabu,  jog šis kuklus testas tapo tik dar vienu malonu pasivažinėjimu bendro naudojimo keliais.

REKLAMA
REKLAMA

Avantas4


Tačiau susidomėjimas automobiliais atsirado tik dėl vienos priežasties, o tiksliau konkrečios markės ir vieno modelio - Avantų“.
„Būdamas dar labai mažas, kiekvieną vairuojamą automobilį vadindavau „Avantais“. Tačiau kaip bebūtų keista, tačiau susidomėjimas konkrečiu modeliu buvo jau nuo 10-ies metų“, - priduria Ignas.
„Iš tiesų, džiaugiuosi be galo, kad tas susidomėjimas nuo pat vaikystės augo, augo ir išaugo į savotišką pomėgį automobiliams, todėl jeigu dėl bendro pomėgio automobiliams mano gyvenimo atsirado daug įdomių draugų, tai dėl pomėgio būtent „Audi“ markei, mano gyvenimo atsirado patys geriausi ir tikriausi draugai, su kuriais jau daug metų bendraujame ne tik apie „Audi“. Tai yra turbūt didžiausias mano pomėgio „Audi“ automobiliams laimėjimas“, - pasakoja vokiškos markės gerbėjas.
Pirmoji meilė
Ši „Audi 100 Avant Quattro“ yra pirmoji Igno mašina. Ją nupirko vaikino tėtis. Tai buvo savotiška dovana gavus vairuotojo pažymėjimą. Tačiau tai buvo netipinis „Audi 100“ universalas. Tai buvo retoji „Sport“ versija su sportinėmis sėdynėmis, pūstomis arkomis.
Mašina anksčiau priklausė žmogui, kuris „100 Avant Quattro“ naudojo kaip darbinį arkliuką, todėl nenuostabu, jog automobilį apžiūrėjus iš arčiau Ignas surado ne vieną, bet keletą trūkumų. Vis dėlto, važiavimo kokybei jie netrukdė, tad išbandęs savo svajonių automobilį, vokiškas universalas labai greitai atsidūrė Igno kieme.
Kadangi tai buvo pirmasis Igno automobilis, vaikinas iškart kibo į darbus. Prasidėjo automobilio tobulinimai, taisymai, keitimai ir visos kitos senos mašinos įdomybės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pirkimodiena1


Nuo 2008 metų šį automobilį turintis Ignas su šia „Audi“ sugebėjo įveikti ne vieną tūkstantį kilometrų. Žinodamas, jog buvęs šeimininkas su šia „Audi“ važinėdavo į Norvegiją dirbti, 2012 metais vaikinas nusprendė išbandyti senučio universalo ištvermingumą ir išsileido į vieną įsimintiniausių kelionių.
„Audi 100 Avant Quattro“ sugebėjo įveikti kelis tūkstančius kilometrų, aplankė du „Audi“ muziejus, du „Audi“ gerbėjų susitikimus, Ignui leido susipažinti su gausiu būriu „Audi“ entuziastų. Tačiau 5500 kilometrų ilgio kelionėje netrūko įvairiausių nuotykių, neapsieita ir be gedimų, kurie buvo savomis rankomis taisomi stovint greitkelio šalikelėje.
„Tačiau kodėl pasirinkai būtent „Audi“?, - paklausėme Igno.
„Buvau dar labai mažas, kai man į akį krito šis modelis. Paskui augant atsirado susidomėjimas pačia marke. Tiesą sakant, į šį klausimą atsakyti lengva, bet ir kartu labai sunku.“
„Tai - „Audi“ markės didybė, istorija, techniniai pasiekimai, laimėjimai automobilių sporte ir tiesiog simpatija tokiems dalykams, kaip mėgstamo modelio kėbulo linijos, be galo mielas ausiai ir širdžiai 5 cilindrų variklio garsas bei laiką pralenkęs interjeras. Odinės sėdynės tikrąją ta žodžio prasme yra odinės sėdynės, o medienos apdaila pagaminta ne iš plastmasės, o egzotinio Zebrano medžio, padengtas storu lako sluoksniu. Apie to meto galimas opcijas galėtume pradėti atskirą diskusiją - nustebtumėte. Galima vardinti ir vardinti“, - pasakoja Ignas.
„Audi yra daug daugiau nei tik bulkos ir silkės, kurias vairuoja pensininkai savaitgaliais į sodą. Net ir mano vairuojamas modelis nėra toks pats kaip visi. Jis įdomus savo kai kuriais techniniais sprendimais bei turimų tuometinių rekordų ir laimėjimų gausa“, - priduria Ignas.
Modifikacijų gausa
Nuo 2008 metų iki dabar Igno vairuojama „Audi“ pasikeitė neatpažįstamai. Per septynerius metus vaikinas pakeitė daugybę detalių, atliko ne vieną rimtą modifikaciją, tad kai paprašėme įvardinti atliktas modifikacijas, Igno atsakymas buvo labai paprastas - „Iš tiesų, modifikacijų sąrašas labai ilgas, todėl visko tikrai neišvardinsiu.“


  • Pakeistas variklis iš 2.3 į 2.2 10V Turbo. 

  • Įdėta įpurškimo sistema nuo 134 kw turinčio modelio.

  • Perprogramuotas variklio valdymo kompiuteris ir pakeltas slėgis.

  • Greičiu dėžė su kardanu ir sankaba iš „Audi 200 20V“.

  • Priekinės stupicos su suportais nuo „Audi S6“ su gręžiotais „Zimmermann“ stabdžių diskais.

  • „H&R“ žeminančios spyruoklės.

  • „Audi 200 20V“ išpūsti buferiai.

  • „Treser“ juodos spalvos galiniai žibintai.

  • „Audi 5000S“ modelio priekiniai žibintai su šviečiančiais gabaritais šonuose.

  • „RH ZW1“ R17 ratlankiai. Plotis - 9J (priekyje) ir 9.5J (gale). Padangos - 245/40 su 2.5 cm ir 1 cm praplatinimais.

  • Modifikuotas turbinos slėgio daviklis su savomis rankomis pasigamintu ciferbaltu.

  • Elektrinis stoglangis.

  • „Nardi“ vairas.

  • Amerikietiškas „Audi 200 20V“ spidometras.

  • Oroginalus lauko temperatūros ekranėlis prietaisų skydelyje.

  • Kruizo kontrolė.

  • Salono spalvos galinio vaizdo veidrodėlis bei diržai iš kito VAG automobilio.

  • „Travertin“ atspalvio odinis salonas su pilna „Zebrano“ medienos apdaila.


„Visos salono dalys, jeigu teisingai suskaičiavau, yra vienaip ar kitaip atkeliavusios iš daugiau nei turbūt 25 automobilių, įskaitant sėdynes, apdailas, plastmases ir plastmasiukus, rudas durų gumas, salono spalvos durų rėmus, kuriuos reikėjo pritaikyti iš Audi V8, mygtukus ir rankenėles, po vieną surinktas medienos apdailas ir visas likusias detales. Kol visas salonas neišrinktas ir neišimtas , atrodo nesupranti kiek visgi skirtingų detalių jį sudaro, o keičiant saloną viską reikia susirinkt iš įvairiausių mašinų, kurios dažniausiai būna labai prastos būklės ir kaip taisyklė labai, labai nešvarios. Vienos detalės išmainytos, kitas teko dažyti , trečios atsisiųstos iš Amerikos, kaip antai medienos apdaila ant peleninės ir aplink klimato kontrolę buvo komplektuojama tik Amerikos rinkai. Vis kokios detalės trūkdavo tinkamos spalvos, o ypač specifinių universalo dalių, todėl tik pasitaikius progai , reikėdavo tos progos nepražiopsot. Būtent draugai man daug tų detalių ir parodė  Nepamiršiu paminėti, kad kažkada nupirktos ir jau gerokai patrintos„donorinės“ tokios pat spalvos odos sėdynės atsipirko su kaupu – iš jų odos buvo pataisytos dabartinės sėdynės ir kas svarbiausia , pasiūtas bėgių maišelis bei rankinio stabdžio rankenos – dalys, kurios tokios spalvos originalios beveik nebeegzistuoja.“
Ateities planai
Pilnai sutvarkyti mašinos išorę. Kokybiškai perdažyti kėbulą, pasisiūti lubas iš alkantaros odos, dar žemiau nuleisti mašiną, įsigyti dar du „RH ZW1“ ratus, pakeisti valstybinius numerius į amerikietiškiems automobiliams būdingą formą, sumontuoti elektroninį įpurškimą į esamą 10V Turbo motorą arba jį pakeisti pilnu 20V Turbo agregatu.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų