REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

CUPRA atskleidė intriguojančius bendrovės gamybos plėtros planus – iki 2025 metų įžengti į naują erą su trimis naujais elektrifikuotais modeliais – „CUPRA Terramar“, „CUPRA Tavascan“ bei „CUPRA UrbanRebel“ – ir pristatyti atnaujintą dabartinių modelių gamą.
Iki šiol gamintoja pardavė beveik 200 tūkst. automobilių, o CUPRA prekių ženklo apyvarta išaugo nuo 430 mln. eurų 2018 metais iki beveik 2,2 mlrd. eurų 2021-aisiais ir smarkiai viršijo visus lūkesčius. Šiemet CUPRA ketina padvigubinti pardavimo apimtis, bendrovės apyvartą ir išplėsti pasaulinį „CUPRA Masters“ ir „CUPRA City Garages“ tinklą.
„Mūsų vidutinio laikotarpio tikslas – pagaminti 500 tūkst. automobilių per metus, paspartinti tarptautinę plėtrą į naujas rinkas ir įžengti į naujus segmentus. CUPRA komanda yra pasiryžusi įgyvendinti šiuos tikslus – juk didžiausią vaidmenį atlieka žmonės. Galiausiai ne kas kitas, o žmonės kuria šį prekių ženklą“, – sakė CUPRA generalinis direktorius Wayne’as Griffithsas.
Iki 2025 metų CUPRA pristatys tris naujus elektrifikuotus modelius
Neįtikėtina kelionė
Keleto entuziastų, panūdusių mesti iššūkį „status quo“ (lot. esama padėtis), sukurtas CUPRA prekių ženklas debiutavo 2018 metais. Jo kūrėjai siekė iš naujo apibrėžti modernaus sportiškumo sąvoką. Pirmasis automobilis, įkūnijęs įmonės ambicijas ir charakterį, buvo „CUPRA Ateca“.
Praėjus dvejiems metams, buvo pristatytas „CUPRA Leon“. Tai buvo pirmasis prekių ženklo modelis, siūlomas su plačia galingų variklių gama. Taip pat tai buvo pirmasis elektrifikuotas CUPRA automobilis su iš tinklo įkraunama hibridine pavaros sistema.
Netrukus pasaulį išvydo ir pirmasis autentiškas markės modelis „CUPRA Formentor“. Šis SUV tipo automobilis sulaukė didžiulio pasisekimo visame pasaulyje – iki šiol parduota beveik 100 000 vienetų. Dabar „Formentor“ yra perkamiausias CUPRA automobilis.
Galiausiai užgimė „CUPRA Born“, pirmasis visiškai elektrinis gamintojos automobilis, kuriame harmoningai dera elektros pavara ir sportiška dinamika, o dabar CUPRA žvelgia į ateitį, kurioje – visiškai naujos eros modeliai.
Iki 2025 metų CUPRA pristatys tris naujus elektrifikuotus modelius 
„Terramar“: pirmasis elektrifikuotas gamintojos SUV
Įkraunamosios hibridinės pavaros technologija patvirtino, kad elektrifikacija yra nepaneigiama CUPRA DNR dalis, o išplėtota hibridinių versijų gama dabar apima didelę dalį viso įmonės asortimento.
Vis dėlto CUPRA žengia dar ryžtingesnį žingsnį ir iki 2024-ųjų įkraunamųjų hibridų gamą papildys naujais gaminiais, kurie padės išplėsti pasiūlą ir pasižymės didesniu nuvažiuojamu atstumu. Vienas iš CUPRA šeimą papildysiančių modelių yra „CUPRA Terramar“ – sportiškas SUV, atiduodantis duoklę Sitges-Terramar lenktynių trasai.
Jis išsiskirs galingomis proporcijomis ir įspūdingu dizainu. Šis sportiškas elektrifikuotas visureigis padės įmonei įsitvirtinti tarp populiariausių SUV – sparčiausiai augančio automobilių segmento Europoje – žaidėjų. „Terramar“ bus gaminamas „Audi“ Dėro automobilių gamykloje Vengrijoje.
Iki 2025 metų CUPRA pristatys tris naujus elektrifikuotus modelius
„Terramar“ bus siūlomas su vidaus degimo varikliais ir naujos kartos įkraunamosiomis hibridinėmis pavaros sistemomis, kurios elektriniu režimu galės įveikti maždaug 100 kilometrų atstumą.
„e-HYBRID“ gamos modeliai, išsiskiriantys dinaminėmis savybėmis ir moderniu sportiškumu, yra svarbi CUPRA elektrifikacijos plėtros dalis.
Terramar – tai vieta, kur prasidėjo CUPRA istorija. Mūsų naujajame sportiniame hibridiniame SUV nepriekaištingai dera drąsios kėbulo proporcijos ir ilgas variklio dangtis, o ryklio nosį primenanti priekinė dalis pabrėžia atkaklumą ir ryžtą nugalėti, – sakė Jorge Diezas, CUPRA automobilių dizaino skyriaus vadovas. – Mes suteikiame galimybę patirti unikalių vairavimo pojūčių. Tam pasitelkiame naujausias technologijas ir vairuotojo patogumui pritaikyto salono koncepciją. Apskritai šis 4,5 metro ilgio visureigis, pasižymintis CUPRA DNR, yra pasirengęs sudrebinti vieną konkurencingiausių segmentų.“
„Tavascan“: vizija tampa realybe
Kitą įmonės plėtros etapą įkūnija „CUPRA Tavascan“. Šis automobilis atspindi CUPRA elektrifikacijos viziją ir išsaugo 2019 metais pristatyto koncepcinio automobilio bruožus – apie dalį dizaino elementų aiškiai sufleravo 2021-aisiais išleistas „CUPRA Tavascan Extreme E Concept“.
„CUPRA Tavascan“ ne tik perteikia šiuolaikinės elektrifikacijos viziją, bet ir globalizuoja prekių ženklą, padėdamas jam įžengti į naujas rinkas. „Tavascan“ prekyboje pasirodys 2024 metais.
„UrbanRebel“: meta iššūkį tradicijoms
2025 metais rinkoje debiutuos CUPRA miesto „UrbanRebel“ elektromobilis, gerokai peržengsiantis tradicines gamintojos ribas. Emocijų įkvėptas „UrbanRebel“ automobilis sukurs maištingesnį elektrinio mobilumo pasaulį.
Ant „Volkswagen“ grupės „MEB Small“ platformos suprojektuotas priekiniais ratais varomas elektromobilis – emocijas žadinantis, dinamiškas miesto automobilis.
„CUPRA UrbanRebel“ bus svarbiausias mūsų bendrovės projektas artimiausiais metais – tai yra pagrindinis mūsų virsmo visiškai elektrinių automobilių gamintoja elementas. Mes esame sektorinės plėtros priešakyje, kuriant skirtingų „Volkswagen Group“ prekių ženklų transporto priemonių šeimą. Mes norime, kad tvarus judumas mieste būtų prieinamas kiekvienam“, – sakė CUPRA tyrimų ir plėtros skyriaus viceprezidentas Werneris Tietzas.
Iki 2025 metų CUPRA pristatys tris naujus elektrifikuotus modelius
Siekiant pagerinti automobilio dinamines savybes ir vertės suvokimą, taikomi 3D spausdinimo ir 3D mezgimo gamybos metodai. Jie yra derinami su parametriniu projektavimu.
Lengva išorės ir vidaus konstrukcija leidžia elektrinei pavaros sistemai, apimančiai 226 AG (166 kW) elektros variklį ir baterijų modulį, pasiekti 100 km/val. greitį vos per 6,9 sekundės ir viena įkrova nuvažiuoti 440 km („Range“ versija).
Barselonoje suprojektuotas ir sukurtas „CUPRA UrbanRebel“ prekyboje pasirodys 2025 metais. Gamybinę veiklą planuojama vykdyti Martorelyje, vadovaujantis Ekonomikos atgaivinimo ir transformacijos strateginio projekto (isp. PERTE) programa, skirta elektrinėms ir interneto ryšiu susietoms transporto priemonėms (isp. VEC).
Iki 2025 metų CUPRA pristatys tris naujus elektrifikuotus modelius
Europos elektrinio mobilumo centras
Įgyvendindama „Future: Fast Foward“ projektą, įmonė subūrė 62 nacionalinių ir tarptautinių partnerių grupę, siekdama Ispaniją paversti Europos elektrinio mobilumo centru.
Kartu su „Volkswagen Group“ ir „Future: Fast Foward“ partneriais vos prieš kelias savaites įmonė pristatė projektą, kuriuo siekiama pritraukti 10 mlrd. eurų investicijų, skirtų elektrifikacijai Ispanijoje plėsti. Tai – didžiausia pramonės investicija Ispanijos istorijoje.
„Mes tiksliai žinome, kuria kryptimi norime judėti. Pažadu – mūsų pasiektas tikslas nebus nuobodus. Kiekvienas pristatytas modelis taps žingsniu į priekį mūsų elektrifikacijos kelyje“, – teigė W. Griffithsas.

GALERIJA


 

CUPRA atskleidė intriguojančius bendrovės gamybos plėtros planus – iki 2025 metų įžengti į naują erą su trimis naujais elektrifikuotais modeliais – „CUPRA Terramar“, „CUPRA Tavascan“ bei „CUPRA UrbanRebel“ – ir pristatyti atnaujintą dabartinių modelių gamą.
Iki šiol gamintoja pardavė beveik 200 tūkst. automobilių, o CUPRA prekių ženklo apyvarta išaugo nuo 430 mln. eurų 2018 metais iki beveik 2,2 mlrd. eurų 2021-aisiais ir smarkiai viršijo visus lūkesčius. Šiemet CUPRA ketina padvigubinti pardavimo apimtis, bendrovės apyvartą ir išplėsti pasaulinį „CUPRA Masters“ ir „CUPRA City Garages“ tinklą.
„Mūsų vidutinio laikotarpio tikslas – pagaminti 500 tūkst. automobilių per metus, paspartinti tarptautinę plėtrą į naujas rinkas ir įžengti į naujus segmentus. CUPRA komanda yra pasiryžusi įgyvendinti šiuos tikslus – juk didžiausią vaidmenį atlieka žmonės. Galiausiai ne kas kitas, o žmonės kuria šį prekių ženklą“, – sakė CUPRA generalinis direktorius Wayne’as Griffithsas.
Iki 2025 metų CUPRA pristatys tris naujus elektrifikuotus modelius
Neįtikėtina kelionė
Keleto entuziastų, panūdusių mesti iššūkį „status quo“ (lot. esama padėtis), sukurtas CUPRA prekių ženklas debiutavo 2018 metais. Jo kūrėjai siekė iš naujo apibrėžti modernaus sportiškumo sąvoką. Pirmasis automobilis, įkūnijęs įmonės ambicijas ir charakterį, buvo „CUPRA Ateca“.
Praėjus dvejiems metams, buvo pristatytas „CUPRA Leon“. Tai buvo pirmasis prekių ženklo modelis, siūlomas su plačia galingų variklių gama. Taip pat tai buvo pirmasis elektrifikuotas CUPRA automobilis su iš tinklo įkraunama hibridine pavaros sistema.
Netrukus pasaulį išvydo ir pirmasis autentiškas markės modelis „CUPRA Formentor“. Šis SUV tipo automobilis sulaukė didžiulio pasisekimo visame pasaulyje – iki šiol parduota beveik 100 000 vienetų. Dabar „Formentor“ yra perkamiausias CUPRA automobilis.
Galiausiai užgimė „CUPRA Born“, pirmasis visiškai elektrinis gamintojos automobilis, kuriame harmoningai dera elektros pavara ir sportiška dinamika, o dabar CUPRA žvelgia į ateitį, kurioje – visiškai naujos eros modeliai.
Iki 2025 metų CUPRA pristatys tris naujus elektrifikuotus modelius 
„Terramar“: pirmasis elektrifikuotas gamintojos SUV
Įkraunamosios hibridinės pavaros technologija patvirtino, kad elektrifikacija yra nepaneigiama CUPRA DNR dalis, o išplėtota hibridinių versijų gama dabar apima didelę dalį viso įmonės asortimento.
Vis dėlto CUPRA žengia dar ryžtingesnį žingsnį ir iki 2024-ųjų įkraunamųjų hibridų gamą papildys naujais gaminiais, kurie padės išplėsti pasiūlą ir pasižymės didesniu nuvažiuojamu atstumu. Vienas iš CUPRA šeimą papildysiančių modelių yra „CUPRA Terramar“ – sportiškas SUV, atiduodantis duoklę Sitges-Terramar lenktynių trasai.
Jis išsiskirs galingomis proporcijomis ir įspūdingu dizainu. Šis sportiškas elektrifikuotas visureigis padės įmonei įsitvirtinti tarp populiariausių SUV – sparčiausiai augančio automobilių segmento Europoje – žaidėjų. „Terramar“ bus gaminamas „Audi“ Dėro automobilių gamykloje Vengrijoje.
Iki 2025 metų CUPRA pristatys tris naujus elektrifikuotus modelius
„Terramar“ bus siūlomas su vidaus degimo varikliais ir naujos kartos įkraunamosiomis hibridinėmis pavaros sistemomis, kurios elektriniu režimu galės įveikti maždaug 100 kilometrų atstumą.
„e-HYBRID“ gamos modeliai, išsiskiriantys dinaminėmis savybėmis ir moderniu sportiškumu, yra svarbi CUPRA elektrifikacijos plėtros dalis.
Terramar – tai vieta, kur prasidėjo CUPRA istorija. Mūsų naujajame sportiniame hibridiniame SUV nepriekaištingai dera drąsios kėbulo proporcijos ir ilgas variklio dangtis, o ryklio nosį primenanti priekinė dalis pabrėžia atkaklumą ir ryžtą nugalėti, – sakė Jorge Diezas, CUPRA automobilių dizaino skyriaus vadovas. – Mes suteikiame galimybę patirti unikalių vairavimo pojūčių. Tam pasitelkiame naujausias technologijas ir vairuotojo patogumui pritaikyto salono koncepciją. Apskritai šis 4,5 metro ilgio visureigis, pasižymintis CUPRA DNR, yra pasirengęs sudrebinti vieną konkurencingiausių segmentų.“
„Tavascan“: vizija tampa realybe
Kitą įmonės plėtros etapą įkūnija „CUPRA Tavascan“. Šis automobilis atspindi CUPRA elektrifikacijos viziją ir išsaugo 2019 metais pristatyto koncepcinio automobilio bruožus – apie dalį dizaino elementų aiškiai sufleravo 2021-aisiais išleistas „CUPRA Tavascan Extreme E Concept“.
„CUPRA Tavascan“ ne tik perteikia šiuolaikinės elektrifikacijos viziją, bet ir globalizuoja prekių ženklą, padėdamas jam įžengti į naujas rinkas. „Tavascan“ prekyboje pasirodys 2024 metais.
„UrbanRebel“: meta iššūkį tradicijoms
2025 metais rinkoje debiutuos CUPRA miesto „UrbanRebel“ elektromobilis, gerokai peržengsiantis tradicines gamintojos ribas. Emocijų įkvėptas „UrbanRebel“ automobilis sukurs maištingesnį elektrinio mobilumo pasaulį.
Ant „Volkswagen“ grupės „MEB Small“ platformos suprojektuotas priekiniais ratais varomas elektromobilis – emocijas žadinantis, dinamiškas miesto automobilis.
„CUPRA UrbanRebel“ bus svarbiausias mūsų bendrovės projektas artimiausiais metais – tai yra pagrindinis mūsų virsmo visiškai elektrinių automobilių gamintoja elementas. Mes esame sektorinės plėtros priešakyje, kuriant skirtingų „Volkswagen Group“ prekių ženklų transporto priemonių šeimą. Mes norime, kad tvarus judumas mieste būtų prieinamas kiekvienam“, – sakė CUPRA tyrimų ir plėtros skyriaus viceprezidentas Werneris Tietzas.
Iki 2025 metų CUPRA pristatys tris naujus elektrifikuotus modelius
Siekiant pagerinti automobilio dinamines savybes ir vertės suvokimą, taikomi 3D spausdinimo ir 3D mezgimo gamybos metodai. Jie yra derinami su parametriniu projektavimu.
Lengva išorės ir vidaus konstrukcija leidžia elektrinei pavaros sistemai, apimančiai 226 AG (166 kW) elektros variklį ir baterijų modulį, pasiekti 100 km/val. greitį vos per 6,9 sekundės ir viena įkrova nuvažiuoti 440 km („Range“ versija).
Barselonoje suprojektuotas ir sukurtas „CUPRA UrbanRebel“ prekyboje pasirodys 2025 metais. Gamybinę veiklą planuojama vykdyti Martorelyje, vadovaujantis Ekonomikos atgaivinimo ir transformacijos strateginio projekto (isp. PERTE) programa, skirta elektrinėms ir interneto ryšiu susietoms transporto priemonėms (isp. VEC).
Iki 2025 metų CUPRA pristatys tris naujus elektrifikuotus modelius
Europos elektrinio mobilumo centras
Įgyvendindama „Future: Fast Foward“ projektą, įmonė subūrė 62 nacionalinių ir tarptautinių partnerių grupę, siekdama Ispaniją paversti Europos elektrinio mobilumo centru.
Kartu su „Volkswagen Group“ ir „Future: Fast Foward“ partneriais vos prieš kelias savaites įmonė pristatė projektą, kuriuo siekiama pritraukti 10 mlrd. eurų investicijų, skirtų elektrifikacijai Ispanijoje plėsti. Tai – didžiausia pramonės investicija Ispanijos istorijoje.
„Mes tiksliai žinome, kuria kryptimi norime judėti. Pažadu – mūsų pasiektas tikslas nebus nuobodus. Kiekvienas pristatytas modelis taps žingsniu į priekį mūsų elektrifikacijos kelyje“, – teigė W. Griffithsas.

GALERIJA


 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų