REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobiliai tobulinami tam, kad patenkintų jūsų norus. Nepatinka automobilio valdymo savybės, tobulinate mašinos važiuoklės komponentus. Neužtenka galios, krapštotės po automobilio kapotu. Tačiau ką daryti, jeigu norite geriausių dviejų modelių savybių vienoje mašinoje? Įmanoma? Tikrai įmanoma.
Pasak šio straipsnio herojaus Kimo, jo svajonių automobilis atrodytų labai paprastai : varomieji ratai būtų galiniai, po kapotu slypėtų 4.6 litro „Ford Mustang“ širdis, pati mašina atrodytų kaip „Honda Integra“. Svajonių automobilis ar ambicingas projektas? Sukaupus pakankamai daug drąsos vyras nusprendė imtis ambicingo projekto.

Automobiliai tobulinami tam, kad patenkintų jūsų norus. Nepatinka automobilio valdymo savybės, tobulinate mašinos važiuoklės komponentus. Neužtenka galios, krapštotės po automobilio kapotu. Tačiau ką daryti, jeigu norite geriausių dviejų modelių savybių vienoje mašinoje? Įmanoma? Tikrai įmanoma.
Pasak šio straipsnio herojaus Kimo, jo svajonių automobilis atrodytų labai paprastai : varomieji ratai būtų galiniai, po kapotu slypėtų 4.6 litro „Ford Mustang“ širdis, pati mašina atrodytų kaip „Honda Integra“. Svajonių automobilis ar ambicingas projektas? Sukaupus pakankamai daug drąsos vyras nusprendė imtis ambicingo projekto.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

vxl1ts


Pradėjus domėtis projekto galimybės, vyras išsiaiškino, kad „Mustang“ ir „Integra“ turi beveik identiška ratų bazę, todėl norint sukryžminti abudu automobilius neturėtų būti sunku. Tad nieko nelaukęs, Kimo įsigijo 1997 metais pagamintą „Ford Mustang Cobra“ ir pradėjo projektą, kurio dar pasaulis nebuvo matęs.

REKLAMA

4gkmpz


Vos tik „Mustang“ atkeliavo į garažą, vyras tapo tikru automobilių sąvartyno darbuotoju. Norėdamas kuo greičiau atsikratyti nereikalingomis dalimis, Kimo donorą išrinko per maždaug dvi darbo dienas.
Visos nereikalingos detalės, komponentai buvo parduoti. Taip buvo norima sumažinti projekto kaštus.

2eatp3p


To paties laukė ir „Integra“. Visos nereikalingos detalės buvo išimtos ir parduotos. Kimo sako, kad labiausiai gaila buvo išimti variklį, kuris jam kelia tik šiltus prisiminimus.

REKLAMA
REKLAMA

m8jw47


Pradėjus pjaustyti „Mustang“ kėbulą, dienos pabaigoje jis atrodė štai taip. Kol kas „Fordas“ atrodo lyg ruoštųsi kelionei į Rusiją arba Rumuniją. Tačiau baisuoklis netruks pradės evoliucionuoti į kai ką įdomaus ir išskirtinio.

nuw6u


Po truputį, po truputį naujas „Mustang“ pavidalas įgauna formas. Kaip matote patys, variklis jau savo vietoje. Nuleidus kėbulą, reikės atlikti patį rimčiausią ir sunkiausią darbą - prasidės virinimo ir mašinos „klijavimo“ darbai.
Net nemirktelėjus, dar niekur nematyta „Integra“ pradeda matuotis naujus papuošalus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

frontend-1


rearbumper-1


Kėbulas suvirintas, variklis užvestas, interjeras sumontuotas, važiuoklė sutvarkyta. Kas toliau? Seilinukas į rankas, nes tuojau pat pamatysite galutinį rezultatą.

2a0jkmu



dp7m0g



izn4lz


Papasakokite apie savo automobilį! Užpildykite žemiau esančią formą arba apsilankykite specialiai automanams sukurtame socialiniame tinkle: 
https://mano.automanas.lt/

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų