Pradėjus domėtis projekto galimybės, vyras išsiaiškino, kad „Mustang“ ir „Integra“ turi beveik identiška ratų bazę, todėl norint sukryžminti abudu automobilius neturėtų būti sunku. Tad nieko nelaukęs, Kimo įsigijo 1997 metais pagamintą „Ford Mustang Cobra“ ir pradėjo projektą, kurio dar pasaulis nebuvo matęs.
Vos tik „Mustang“ atkeliavo į garažą, vyras tapo tikru automobilių sąvartyno darbuotoju. Norėdamas kuo greičiau atsikratyti nereikalingomis dalimis, Kimo donorą išrinko per maždaug dvi darbo dienas.
Visos nereikalingos detalės, komponentai buvo parduoti. Taip buvo norima sumažinti projekto kaštus.
To paties laukė ir „Integra“. Visos nereikalingos detalės buvo išimtos ir parduotos. Kimo sako, kad labiausiai gaila buvo išimti variklį, kuris jam kelia tik šiltus prisiminimus.
Pradėjus pjaustyti „Mustang“ kėbulą, dienos pabaigoje jis atrodė štai taip. Kol kas „Fordas“ atrodo lyg ruoštųsi kelionei į Rusiją arba Rumuniją. Tačiau baisuoklis netruks pradės evoliucionuoti į kai ką įdomaus ir išskirtinio.
Po truputį, po truputį naujas „Mustang“ pavidalas įgauna formas. Kaip matote patys, variklis jau savo vietoje. Nuleidus kėbulą, reikės atlikti patį rimčiausią ir sunkiausią darbą - prasidės virinimo ir mašinos „klijavimo“ darbai.
Net nemirktelėjus, dar niekur nematyta „Integra“ pradeda matuotis naujus papuošalus.
Kėbulas suvirintas, variklis užvestas, interjeras sumontuotas, važiuoklė sutvarkyta. Kas toliau? Seilinukas į rankas, nes tuojau pat pamatysite galutinį rezultatą.
Papasakokite apie savo automobilį! Užpildykite žemiau esančią formą arba apsilankykite specialiai automanams sukurtame socialiniame tinkle:
https://mano.automanas.lt/