REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sunkiausiu pasaulyje tituluojamas lenktynių maratonas „Ladoga Trophy 2016“ ketvirtąją dieną dalyviams parodė visą savo specifiką: Ladogos ežero apylinkių grožį ir pačias sudėtingiausias važiavimo sąlygas.
Varžybos ežeringoje Karelijoje
„Ladoga Trophy 2016“ bekelės varžybų konvojus, keliaujantis sunkiausiai pravažiuojamomis vietovėmis aplink didžiausią Europos ežerą Ladogą persikėlė į Kareliją.
Motociklininkai ketvirtąją maratono dieną įveikė klastingą 50-ies kilometrų ilgio greičio ruožą. Kaip patys sako, tipinį „ladoginį“ ruožą, kokį įsivaizdavo prieš čia atvykdami.

Sunkiausiu pasaulyje tituluojamas lenktynių maratonas „Ladoga Trophy 2016“ ketvirtąją dieną dalyviams parodė visą savo specifiką: Ladogos ežero apylinkių grožį ir pačias sudėtingiausias važiavimo sąlygas.
Varžybos ežeringoje Karelijoje
„Ladoga Trophy 2016“ bekelės varžybų konvojus, keliaujantis sunkiausiai pravažiuojamomis vietovėmis aplink didžiausią Europos ežerą Ladogą persikėlė į Kareliją.
Motociklininkai ketvirtąją maratono dieną įveikė klastingą 50-ies kilometrų ilgio greičio ruožą. Kaip patys sako, tipinį „ladoginį“ ruožą, kokį įsivaizdavo prieš čia atvykdami.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

EDBU7249


„Puikus greičio ruožas. Pradžia ir pabaiga buvo smėlėti, greiti ralio tipo ruožai, bet viduryje gavom visko – pelkių, kemsynų, krūmynų, brastų, akmenų. Puikus greičio ruožas, kur  reikėjo tiek įgūdžius pademonstruoti, tiek gerai pagalvoti, kaip vieną ar kitą vietą pravažiuoti,“ – sakė „GoLT“ komandos narys Tomas Šipkauskas.
„Važiavom palei ežerus. Buvo taip gražu, kad net norėjosi vis sustoti, atsisukti ir pasigrožėti vaizdais. Bet nebuvo kada, nes dirbti reikėjo labai daug,“ – sakė Simonas Ramanauskas, važiuojantis ekipaže su Pauliumi Kairavičiumi. Jo kolega šiame greičio ruože patyrė nedidelį incidentą – trenkėsi į medį. Bet vienintelis nuostolis – sudaužytas motociklo žibintas.
Slystelėjimas gerokai blogiau baigėsi Mindaugų Aškelėno ir Gulbinsko ekipažui. Susimušęs šoną M. Gulbinskas negalėjo palaikyti didelio tempo, taigi kone pusę trasos šie motociklininkai važiavo mažu tempu, ir prarado gerą pusvalandį laiko.
„Vienas pasislėpęs akmuo trasoje pagavo priekinį motociklo ratą, o kitas – jau mane,“ – incidento aplinkybes trumpai apibūdino M. Gulbinskas.
Geriausiai šiandien sekėsi Aido Bubino ir Ado Berniaus ekipažui. Jie šiandien lėkė nedarydami klaidų, ir startavę iš 3-ios pozicijos finišavo antri. Preliminariais duomenimis iš viso trasoje sugaišę 7 val. 37 min. jie pakilo į antrą vietą ir nuo pirmų rusų atsilieka pusvalandžiu.
Tuo tarpu Mindaugai, trasoje bendrai sugaišę 8 val. 7 min. bendroje įskaitoje nukrito į trečią vietą. Baudos už nepaimtus taškus gali juos numesti ir į 4-tą vietą.

REKLAMA

Ladoga_day5-7


„GoLT“ komandos nariai Tomas Šipkauskas ir Šarūnas Paliokas – 5-ti, o Paulius Kairavičius ir Simonas Ramanauskas – 6-ti, iš 20-ies Ladogos maratone važiuojančių motociklininkų ekipažų.
Dviračiu važiuojantis „GoLT“ komandos jaunėlis Martynas Dabužinskas šiandienos ilgiausiame ir sunkiausiame 93 km ilgio greičio ruože reabilitavosi po dviejų nesėkmingų dienų ir finišo liniją pasiekė antras.
Visureigiai baigė maratoninį greičio ruožą
Visureigių vairuotojams ketvirtoji diena – miego diena. Mat startavę trečios dienos ankstų rytą jie per visą parą, iki ketvirtos dienos ryto pravažiuoti daugiau nei 120 km greičio ruožą Ladogos ežero pietryčiuose, persivežti savo transportą 200 kilometrų prastais, duobėtais Rusijos keliais į Kareliją, šiaurinę Ladogos ežero dalį ir ten, jau nakį arba paryčiais įveikti dar 50kilometrų greičio ruožą.
Galingiausioje prototipų klasėje važiuojantis Nerijus Gurklys iš lietuvių šiandien buvo greičiausias ir finišo liniją kirto antroje pozicijoje, nepaisant lūžusios šakės. Iš penktos vietos startavę vos gyvu automobiliu į ketvirtą vietą prasibrovė Vaidotas Paškevičius su Dariumi Milieška, nors ir buvo praradę gerą valandą dėl nusimontavusios padangos.
„Trasa šiandien buvo įspūdinga. Iš pradžių klampios pelkės, prasti provėžuoti miško keliai su daugybe rąstų. Trasa vedė per tokį sunkų molį, kad automobiliai vos ratus prasuko. Kiti taškai buvo paslėpti tankiuose miškuose su storais medžiais. Pravažiuok kaip nori. Na o antroji dalis buvo visiškai kitokia – labai greita. Greitesnius automobilius turintys dalyviai kelių centimetrų tarpu tarp medelių išvystydavo ir 120 km/h greitį. Gerą kilometrą teko važiuoti ežero pakrante, daugiau nei metro gylyje,“ – įspūdžius pasakojo lenktynininkas Antanas Venckus.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų